BMC Management & Consulting - Avize, acorduri, autorizatii Bucuresti Afisari: 183
Categorie: ARHITECTURA, CONSTRUCTII, AMENAJARI INTERIOARE SI EXTERIOARE >> Autorizatii si avize de construire Vizitatori: 112
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Nicolae Filipescu, Nr.53, Sector 2, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0799393595
-------------------------
Web: Internet
  email: office@bmc-consulting.ro
  site: www.bmc-consulting.ro
  facebook: bmcmc19

 
Asistent Manager Online  
Detalii  

Am conceput acest pachet ca urmare a nevoilor pe care le descoperim zilnic în companiile românesti.

Ideea pachetului este de a avea o întreaga echipa la dispozitie, cu experienta în diverse domenii, care poate rezolva cerintele ce pot aparea zilnic într-un birou. Astfel veti înlocui un singur angajat, pe care îl puteti avea în birou, cu o întreaga echipa ce va sta oricând la dispozitie, consultanti ce pot face oricând deplasari acolo unde aveti nevoie, pot întocmii documente sau va pot sta alaturi în cadrul sedintelor cu angajatii, colaboratorii.

Pachetul standard cuprinde:

Redactare documente;
Contabilitate primara;
Arhivare electronica si/sau fizica;
Deplasari la colaboratori/furnizori/parteneri;
Cautare oferte în diverse domenii;
Negocieri contracte furnizori;
Reprezentarea firmei în fata diverselor autoritati;
O aprovizionare lunara a biroului cu materiale si consumabile;
Patru deplasari lunare la diferite autoritati din Bucuresti/Ilfov/Giurgiu;
Patru deplasari lunare la birou pentru organizare si/sau rezolvarea problemelor diverse;
Administrare si actualizare site/retele sociale.
 

Acest pachet este flexibil si se poate personaliza în functie de nevoile dumneavoastra.

Pentru mai multe informatii ne puteti contacta pentru a discuta modul în care putem colabora.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Acte aditionale  |  Activitati comerciale  |  Actualizare site  |  Administrare retele  |  Aprovizionare consumabile  |  Arhitectura proiectare  |  Arhivare electronica  |  Arhivare electronica documente  |  Asistent manager   |  Autorizatii de construire   |  Autorizatii functionare  |  Autorizatii si avize de construire  |  Avize constructii  |  Avize pentru constructii  |  Avize, puz, pud, pug  |  Cadastru terenuri  |  Capital social  |  Cod caen  |  Consultanta business  |  Consultanta comerciala  |  Contabilitate primara  |  Erori de redactare  |  Erori materiale  |  Firme infiintare  |  Fiselor de post   |  Infiintare firme  |  Instalatii complete  |  Management proiect  |  Modificare a datelor  |  Modificare de sediu  |  Modul contabilitate  |  Modul de administrare  |  Modul online  |  Negocieri contracte  |  Numarul de asociati  |  Obtinere autorizatii construire  |  Oficiul registrului comertului  |  Organizare contabilitate  |  Pachet servicii  |  Proiect de cadastru  |  Proiect management  |  Proiectare urbanism  |  Pug, puz, pud  |  Radieri puncte lucru  |  Recrutare personal   |  Redactare acte   |  Redactare acte aditionale  |  Reducerea capitalului social  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Rezolvarea problemelor   |  Salarizare personal  |  Schimbare sediu social  |  Servicii resurse umane  |  Servicii arhitectura  |  Servicii cadastru  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii salarizare  |  Site industriale  |  Societate de consultanta  |  Spatii de birouri  |  Suspendarea activitatii   |  Taxa judiciara timbru  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.