| | | Detalii | | | | - verificarea acuratetii si legalitatii operatiilor zilnice de incasari si plati cu numerar;
- instruirea personalului cu privire la modul de intocmire a documentelor primare si circuitul acestora in cadrul societatii;
- inregistrarea cronologica a documentelor primare in conformitate cu normele legale in vigoare si principiile contabilitatii;
- evidenta analitica si sintetica furnizori, clienti;
- evidenta mijloace fixe, calculul amortizarii;
- evidenta global-valorica, cantitativ-valorica, dupa caz, si intocmirea balantei analitice a stocurilor;
- elaborarea balantei de verificare lunara;
- intocmirea registrului jurnal, registrului inventar, registrului de evidenta fiscala, jurnalelor de tva;
- stabilirea obligatiilor de plata lunare si trimestriale, intocmirea documentelor pentru plata acestora;
- intocmirea si depunerea declaratiilor privind taxele si impozitele;
- intocmirea Situatiilor Financiare;
- verificarea si certificarea Situatiilor Financiare;
- consultanta privind legislatia de specialitate;
- consultanta si asistenta privind organizarea contabilitatii financiare si de gestiune in cadrul firmei, in conformitate cu legislatia actuala;
- elaborarea de rapoarte financiar-contabile conform legislatiei in vigoare;
- infomarea permanenta si in timp util a conducerii societatii privind reglementarile din domeniul fiscal si financiar-contabil;
- informari periodice privind schimbarile legislative fiscale privitoare la activitatea benficiarului;
- informarea periodica a conducerii asupra situatiei economico-finaciare a societatii;
- asistenta si reprezentarea clientului in fata organelor fiscale, in cadrul controalelor fiscale;
- alte activitati financiar-contabile specifice domeniului de activitate.
| | | | | | |