Ceaparu & Asociatii - Contabilitate, audit Bucuresti Afisari: 55
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 47
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Negustori, Nr. 23-25, Et. 4, Sector 2
-------------------------
Phone: Telefon
  0755981789
-------------------------
Web: Internet
  email: office@ceaparu.ro
  site: www.ceaparu.ro

 
Infiintari firme  
Detalii  

Infiintare SRL

SRL este societatea cu unul sau mai multi asociati (maxim 50 de asociati)  ale carei obligatiuni sunt garantate cu patrimoniul social, iar asociatii sunt obligati numai in limita capitalului social subscris si varsat.
Capitalul social nu poate fi mai mic de 200 de lei.

Documentele necesare pentru inregistrarea SRL sunt:

  1. acte de identitate asociati si administrator;
  2. actul de proprietate al sediului in care va functiona societatea;
  3. acordul asociatiei de proprietari si al vecinilor (doar pentru apartamente);
  4. dovezile privind efectuarea varsamintelor aporturilor subscrise de asociati la capitalul social;
  5. specimenele de semnatura ale reprezentantilor societatii (doar administratorul);
  6. declaratia autentica pe propria raspundere a persoanei fizice cetatean strain in nume propriu sau ca reprezentant al persoanei juridice straine care nu este inregistrata fiscal in Romania din care sa rezulte ca nu are datorii fiscal;
  7. declaratia pe proprie raspundere,atestata de avocat, din care rezulta ca asociatii/administratorii indeplinesc conditiile legale prevazute de legislatia in vigoare pentru exercitarea calitatii de asociat/administrator in societate.

Dosarul ce urmeaza a fi depus la Registrul Comertului pentru inregistrarea societatii comerciale va cuprinde urmatoarele documente:

  1. cererea de inregistrare;
  2. dovada verificarii disponibilitatii si a rezervarii firmei;
  3. actul constitutiv;
  4. dovada privind sediul social/secundar; (contract de comodat, contract de inchiriere);
  5. dovada capitalui social;
  6. declaratiile date pe propria raspundere, dupa caz, de catre asociati/administratori, din care sa rezulte ca indeplinesc conditiile legale pentru detinerea acestor calitati;
  7. specimenele de semnatura ale reprezentantilor societatii;
  8. dovezile privind plata taxelor/tarifelor legale;
  9. imputernicire avocatiala.

In cazul in care nu dispuneti de un spatiu pentru stabilirea sediului social, societatea noastra va pune la dispozitie sediul social


Infiintare SA

Societatea pe actiuni este societatea al carei capital social este impartit in actiuni, iar obligatiile sociale sunt garantate cu patromoniul social; actionarii raspund numai in limita aportului lor.

Societatea pe actiuni este o societate de capital, elementul estential il reprezinta cota de capital investita de actionar – intuitu pecuniae. Societatea pe actiuni se constituie prin subscriere integrala si simultana a capitalului social de catre semnatarii actului constitutiv sau prin subscriptie publica. Societatea pe actiuni se constituie dintr-un numar minim de 2 ( doi ) asociati, denumiti actionari. Capitalul social al societatii pe actiuni trebuie sa fie in valoare de minim 90.000 lei, valoarea nominala a unei actiuni nu va putea fi mai mica de 0.1 lei.
In cazul unei subscrierii integrale si simultane a capitalului social de catre toti semnatarii actului constitutiv, capitalul social varsat la constituire nu va putea fi mai mic de 30% din cel subscris.

Pentru infiintare firma - societate pe actiuni (SA) trebuie sa ne puneti la dispozitie  urmatoarele documente:

  1. copie C.I. / pasaport actionari;
  2. copie act de proprietate al sediului social in care va functiona societatea;
  3. dovada sediului social (contract de inchiriere/subinchiriere/contract de comodat);
  4. declaratia pe propria raspundere în forma autentica privind respectarea conditiilor referitoare la sediul social, în cazul în care, din certificatul emis  de administratia financiara competenta rezulta ca sunt deja înregistrate la administratia financiara alte documente care atesta înstrainarea dreptului de folosinta asupra aceluiasi imobil cu destinatie de sediu social;
  5. actul care atesta dreptul de folosinta al societatii in spatiul destinat declararii sediului social;
  6. acordul vecinilor/acordul asociatiei de proprietari;
  7. specimenele de semnatura ale reprezentantilor societatii pe actiuni.

