Ceaparu & Asociatii - Contabilitate, audit Bucuresti Afisari: 55
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 47
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Negustori, Nr. 23-25, Et. 4, Sector 2
-------------------------
Phone: Telefon
  0755981789
-------------------------
Web: Internet
  email: office@ceaparu.ro
  site: www.ceaparu.ro

 
Infiintari SRL-D  
Detalii  

SRL-D, microintreprinderea pentru  intreprinzatorii debutanti

Ordonanta de Urgenta nr. 6/2011 pentru stimularea infiintarii si dezvoltarii  microintreprinderilor de catre intreprinzatorii tineri.

Intreprinzatorul debutant, este persoana  fizica majora care indeplineste cumulativ urmatoarele conditii:

  1. are capacitate juridica deplina de exercitiu, are varsta de pana la 35 de ani, impliniti cel mai tarziu in ziua inregistrarii cererii de inmatriculare a societatii cu raspundere limitata in registrul comertului;
  2. anterior datei inmatricularii societatii in registrul comertului, nu a mai detinut si nu detine calitatea de actionar, asociat sau membru al organelor de conducere ale unei intreprinderi constituite in Spatiul Economic European;
  3. infiinteaza pentru prima data o societate cu raspundere limitata in conditiile Legii nr.31/1990 privind societatile comerciale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si ale prezentei ordonante de urgenta;

SRL-D  pentru incadrarea in program, microintreprinderea infiintata de  intreprinzatorul debutant trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele  conditii:

1. este societate cu raspundere limitata care functioneaza pe durata nedeterminata, in conditiile Legii nr.31/1990, republicata;

  • se incadreaza in categoria microintreprinderilor in conditiile Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii;

2. este infiintata de un intreprinzator debutant, ca asociat unic, sau de cel mult 5 intreprinzatori debutanti asociati;

  • conditiile pentru intreprinzatorul debutant trebuie indeplinite de fiecare dintre  asociati;
  • este administrata de asociatul unic, de unul sau mai multi administratori  dintre asociati;

3. are in obiectul de activitate cel mult 5 grupe de activitate prevazute de clasificarea activitatilor din economia nationala in vigoare (CAEN Rev. 2).

ATENTIE!

In  cele 5 grupe de activitate nu pot fi incluse ca obiecte de activitate ale  societatii urmatoarele: intermedieri financiare si asigurari, tranzactii  imobiliare, activitati de jocuri de noroc si pariuri, productie sau  comercializare de armament, munitii, explozibili, tutun, alcool, substante  aflate sub control national, plante, substante si preparate stupefiante si  psihotrope, precum si activitatile excluse de normele europene pentru care nu  se poate acorda ajutor de stat.

Obligatii specifice SRL-D:

  • sa notifice in scris cu privire la infiintare oficiul teritorial pentru intreprinderi mici si mijlocii si cooperatie (O.T.I.M.M.C.) al A.I.P.P.I.M.M. in a carui raza de competenta isi are sediul social, in termen de cel mult 10 zile lucratoare de la inregistrare, in vederea luarii in evidenta;
  • sa angajeze cu contract de munca pe durata nedeterminata si sa mentina in activitate cel putin 2 salariati de la momentul obtinerii facilitatilor pana la pierderea calitatii de microintreprindere apartinand intreprinzatorului debutant;
  • sa reinvesteasca anual cel putin 50% din profitul realizat in anul fiscal precedent;
  • sa depuna la A.I.P.P.I.M.M. situatiile financiare semestriale si anuale, cu dovada inregistrarii acestora la autoritatile competente, precum si un raport semestrial de progres.

Facilitatile  de care beneficiaza microintreprinderea apartinand intreprinzatorului debutant:

  • acordarea de catre A.I.P.P.I.M.M. a unei alocatii financiare nerambursabile reprezentand cel mult 50%, dar nu mai mult de 10.000 Euro sau echivalentul in lei, din valoarea proiectului aferent planului de afaceri, pentru care face dovada surselor de cofinantare. Alocatiile financiare nerambursabile se acorda in limita sumelor aprobate cu aceasta destinatie in bugetul Ministerului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri;
  • garantii acordate de Fondul National de Garantare a Creditelor pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii pentru creditele contractate de beneficiari in vederea realizarii planurilor de afaceri acceptate de A.I.P.P.I.M.M. pana la cel mult 80% din valoarea creditului solicitat, in limita sumei de 80.000 euro sau echivalentul in lei;
  • scutirea de la plata contributiilor de asigurari sociale datorate de angajatori, potrivit legii, pentru veniturile aferente timpului lucrat de cel mult 4 salariati, angajati pe perioada nedeterminata;
  • scutirea de la plata taxelor pentru operatiunile de inmatriculare efectuate la oficiile registrului comertului pentru inregistrarea microintreprinderii;
  • consiliere, instruire si sprijin din partea Agentiei pentru Implementarea Proiectelor si Programelor pentru Intreprinderi Mici si Mijlociiin a carui raza de competenta isi are sediul social.

