Abordam fiecare copil ca fiind unic, cu talente si abilitati speciale si un stil de învatare individual. Recunoastem ca prescolarii se dezvolta si învata în moduri diferite si în ritmuri diferite si credem ca toate domeniile de învatare si dezvoltare sunt la fel de importante si interconectate. Îi vedem pe copiii nostri ca elevi competenti în mod natural înca de la nastere, rezilienti, capabili, încrezatori si siguri de sine si am conceput un program care sa se bazeze pe aceste calitati, dezvoltând relatii pozitive de sustinere pentru a alimenta o abordare curioasa a învatarii în care greselile sunt privite ca o parte importanta a procesului de învatare. În educarea copiilor nostri, pentru a deveni elevi puternici, responsabili si independenti, profesorii nostri recunosc ca mediul de învatare joaca un rol cheie în sustinerea si extinderea dezvoltarii unui copil. Curriculum-ul Cambridge Early Years ofera o abordare holistica care se concentreaza pe copil si conecteaza dezvoltarea lui cu lumea si oamenii din jurul lor. Programa ofera un set cuprinzator de stadii de învatare care ofera o structura pentru predare si învatare în trei etape: - Early Years 1 (EY1) (pentru vârstele 3-4),
- Early Years 2 (EY2) (pentru vârstele 4-5)
- Early Years 3 (EY3) (pentru vârstele 5-6/7)
|