1. Rezervarea Puteti face rezervarea alegand una din metodele urmatoare: Accesati www.carpatair.com si faceti rezervarea on-line cu cel mult 24 de ore inainte de plecare. Contactati Carpatair Call_Center. Contactati agentiile de bilete Carpatair. 2. Confirmarea Atunci cand faceti rezervarea pe website-ul nostru, veti primi o confirmare prin e-mail cu detaliile de itinerariu, numita confirmarea itinerarului. Iata de ce este foarte important sa primim adresa dv. de email corecta si valida. Atunci cand rezervati biletul prin Call Center sau de la agentia de bilete, puteti primi confirmarea prin email sau fax. Confirmarea contine informatii detaliate despre calatorie, cum ar fi itinerarul, tarifele, taxele, costul serviciilor, forma de plata etc. 3. Informatii generale cu privire la rezervare si cumpararea biletului Informatiile de care aveti nevoie inaintea rezervarii si/sau cumpararii biletelor de avion sunt urmatoarele: Itinerarul Pretul total al biletului, specificand tariful, taxele de aeroport si alte taxe Conditiile biletului Posibilitatea de a modifica datele de calatorie si in ce conditii Posibilitatea de a primi rambursare partiala sau totala a pretului biletului si conditiile in care se poate face acest lucru Limita de timp pana la care se poate achita biletul in avans Tipul de bilet: bilet electronic sau clasic Greutatea maxima admisa a bagajului de cala si a bagajului de mana inclusa in pretul biletului (inclusiv taxa pentru excesul de bagaj daca este cazul) Numele companiei aeriene care opereaza pe ruta solicitata Timpul minim necesar pentru check-in si imbarcare Informatii cu privire la procedurile aplicate in cazul pierderii biletului Moneda in care a fost emis biletul Modalitati de plata: in numerar / carte de credit / transfer bancar Dupa ce v-ati informat cu privire la toate aceste detalii, puteti solicita emiterea biletului. La achizitionarea biletului, va recomandam sa cititi Conditiile generale de calatorie. 4. Servicii speciale si asistenta In cazul in care solicitati servicii speciale sau asistenta speciala, acest lucru trebuie specificat la momentul rezervarii biletului. 5. Detalii de plata Daca alegeti sa rezervati biletul pe website-ul nostru, singura modalitate de plata acceptata este prin cartea de credit. Daca alegeti sa cumparati biletul prin Call Center sau prin agentia de bilete, aveti la dispozitie si alte modalitati de plata, cum ar fi: Depozit: O data ce s-a emis si expediat factura pro-forma, puteti depune banii la oricare din agentiile bancare partenere. Nu aveti nevoie de un cont in banca si nu se plateste comision bancar. Daca nu aveti posibilitatea de a primi factura pro-forma prin email sau fax, va putem trimite detaliile printr-un SMS pe telefonul dv. mobil. Dupa achitarea facturii pro-forma, veti primi biletul fie prin e-mail sau fax, fie il puteti ridica de la aeroport inaintea plecarii. Puteti primi seria biletului tot prin SMS. Transfer bancar: O data ce s-a emis si expediat factura pro-forma, puteti transfera suma specificata pe factura in contul nostru bancar. Daca nu aveti posibilitatea de a primi factura pro-forma prin email sau fax, va putem trimite detaliile printr-un SMS pe telefonul dv. mobil. In acest caz, aveti nevoie de un cont in banca si trebuie achitat un comision bancar. Dupa achitarea facturii pro-forma, veti primi biletul prin e-mail sau fax sau il puteti ridica de la aeroport inaintea plecarii. Puteti primi seria biletului tot prin SMS. Plata cu cartea de credit: Daca ati ales rezervarea on-line, singura modalitate de plata este prin cartea de credit (se accepta Visa, MasterCard, American Express). Vi se vor solicita toate detaliile necesare si tranzactia va fi prelucrata imediat, sub protectie 3D. Agentiile de bilete Carpatair accepta si carti de credit, Visa si MasterCard. Plata in numerar: Daca va este mai convenabil, puteti plati factura pro-forma in numerar la oricare agentie de bilete Carpatair din Romania si din strainatate. In acest caz, vi se va elibera biletul sau confirmarea itinerarului (in cazul biletului electronic) pe loc. Cititi mai multe despre Agentiile de bilete Carpatair. La cumpararea biletului, va recomandam sa cititi Conditiile generale de calatorie. 6. Modificari sau anulari Daca doriti sa va schimbati sau sa va anulati rezervarea, va rugam sa contactati Carpatair Call Center sau agentiile de bilete Carpatair. 7. RECONFIRMARE Va sfatuim sa va reconfirmati rezervarea cu 24 de ore inainte de plecare. Acest lucru se poate face contactand Carpatair Call Center. |