Situatiile in  care se pierde calitatea de microintreprindere apartinand  intreprinzatorului debutant:

  • la data de 31 decembrie a anului in care se implinesc 3 ani de la data inregistrarii;
  • la data la care oricare dintre autoritatile competente constata ca societatea nu mai indeplineste una dintre conditiile prevazute;
  • la data la care activitatea microintreprinderii apartinand intreprinzatorului debutant a incetat voluntar sau cand a fost declansata procedura de insolventa;
  • la implinirea a 45 de zile lucratoare de la data scadentei unei obligatii fiscale neindeplinite;
  • la data depunerii situatiei financiare semestriale sau anuale, daca cifra de afaceri pe anul in curs a atins echivalentul in lei al sumei de 500.000 Euro. La atingerea acestui prag, microintreprinderea are obligatia de a notifica in scris, cel mai tarziu pana la sfarsitul lunii urmatoare, oficiul registrului comertului in a carui raza teritoriala se afla sediul sau social.
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
certificatul fiscal  |  constructii speciale   |  inventar mijloace fixe  |  litigii comerciale   |  Acte aditionale  |  Acte aditionale modificare  |  Acte firma  |  Actele de identitate ale proprietarilor   |  Actele de proprietate ale imobilului  |  Actiuni comerciale  |  Activitatea societatii   |  Activitati comerciale  |  Activitati contabilitate  |  Actul constitutiv al societatii  |  Actul de proprietate al imobilului  |  Adeverinta de absolvire   |  Administrare apartamente  |  Administrare baza date  |  Administrare firme  |  Administrare locuinte  |  Administrare personal  |  Administrare salarizare  |  Administratia finantelor  |  Aer conditionat autoturisme  |  Afaceri imobiliare  |  Ajutor de stat  |  Analiza de caz  |  Analiza fluxului informatic  |  Apartamente la bloc  |  Apartamente noi  |  Aporturi capital social  |  Asigurari activitati comerciale  |  Asigurari angajati  |  Asigurari comerciale  |  Asigurari imobiliare  |  Asigurari munca  |  Asigurari pentru angajati  |  Asigurari sociale   |  Asistenta manageriala  |  Asociatii proprietari  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit financiar buget  |  Avocat insolventa  |  Baza de impozitare  |  Bilete la ordin  |  Bugetul asigurarilor sociale stat  |  Bunuri mobile  |  Calculul amortizarii  |  Calculul impozitelor si taxelor  |  Calitatea de administrator  |  Capacitate de productie  |  Capital social  |  Capitalul social al firmei  |  Case rezidentiale  |  Certificatul de casatorie   |  Cifra de afaceri   |  Circuitul documentelor  |  Codul procedura civila  |  Conform contractului  |  Consiliere asigurari  |  Constructii apartamente  |  Constructii birouri  |  Constructii case  |  Constructii comerciale  |  Constructii rezidentiale  |  Constructii spatii birouri  |  Constructii spatii comerciale  |  Constructii speciale  |  Constructii vile  |  Consultanta auto  |  Consultanta management  |  Consultanta manageriala  |  Consultanta si asistenta manageriala  |  Contabili autorizati  |  Contractelor de munca  |  Contractul de munca  |  Controale periodice  |  Control cv angajati  |  Control fiscal  |  Cote de impozitare  |  Datele de identificare   |  Decizii modificare suspendare incetare  |  Declaratii cont  |  Declaratii conturi  |  Declaratii fiscale lunare  |  Declaratii impozite si taxe   |  Declaratii venit  |  Depunere declaratii somaj  |  Diploma absolvire   |  Divizari societati comerciale  |  Dizolvare firma  |  Dizolvare societate  |  Dizolvarea si lichidarea societatilor comerciale  |  Dizolvarea societatii  |  Dizolvarea unei societati  |  Dizolvarea, lichidarea  |  Dizolvarea, lichidarea si radierea  |  Domeniul relatiilor de munca   |  Domeniul resurselor umane  |  Dreptul de folosinta  |  Dreptul de proprietate  |  Dreptul familiei  |  Durata societatii  |  Echipamente aer conditionat  |  Echipamente constructii  |  Echipamente electrice  |  Echipamente industriale  |  Echipamente speciale  |  Elaborarea balantei de verificare   |  Elemente constructii  |  Elemente mobilier  |  Evaluarea proprietatilor  |  Evaluarea proprietatilor imobiliare  |  Evidenta personalului  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Evidenta mijloacelor fixe  |  Expertiza contabila  |  Expertiza contabila amiabila  |  Expertiza contabila judiciara  |  Expertize contabile  |  Expertize contabile judiciare   |  Expertize fiscale  |  Expertizele contabile  |  Firma schimbare certificat inregistrare  |  Firme infiintare  |  Fise fiscale  |  Fiselor de post   |  