Dosarul ce urmeaza a fi depus la Registrul Comertului pentru inregistrarea societatii comerciale pe actiuni va cuprinde urmatoarele documente:

  1. cererea de inregistrare;
  2. dovada verificarii disponibilitatii si a rezervarii firmei;
  3. actul constitutiv;
  4. dovada privind sediul social/secundar;
  5. dovada capitalui social;
  6. actele privind proprietatea pentru aporturile in natura subscrise si varsate la constituire;
  7. declaratiile date pe propria raspundere, dupa caz, de catre fondatori/administratori/cenzori sau persoane fizice reprezentante ale persoanei juridice numita administrator sau cenzor, din care sa rezulte ca indeplinesc conditiile legale pentru detinerea acestor calitati;
  8. specimenele de semnatura ale reprezentantilor societatii;
  9. daca este cazul: actele de inregistrare ale fondatorilor, administratorilor, cenzorilor persoane juridice;
  10. hotararea organului statutar al fondatorilor persoane juridice privind participarea la constituirea; mandatul pentru persoana abilitata sa semneze actul constitutiv in numele si pe seama fondatorului persoana;
  11. declaratiafondatorilor administratorilor/membrilor/ privind datele de identificare a societatii de registru independent privat autorizat care tine registrul actionarilor;
  12. avizele prealabile prevazute de legile speciale;
  13. dovezile privind plata taxelor/tarifelor legale; imputernicire avocatiala.

In cazul in care nu dispuneti de un spatiu pentru stabilirea sediului social, societatea noastra va pune la dispozitie sediul social!


Infiintare PFA

Persoana fizica autorizata este persoana autorizata sa desfasoare orice forma de activitate economica permisa de lege, folosind in principal forta sa de munca, care are obligatia sa ceara inregistrarea in Registrul Comertului si autorizarea functionarii, inainte de inceperea activitatii economice.

PFA nu va fi considerata angajat al unor terte persoane cu care colaboreaza, chiar daca colaborarea este exclusiva.

PFA raspunde pentru obligatiile sale cu patrimoniul de afectatiune, daca acesta a fost constituit si, in completare, cu intreg patrimoniul sau, iar in caz de insolventa este supusa procedurii simplificate prevazute de Legea nr. 85/2006 privind procedura insolventei, daca are calitatea de comerciant.

Conditiile ce trebuie indeplinite pentru desfasurarea de activitati economice ca persoana fizica autorizata sunt:

  1. a implinit varsta de 18 ani;
  2. are calificarea-pregatirea profesionala sau, dupa caz, experienta profesionala, necesara pentru a desfasura activitatea economica pentru care se solicita autorizatia;
  3. sa aiba un sediu profesional;
  4. nu a fost condamnat penal prin hotarare judecatoreasca ramasa definitiva pentru savarsirea de fapte sanctionate de legile financiare, vamale si cele care privesc disciplina financiar-fiscala de natura celor care se inscriu in cazierul fiscal.

Acte necesare pentru infiintare PFA:

  1. carte de identitate sau pasaport;
  2. actul de proprietate al sediului in care va functiona persoana fizica autorizata;
  3. acordul asociatiei de proprietari si al vecinilor (doar pentru apartamente);
  4. specimenul de semnatura al persoanei fizice autorizate;
  5. documentele care atesta pregatirea profesionala;
  6. documentele care atesta experienta profesionala

