Am conceput acest pachet ca urmare a nevoilor pe care le descoperim zilnic în companiile românesti. Ideea pachetului este de a avea o întreaga echipa la dispozitie, cu experienta în diverse domenii, care poate rezolva cerintele ce pot aparea zilnic într-un birou. Astfel veti înlocui un singur angajat, pe care îl puteti avea în birou, cu o întreaga echipa ce va sta oricând la dispozitie, consultanti ce pot face oricând deplasari acolo unde aveti nevoie, pot întocmii documente sau va pot sta alaturi în cadrul sedintelor cu angajatii, colaboratorii. Pachetul standard cuprinde: Redactare documente; Contabilitate primara; Arhivare electronica si/sau fizica; Deplasari la colaboratori/furnizori/parteneri; Cautare oferte în diverse domenii; Negocieri contracte furnizori; Reprezentarea firmei în fata diverselor autoritati; O aprovizionare lunara a biroului cu materiale si consumabile; Patru deplasari lunare la diferite autoritati din Bucuresti/Ilfov/Giurgiu; Patru deplasari lunare la birou pentru organizare si/sau rezolvarea problemelor diverse; Administrare si actualizare site/retele sociale. Acest pachet este flexibil si se poate personaliza în functie de nevoile dumneavoastra. Pentru mai multe informatii ne puteti contacta pentru a discuta modul în care putem colabora. |