Functionarii societatii comerciale  |  Furnizori de servicii   |  Fuziuni societati comerciale  |  Hotarare judecatoreasca  |  Hotararea adunarii generale  |  Hotararea judecatoreasca  |  Identitate firma  |  Impozit global  |  Impozit global persoane fizice  |  Impozit global persoane juridice  |  Impozit profit  |  Impozit venit  |  Impozit venit global  |  Impozite cladiri  |  Impozitul pe dividende  |  Impozitul pe profit   |  Impozitul pe venit   |  Incetarea contractelor de munca  |  Inchiriere imobil  |  Infiintare firme  |  Infiintare societate  |  Infiintari asociatii  |  Infiintari asociatii familiale  |  Infiintari firme  |  Infiintari intreprinderi familiale  |  Infiintari persoane fizice autorizate  |  Infiintari pfa  |  Infiintari srl  |  Inregistrare fiscala   |  Inregistrarea contractelor individuale de munca  |  Inregistrarea contractului colectiv de munca  |  Inregistrarea de asociatii  |  Inregistrarea lunara a statelor de plata  |  Instalatiile electrice  |  Instruirea personalului  |  Instruirea personalului organizatiei  |  Intermedieri afaceri  |  Intermedieri imobiliare  |  Intocmire acte  |  Intocmire de rapoarte financiare  |  Intocmire declaratii fiscale  |  Intocmire documente impozitare  |  Intocmire si verificare situatii financiare  |  Intocmire situatii financiare  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea fiselor de post   |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea balantei de verificare lunara   |  Intocmirea decontului tva  |  Intocmirea fiselor fiscale  |  Intocmirea fiselor post  |  Intocmirea jurnalelor  |  Intocmirea jurnalelor tva  |  Intocmirea ordinelor de plata  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Intreprinderi familiale  |  Jocuri de societate  |  Jocuri noroc  |  Jurnal de vanzari si cumparari   |  Legislatia in vigoare  |  Lichidare firma  |  Lichidare societate  |  Lichidare voluntara  |  Lichidarea societatilor comerciale  |  Litigii civile  |  Litigii civile si comerciale  |  Litigii comerciale  |  Litigii penale  |  Lucrari si servicii  |  Management al organizatiei  |  Management financiar  |  Mijloace de transport  |  Mijloace fixe  |  Mijloace juridice specifice  |  Mobilier birouri  |  Mobilier spatii comerciale  |  Mobilier spatii industriale  |  Modificari societati comerciale  |  Modul mijloace fixe  |  Modul salarii  |  Munca si asigurari sociale   |  Natura juridica  |  Normele europene in vigoare  |  Nu are sediul social  |  Numire administratori  |  Obiectului de activitate al societatii   |  Oficiul registrului comertului  |  Ordine plata  |  Ordonanta de urgenta nr  |  Organisme autonome asigurari sociale  |  Organizarea activitatii societatii  |  Organizarea contabilitatii financiare   |  Organizarea fluxului informational  |  Persoana fizice autorizata  |  Persoana juridica   |  Persoane juridice straine  |  Persoanelor fizice si juridice  |  Plante anuale  |  Plata impozitelor  |  Plata impozitului pe dividende  |  Pregatire juridica   |  Prima inregistrare  |  Proba in justitie  |  Procedura de insolventa   |  Procedura insolventei  |  Procedura speciala   |  Propria personalitate  |  Proprietati imobiliare  |  Radiere firma  |  Radierea din registrul comertului  |  Radierea societatii  |  Rapoarte financiar contabile  |  Rapoarte financiare  |  Raportare contabila  |  Raportari contabile  |  Raporturile juridice  |  Registrul comertului  |  Registrul national evidenta testamentelor autentice  |  Regularizarea impozitelor  |  Regularizarea impozitelor si taxelor  |  Relatia cu itm  |  Reprezentante comerciale  |  Reprezentante romania  |  Rezolvarea litigiilor  |  Salariul de baza  |  Salarizare personal  |  Schimbarea formei juridice societate  |  Sediu secundar al societatii   |  Sediul societatii comerciale  |  Sediul persoanei juridice  |  Sediul social  |  Servicii conexe  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de management financiar   |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii medicale  |  Servicii personal  |  Servicii salarizare  |  Servicii suplimentare  |  Serviciul alocatii indemnizatii  |  Situatii financiare  |  Situatiile financiare  |  Societatea insolventa   |  Societatile mici si mijlocii   |  Spatii de birouri  |  Stupefiante substante psihotrope  |  Tabloul ceccar   |  Taxe si impozite  |  Transport angajati  |  Transport salariati  |  Tranzactii comerciale  |  Tranzactii imobiliare  |  Unitate interna  |  Utilaje industriale  |  Zile lucratoare  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.