Procese CAFM prin platforma de aplicatii PLANON™ Managementul mentenantei preventive Solutia Planon ofera managerilor instrumentele necesare pentru a prognoza si a gestiona intretinerea tehnica planificata, generand programe si bugete. Managerii pot crea programe care reduc costurile si cresc eficienta, prin trecerea de la mentenanta reactiva la cea preventiva, costurile operationale putand scadea cu 10-15%. Aplicatia permite automatizarea proceselor de mentenanta preventiva prin specificarea periodicitatii acestora, conform normelor legale si instructiunilor producatorilor, procesarea datelor si generarea automata a comenzilor de lucru si a listelor de activitati (zilnice) de mentenanta. Managementul mentenantei corective Prin solutia Planon de mentenanta, se poate solicita mentenanta corectiva prin raportarea unei defectiuni, sau o lucrare (sistemul de incalzire/racire, repararea iluminatului, etc.). Facility Managerul (sau help desk-ul) poate solicita mentenanta prin comenzile de lucrari, pe care le primeste tehnicianul pe calculator sau pe telefonul mobil, si poate vedea disponibilitatea in cadrul sistemului. Odata directionata solicitarea catre furnizor sau tehnician, utilizatorii pot monitoriza progresul acesteia. Avantajul solutiei Planon este ca foloseste acelasi modul “Orders” pentru ambele tipuri de mentenanta ceea ce permite generarea de rapoarte complete privitoare la istoricul interventiilor la fiecare echipament precum si analiza din punct de vedere economic a costurilor de intretinere. Managementul spatiului Noile concepte asupra spatiului sunt destinate sa stimuleze angajatii sa lucreze mai productiv si sa dezvolte idei inovatoare, iar conceptele flexibile creaza oportunitati de scadere a costurilor cu spatiile inchiriate. Prin modulul special dedicat, Planon permite organizarea inteligenta a spatiului de lucru. Managementul contractelor Solutia Planon face posibil ca managerii de contract sa inregistreze si sa gestioneze contractele de inchiriere sau leasing si obligatiile rezultate. Toate calculele elaborate legate de ajustarile preturilor de inchiriere, acorduri de plata, perioade fara chirie si indexare sunt efectuate direct in sistem. Planon poate gestiona situatii complexe de inchiriere si ofera rapid o perspectiva si prognoza a gradului de ocupare a cladirilor. Help Desk In cadrul sistemului Planon, utilizatorii pot trimite solicitari de lucrari (telefonic, pe e-mail sau pe mobil) pentru un control mai eficient al solicitarilor. Dispecerul acceseaza baza de date ca sa genereze, sa aloce si sa urmareasca rezolvarea solicitarilor. Portal web Portalul Planon Self Service, accesibil de pe site-ul BSS, constituie un punct de acces unic la toate serviciile departamentelor. Prin intermediul acestui Portal, proprietarii si chiriasii au permanent posibilitatea de a transmite online solicitari de servicii si sa vizualizeze, in timp real, stadiul realizarii acestor solicitari, date suplimentare privind proprietatea,etc. De asemenea, aici este disponibila practic toata gama de servicii oferite si prestate de BSS. Servicii de consultanta in Facility Management |