Infiintare intreprindere familiala

Intreprinderea familiala este intreprinderea economica, fara personalitate juridica, organizata de un intreprinzator persoana fizica impreuna cu familia sa, fiind constituita din 2 sau mai multi membri ai unei familii.
Membrii unei intreprinderi familiale pot fi simultan PFA sau titulari ai unor intreprinderi individuale.
De asemenea, acestia pot cumula si calitatea de salariat al unei terte persoane care functioneaza atat in acelasi domeniu, cat si intr-un alt domeniu de activitate economica decat cel in care si-au organizat intreprinderea familiala.
Membrii intreprinderii familiale sunt comercianti persoane fizice de la data inregistrarii acesteia in registrul comertului si raspund solidar si indivizibil pentru datoriile contractate de reprezentant in exploatarea intreprinderii cu patrimoniul de afectatiune, daca acesta a fost constituit, si, in completare, cu intreg patrimoniul, corespunzator cotelor de participare.
Întreprinderea familiala nu poate angaja terte persoane cu contract de munca.
Întreprinderea familiala se constituie printr-un acord de constituire, încheiat de membrii familiei în forma scrisa, ca o conditie de validitate.
Acordul de constituire va stipula numele si prenumele membrilor, reprezentantul, data întocmirii, participarea fiecarui membru la întreprindere, conditiile participarii, cotele procentuale în care vor împarti veniturile nete ale întreprinderii, raporturile dintre membrii întreprinderii familiale si conditiile de retragere, sub sanctiunea nulitatii absolute.

Acte necesare Infiintare I.F.

  1. carte de identitate sau pasaport al fiecarui membru -copie;
  2. certificatul de casatorie(in cazul in care a intervenit schimbarea numelui) – copie;
  3. documentele privind pregatirea sau experienta profesionala se atesta, dupa caz, cu: diploma,  certificatul sau adeverinta prin care se dovedeste absolvirea unei institutii de învatamânt;
  4. certificatul de calificare profesionala sau de absolvire a unei forme de pregatire profesionala, certificatul de competenta profesionala ; atestatul de recunoastere si/sau echivalare pentru persoanele fizice care au dobândit calificarea în strainatate;
  5. orice alte dovezi care sa ateste experienta profesionala. actul care atesta dovada dreptului de proprietate asupra imobilului  unde se va stabili sediu social -  se va intocmi  Contract de comodat ( intocmit de noi)  sau Contract de inchiriere;
  6. acordul Asociatiei de proprietari; procura speciala de numire a Reprezentantului ;
  7. specimenul de semnatura al reprezentantului întreprinderii familiale (original, la notariat);
  8. acord de constituire încheiat de membrii familiei.

Inregistrare punct de lucru

Punctul de lucru reprezinta spatiul, distinct de sediul social, unde societatea urmeaza sa-si desfasoare activitatea economica, conform obiectului de activitate.

Acte necesare pentru inregistrare punct de lucru:

