Investeste în tine. Transforma vara într-un nou început. Învata o competenta noua în 7 zile!
O hostesa într-o saptamâna de charter este alegerea potrivita pentru orice client care doreste o vacanta cu adevarat relaxanta. Hostesa este echivalentul unei gazde.
O hostesa este o persoana cu instructaj si competente de nivel profesionist, care raspunde nevoilor echipajului, acorda prioritate sigurantei acestora si are atributii de deckhand, adica asista skipperul în sarcinile sale atunci când este necesar. O hostesa are abilitati excelente legate de ospitalitate si eticheta, cunostinte de baza de navigare si este familiarizata cu regulile de siguranta la bord.
O hostesa este prezentabila, articulata, stie sa preia comenzi si poate lucra cu rabdare, entuziasm si un zâmbet pe buze. Capetan Crew va poate oferi calificarile necesare, cunostintele si contactele corecte, dar atitudinea potrivita acestui post tine de personalitatea fiecareia.
O hostesa este responsabila cu pregatirea si servirea clientilor cu micul dejun, un prânz usor, gustari si ceai/cafea/ diverse bauturi. Prânzul consta în mese simple, cum ar fi paste, risotto si salate.
O hostesa este responsabila, de asemenea, cu menajul general pe catamaran, curatenia si spalatul vaselor dupa servire. Poate oferi intermediere pentru servicii de spalatorie precum si alte servicii specifice marinelor. În unele situatii poate oferi recomandari turistice si poate ajuta cu diverse rezervari.
Ceintraîn atributiile unei hostese?
Efectuarea cumparaturilor pentru saptamâna de charter si la nevoie, pe parcurs, pe baza cerintelor clientilor si a unei liste agreate în prealabil.
Servirea micului-dejun: pregatirea unui mic dejun tip bufet.
Servirea mesei de prânz: tip bufet sau feluri care necesita pregatire minima.
Servirea masei de seara: clientii se pot baza pe sprijinul hostesei daca decid sa pregateasca masa de seara la bord.
Servirea de bauturi: cafea, ceai, bauturi racoritoare si câteva cocktail-uri, se servesc pe tot parcursul zilei.
Menaj: mentinerea zonelor de lucru îngrijite si ordonate, fara pericole de alunecare si împiedicare, îndepartarea deseurilor.
Curatenie: în limitele rezonabile, hostesa se ocupa de vase si ordine dupa servire si mentine curatenie generala pe barca.
Transport cu dinghy în timpul zilei si seara devreme.
Pastreaza evidenta cheltuielilor: la începutul saptamânii de charter, clientii aloca o suma de bani pentru cheltuieli precum acostarea, combustibilul, taxele de port, cumparaturile generale si asa mai departe. Hostesa si, uneori, skipperul, vor pastra o evidenta a cheltuielilor pe care o pot prezenta la cerere sau la sfârsitul saptamânii.
CeNU intraîn atributiile unei hostese?
O hostesa nu este bucatar sau babysitter.
Cabinele de pe iahturile charter sunt adesea spatii personale si zone de depozitare, prin urmare nu vor fi îngrijite în timpul saptamânii.
Aprovizionare: hostesa nu decide ce sa cumpere pentru clienti, însa poate furniza o lista de cumparaturi standard, poate oferi sfaturi si poate face cumparaturile.
Asistenta pre-charter – hostesa nu poate fi contactata înainte de începerea charterului, deoarece este, cel mai probabil, ocupata cu alti clienti.
Servicii în afara programului – o hostesa nu lucreaza mai mult de opt ore pe zi. Este posibil sa ofere asistenta în afara programului de lucru, în cazul în care doreste, însa nu are obligatia de a face asta si orice situatie speciala trebuie discutata în avans. Acest lucru se aplica si activitatilor de pe uscat care implica transport cu dinghy catre/ de la.