Cadys Financial - Contabilitate si resurse umane, Bucuresti Afisari: 241
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 142
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Intarea Butiri Florin, Nr 3, Sector 6, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0727357271
-------------------------
Web: Internet
  email: office@cadyson.ro
  site: www.cadyson.ro

 
Audit  
Detalii  

Auditul intern – obligatoriu pentru toate societatile ale caror situatii financiare anuale sunt supuse auditului statutar, potrivit legii, sau optiunii actionarilor/asociatilor. Acesta are un rol esential in:

  • Prevenirea si detectarea erorilor si fraudelor;
  • Eliminarea pierderilor si protejarea activelor;
  • Respectarea legislatiei in vigoare;
  • Verificarea eficacitatii sistemelor de control intern si management al riscului in vederea respectarii politicilor si procedurilor de lucru.

Auditul statutar – examinarea efectuata de catre un profesionist in domeniu a situatiilor financiare, in scopul de a exprima o opinie responsabila si independenta asupra imaginii fidele, clare si complete ale acestora.

Prin aceasta colaborare va asiguram ca societatea dumneavoastra va beneficia de expertiza noastra complexa si completa, atat in auditarea societatii, cat si in consultanta in toate ariile dumneavoastra de interes.

 

Audit privind ajutoarele de stat pentru HORECA si domeniul CULTURAL

  • Certificarea cifrei de afaceri de catre un auditor/expert contabil in vederea obtinerii unui sprijin financiar din fonduri publice nationale si/sau din fonduri externe pentru intreprinderile din domeniul turismului, alimentatiei publice si din domeniul cultural, a caror activitate a fost afectata in contextul pandemiei de COVID 19;
  • Certificarea bazei de calcul rezultata din desfasurarea activitatilor aferente codurilor CAEN eligibile in anul 2020 comparativ cu anul 2019, conform prevederilor OUG nr. 224/2020 si Ordinului nr. 1090/2022 se face cu aplicarea cerintelor ISAE 3000 – Standardul international privind misiunile de asigurare 3000 (revizuit), Standardului International privind Controlul Calitatii 1 (ISQC 1), Standardului profesional nr. 35 emis de catre Corpul Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania, si a normelor privind independenta si celorlalte dispozitii de etica din Codul etic international.

 

Audit privind fondurile europene

  • Verificarea informatiilor necesare in vederea exprimarii opiniei de specialitate privind indeplinirea obligatiilor in conformitate cu termenii si conditiile contractului de finantare;
  • Verificarea eligibilitatii cheltuielilor efectuate in cadrul proiectului de finantare, cu respetarea intocmai a instructiunilor stabilite de autoritatea care a oferit finantarea. Astfel, prin aplicarea procedurilor de audit se obtin probe suficiente si adecvate, iar riscul de a nu se aproba cererile de rambursare privind cheltuielile realizate de beneficiar se diminueaza considerabil.
 
Galerie foto (0)
 
 
protejarea informatiilor  |  auditor intern   |  Acte aditionale  |  Activitati contabilitate  |  Administrare personal  |  Administrare resurse umane  |  Administrare salarizare  |  Analiza afacerii  |  Analiza financiara  |  Analiza piata  |  Audit contabili  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit financiar contabil  |  Audit intern  |  Auditor intern  |  Balanta verificare  |  Calcul salarii contabilitate  |  Calculul amortizarii  |  Certificarea bilantului  |  Certificarea bilantului contabil   |  Certificarea sistemelor calitatii   |  Certificarea situatiilor financiare  |  Certificarea situatiilor financiare anuale   |  Cheltuieli cu personalul  |  Colaborare afaceri  |  Conform contractului  |  Consultanta contabila  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta finantare  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta fonduri europene  |  Consultanta management  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate financiara si de gestiune   |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate nir  |  Contabilitate primara  |  Contabilitate, salarizare  |  Contabilitatea notelor intrare receptie  |  Contabilitatea registrului casa  |  Contracte de baza  |  Contracte individuale de munca  |  Contracte vanzare cumparare  |  Contractelor de munca  |  Control cv angajati  |  Control personal  |  Control si audit intern  |  Controlling sistem  |  Controlul intern  |  Curs managementul timpului  |  Detectiv verificare personal  |  Domeniul resurselor umane  |  Dreptul de folosinta  |  Durata societatii  |  Echipa specialisti  |  Evidenta date personal  |  Evidenta personalului  |  Evidenta concediilor  |  Evidenta concediilor odihna  |  Evidenta pontaje  |  Evidenta stocurilor  |  Expertiza in consultanta  |  Firma contabilitate  |  Fonduri financiare  |  Furnizori de servicii   |  Informatii clienti  |  Informatii utile  |  Inregistrare contracte munca  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Intocmire acte  |  Intocmire contracte  |  Intocmire state plata  |  Intocmirea adeverintelor de salariu  |  Intocmirea bilantului contabil   |  Intocmirea deconturilor cheltuieli  |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor necesare  |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea facturilor  |  Intocmirea jurnalelor  |  Intocmirea ordinelor de plata  |  Intocmirea registrului casa  |  Intrebari utile  |  Jurnal de vanzari si cumparari   |  Management al calitatii  |  Management financiar  |  Management financiar contabil  |  Necesitatile companiei  |  Notiuni introductive  |  Obiecte uz personal  |  Organizare contabilitate  |  Organizarea activitatii societatii  |  Pontaj angajati  |  Prevenirea pierderilor   |  Prima casa  |  Programul practic  |  Programul prima casa  |  Reducerea de personal  |  Registru de casa  |  Registrul de evidenta a salariatilor  |  Reprezentare control  |  Reprezentarea in fata organelor de control  |  Reprezentarea societatii   |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Rol esential  |  Salarizare personal  |  Servicii personalizate  |  Servicii resurse umane  |  Servicii de contabilitate, salarizare si personal  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii masa  |  Servicii personalizate  |  Servicii salarizare  |  Situatii financiare  |  Situatii financiare anuale  |  Situatiilor financiare  |  Soft gestiune  |  Soft productie  |  Soft salarii  |  Soft vanzari  |  Tarife competitive  |  Verificare contabilitate  |  Verificare informatii  |  Verificare personal  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.