  1. Copie dupa actul de proprietate – al locatiei in care se va afla punctul de lucru (cu datele de identificare ale proprietarilor);
  2. In cazul   in care incheiati un contract de inchiriere a unui imobil, cu  o persoana fizica, pentru punctul de lucru, este necesar Contractul de Inchiriere vizat de catre Administratia Finantelor Publice; Daca veti inchiria de la o persoana juridica, este nevoie si de o copie a titlului de proprietate sau de administrare a respectivului imobil. In situatia in care spatiul destinat punctului de lucru este un apartament intr-o cladire de locuinte ( bloc ) este obligatoriu  obtinerea acordurilor de functionare, si anume :
  3. Acordul Asociatiei de Proprietari; Acordul proprietarilor vecini direct afectatii de rezultatele activitati pe care urmeaza sa o desfasurati;
  4. Dosarul se va completa cu Hotararea Adunarii Generale, Decizie Asociat Unic,
  5. Contractul de comodat/inchiriere/subinchiriere.
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
certificatul fiscal  |  constructii speciale   |  inventar mijloace fixe  |  litigii comerciale   |  Acte aditionale  |  Acte aditionale modificare  |  Acte firma  |  Actele de identitate ale proprietarilor   |  Actele de proprietate ale imobilului  |  Actiuni comerciale  |  Activitatea societatii   |  Activitati comerciale  |  Activitati contabilitate  |  Actul constitutiv al societatii  |  Actul de proprietate al imobilului  |  Adeverinta de absolvire   |  Administrare apartamente  |  Administrare baza date  |  Administrare firme  |  Administrare locuinte  |  Administrare personal  |  Administrare salarizare  |  Administratia finantelor  |  Aer conditionat autoturisme  |  Afaceri imobiliare  |  Ajutor de stat  |  Analiza de caz  |  Analiza fluxului informatic  |  Apartamente la bloc  |  Apartamente noi  |  Aporturi capital social  |  Asigurari activitati comerciale  |  Asigurari angajati  |  Asigurari comerciale  |  Asigurari imobiliare  |  Asigurari munca  |  Asigurari pentru angajati  |  Asigurari sociale   |  Asistenta manageriala  |  Asociatii proprietari  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit financiar buget  |  Avocat insolventa  |  Baza de impozitare  |  Bilete la ordin  |  Bugetul asigurarilor sociale stat  |  Bunuri mobile  |  Calculul amortizarii  |  Calculul impozitelor si taxelor  |  Calitatea de administrator  |  Capacitate de productie  |  Capital social  |  Capitalul social al firmei  |  Case rezidentiale  |  Certificatul de casatorie   |  Cifra de afaceri   |  Circuitul documentelor  |  Codul procedura civila  |  Conform contractului  |  Consiliere asigurari  |  Constructii apartamente  |  Constructii birouri  |  Constructii case  |  Constructii comerciale  |  Constructii rezidentiale  |  Constructii spatii birouri  |  Constructii spatii comerciale  |  Constructii speciale  |  Constructii vile  |  Consultanta auto  |  Consultanta management  |  Consultanta manageriala  |  Consultanta si asistenta manageriala  |  Contabili autorizati  |  Contractelor de munca  |  Contractul de munca  |  Controale periodice  |  Control cv angajati  |  Control fiscal  |  Cote de impozitare  |  Datele de identificare   |  Decizii modificare suspendare incetare  |  Declaratii cont  |  Declaratii conturi  |  Declaratii fiscale lunare  |  Declaratii impozite si taxe   |  Declaratii venit  |  Depunere declaratii somaj  |  Diploma absolvire   |  Divizari societati comerciale  |  Dizolvare firma  |  Dizolvare societate  |  Dizolvarea si lichidarea societatilor comerciale  |  Dizolvarea societatii  |  Dizolvarea unei societati  |  Dizolvarea, lichidarea  |  Dizolvarea, lichidarea si radierea  |  Domeniul relatiilor de munca   |  Domeniul resurselor umane  |  Dreptul de folosinta  |  Dreptul de proprietate  |  Dreptul familiei  |  Durata societatii  |  Echipamente aer conditionat  |  Echipamente constructii  |  Echipamente electrice  |  Echipamente industriale  |  Echipamente speciale  |  Elaborarea balantei de verificare   |  Elemente constructii  |  Elemente mobilier  |  Evaluarea proprietatilor  |  Evaluarea proprietatilor imobiliare  |  Evidenta personalului  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Evidenta mijloacelor fixe  |  Expertiza contabila  |  Expertiza contabila amiabila  |  Expertiza contabila judiciara  |  Expertize contabile  |  Expertize contabile judiciare   |  Expertize fiscale  |  Expertizele contabile  |  Firma schimbare certificat inregistrare  |  Firme infiintare  |  Fise fiscale  |  Fiselor de post   |  Functionarii