CC Tax Advisory - Servicii avansate de contabilitate Afisari: 93
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 67
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str.Cluceru Udricani, Nr. 20, sector 1,
-------------------------
Phone: Telefon
  0786801015
-------------------------
Web: Internet
  email: office@cctax.ro
  site: www.cctax.ro
  facebook: CCTaxAdvisoryRo

 
Resurse umane si salarizare  
Detalii  

Serviciile noaste includ:

•     Auditul dosarelor de personal.
•     Gestionarea dosarelor de personal :
•         Intocmire contracte de munca;
•         Intocmire acte aditionale ;
•         Intocmire decizii incetare;
•     Elaborarea si intocmirea fiselor de post;
•     Intocmirea criteriilor de evaluare a performantelor profesionale;
•     Actualizarea periodica a dosarelor de personal, conform prevederilor legale: actualizarea informatiilor privind Casa de asigurari sociale de sanatate, persoane aflate in intretinere, persoane coasigurate, realizarea altor venituri etc.;
•     Calculul corect, si eliberarea adeverintelor de vechime;
•      Intocmire documentatie obtinere indemnizatie crestere si ingrijire copil;
•      Intocmire documentatie concedieri individuale si concedieri colective;
•      Intocmire,administrare si completarea registrului de evidenta al salariatilor(REVISAL);
•      Gestionarea relatiilor cu ITM / Casa de Sanatate / Casa de Pensii;
•      Generarea de rapoarte privind structura personalului: turnover angajati, functii, membri de familie etc.;
•      Simulari globale ale costurilor salariale;
•      Actualizarea retroactiva si corecterea greselilor înregistrate în Registrul de evidenta a salariatilor.

Serviciile noastre de calcul salarii(payroll) includ:

•       Preluarea si analizarea procesului intern de salarizare.
•       Prelucrare documentatie primita de la societate( pontaj, liste prime, certificate medicale,cereri de concediu odihna,fara plata, etc).
•       Intocmirea listelor de avans.
•       Intocmirea statelor de salarii.
•       Intocmirea borderoului cu tichetele de masa care sunt distibuite salariatilor.
•       Intocmirea fisierelor de incarcare plati bancare.
•       Intocmirea adeverintelor pentru banci;
•       Intocmirea adeverintelor de sanatate;
•       Intocmirea adeverintelor de venit(tip fisa fiscala);
•       Intocmirea si depunerea Declaratiei 112;
•       Intocmirea si depunerea Declaratiei 205 privind veniturile anuale realizate de salariati;
•       Intocmirea,si depunerea de adrese pentru recuperare sume Casa de Asigurari Sociale de Sanatate / Casa de Pensii;
•       Urmarirea recuperarii sumelor de la Casa de Asigurari Sociale de Sanatate;
•       Intocmirea fluturasilor de salariali si transmiterea lor;
•       Generarea rapoartelor salariale detaliate pe centre de cost, departamente, etc;
•       Calculul si gestionarea datelor necesare platii taxelor si contributiilor catre autoritati.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
modificare de denumire societate  |  Acte aditionale  |  Activitatea societatii   |  Activitati de cenzorat  |  Adeverinte pentru salariati  |  Administrare banci  |  Administrare personal  |  Administrare resurse umane  |  Administrare salarizare  |  Analiza afacerii  |  Analiza capitalurilor si a imobilizarilor   |  Analiza datoriilor si creantelor   |  Analiza de caz  |  Analiza economico financiara  |  Analiza financiara  |  Analiza fluxurilor financiare  |  Analiza rentabilitatii  |  Asigurari angajati  |  Asigurari medicale  |  Asigurari munca  |  Asigurari pentru angajati  |  Asigurari sanatate  |  Asigurari sociale   |  Asigurari sociale de pensii  |  Asigurari sociale de sanatate  |  Asistenta controale fiscale   |  Asistenta fiscala  |  Asociatii si fundatii  |  Audit calitate  |  Audit contabili  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit intern  |  Auditul dosarelor de personal  |  Bilant de mediu,  |  Bilant mediu  |  Casa de pensii   |  Centre cost  |  Centre medicale  |  Certificare bilant  |  Certificare mediu  |  Certificarea situatiilor financiare  |  Cesiune parti sociale  |  Cesiuni firme  |  Completarea registrului inventar  |  Completarea registrului jurnal  |  Consultanta ambalaje  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contracte cesiune  |  Consultanta credite  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta juridica  |  Consultanta leasing  |  Consultanta manageriala  |  Consultanta si reprezentare juridica  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate financiara si de gestiune   |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate, salarizare  |  Contabilizarea operatiunilor patrimoniale   |  Contract leasing  |  Contracte colective de munca  |  Contracte individuale de munca  |  Contractelor de munca  |  Cunostinte de baza   |  Depunere bilant  |  Depunere declaratii somaj  |  Depunerea declaratiilor lunare fiscale  |  Depunerea statelor de plata  |  Documentatie credite  |  Documentatie leasing  |  Drept comercial  |  Eliberare adeverinte salariati  |  Evaluare personal  |  Evidenta personalului  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Expertiza contabila  |  Expertiza contabila judiciara  |  Expertiza financiara  |  Expertiza in consultanta  |  Expertizele contabile  |  Fiselor de post   |  Gestionarea dosarelor de personal  |  Gestionarea dosarelor personal  |  Gestiune rapoarte procesuale   |  Impozitarea nerezidentilor  |  Incadrarea personalului  |  Incetarea contractelor civile   |  Incetarea contractelor de munca  |  Infiintare societate  |  Ingrijire casa  |  Ingrijire persoane  |  Inregistrare contabila  |  Intocmire acte  |  Intocmire bilant  |  Intocmire contracte  |  Intocmire declaratii fiscale  |  Intocmire situatii financiare  |  Intocmirea fiselor de post   |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor necesare  |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea fiselor fiscale  |  Intocmirea fiselor post  |  Intocmirea fluturasilor de salarii  |  Intocmirea rapoartelor  |  Intocmirea registrului casa  |  þntocmirea registrului evidenta fiscala  |  þntocmirea registrului jurnal  |  Intocmirea regulamentului intern  |  Intocmirea situatiilor financiare  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Leasing financiar  |  Leasing financiar si operational  |  Leasing operational  |  Lucrari si servicii  |  Misiuni economice  |  Modificare de sediu  |  Modificari societati comerciale  |  Munca si asigurari sociale   |  Oficiului registrului comertului  |  Organisme autonome asigurari sociale  |  Pachet servicii  |  Parti sociale   |  Personal intern  |  Pontaj angajati  |  Rapoarte de expertiza  |  Rapoarte evaluare  |  Rapoarte financiar contabile  |  Rapoarte financiare  |  Recomandari   |  Recuperare cale amiabila creante  |  Redactarea actului constitutiv  |  Reducerea capitalului social  |  Registrul de evidenta a salariatilor  |  Registrului de evidenta a personalului  |  Reorganizare judiciara  |  Reprezentare in litigii   |  Reprezentare instanta  |  Reprezentare juridica  |  Reprezentarea clientului  |  Resurse umane   |  Revizii contabile  |  Revizii financiare  |  Rezervare denumire societate  |  Salarizare personal  |  Schimbare sediu social  |  Servicii personalizate  |  Servicii bancare  |  Servicii conexe  |  Servicii de contabilitate si expertiza contabila  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de salarizare  |  Servicii drept comercial  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii leasing  |  Servicii personalizate  |  Servicii salarizare  |  Sistemul asigurari sociale sanatate  |  Situatii financiare  |  Situatiilor financiare  |  Societate de consultanta  |  Solutionarea de litigii  |  Standardele de calitate   |  Standardele internationale  |  Verificare contabilitate  |  Verificare informatii  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.