societatii comerciale  |  Furnizori de servicii   |  Fuziuni societati comerciale  |  Hotarare judecatoreasca  |  Hotararea adunarii generale  |  Hotararea judecatoreasca  |  Identitate firma  |  Impozit global  |  Impozit global persoane fizice  |  Impozit global persoane juridice  |  Impozit profit  |  Impozit venit  |  Impozit venit global  |  Impozite cladiri  |  Impozitul pe dividende  |  Impozitul pe profit   |  Impozitul pe venit   |  Incetarea contractelor de munca  |  Inchiriere imobil  |  Infiintare firme  |  Infiintare societate  |  Infiintari asociatii  |  Infiintari asociatii familiale  |  Infiintari firme  |  Infiintari intreprinderi familiale  |  Infiintari persoane fizice autorizate  |  Infiintari pfa  |  Infiintari srl  |  Inregistrare fiscala   |  Inregistrarea contractelor individuale de munca  |  Inregistrarea contractului colectiv de munca  |  Inregistrarea de asociatii  |  Inregistrarea lunara a statelor de plata  |  Instalatiile electrice  |  Instruirea personalului  |  Instruirea personalului organizatiei  |  Intermedieri afaceri  |  Intermedieri imobiliare  |  Intocmire acte  |  Intocmire de rapoarte financiare  |  Intocmire declaratii fiscale  |  Intocmire documente impozitare  |  Intocmire si verificare situatii financiare  |  Intocmire situatii financiare  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea fiselor de post   |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea balantei de verificare lunara   |  Intocmirea decontului tva  |  Intocmirea fiselor fiscale  |  Intocmirea fiselor post  |  Intocmirea jurnalelor  |  Intocmirea jurnalelor tva  |  Intocmirea ordinelor de plata  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Intreprinderi familiale  |  Jocuri de societate  |  Jocuri noroc  |  Jurnal de vanzari si cumparari   |  Legislatia in vigoare  |  Lichidare firma  |  Lichidare societate  |  Lichidare voluntara  |  Lichidarea societatilor comerciale  |  Litigii civile  |  Litigii civile si comerciale  |  Litigii comerciale  |  Litigii penale  |  Lucrari si servicii  |  Management al organizatiei  |  Management financiar  |  Mijloace de transport  |  Mijloace fixe  |  Mijloace juridice specifice  |  Mobilier birouri  |  Mobilier spatii comerciale  |  Mobilier spatii industriale  |  Modificari societati comerciale  |  Modul mijloace fixe  |  Modul salarii  |  Munca si asigurari sociale   |  Natura juridica  |  Normele europene in vigoare  |  Nu are sediul social  |  Numire administratori  |  Obiectului de activitate al societatii   |  Oficiul registrului comertului  |  Ordine plata  |  Ordonanta de urgenta nr  |  Organisme autonome asigurari sociale  |  Organizarea activitatii societatii  |  Organizarea contabilitatii financiare   |  Organizarea fluxului informational  |  Persoana fizice autorizata  |  Persoana juridica   |  Persoane juridice straine  |  Persoanelor fizice si juridice  |  Plante anuale  |  Plata impozitelor  |  Plata impozitului pe dividende  |  Pregatire juridica   |  Prima inregistrare  |  Proba in justitie  |  Procedura de insolventa   |  Procedura insolventei  |  Procedura speciala   |  Propria personalitate  |  Proprietati imobiliare  |  Radiere firma  |  Radierea din registrul comertului  |  Radierea societatii  |  Rapoarte financiar contabile  |  Rapoarte financiare  |  Raportare contabila  |  Raportari contabile  |  Raporturile juridice  |  Registrul comertului  |  Registrul national evidenta testamentelor autentice  |  Regularizarea impozitelor  |  Regularizarea impozitelor si taxelor  |  Relatia cu itm  |  Reprezentante comerciale  |  Reprezentante romania  |  Rezolvarea litigiilor  |  Salariul de baza  |  Salarizare personal  |  Schimbarea formei juridice societate  |  Sediu secundar al societatii   |  Sediul societatii comerciale  |  Sediul persoanei juridice  |  Sediul social  |  Servicii conexe  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de management financiar   |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii medicale  |  Servicii personal  |  Servicii salarizare  |  Servicii suplimentare  |  Serviciul alocatii indemnizatii  |  Situatii financiare  |  Situatiile financiare  |  Societatea insolventa   |  Societatile mici si mijlocii   |  Spatii de birouri  |  Stupefiante substante psihotrope  |  Tabloul ceccar   |  Taxe si impozite  |  Transport angajati  |  Transport salariati  |  Tranzactii comerciale  |  Tranzactii imobiliare  |  Unitate interna  |  Utilaje industriale  |  Zile lucratoare  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.