Noi suntem preocupati în mod special de dezvoltarea comportamentului verbal, interactiunii, schimbarii si tranzitiei, comportamente si raspunsuri, competente sociale si procesare senzoriala. Ø Noi dezvoltam abilitatile de participare si masuram progresul prin evaluari si observatii obiective continue. Programul intensiv de terapie comportamentala ABA, se adreseaza cu precadere copiilor în vârsta de 2-6 ani, 5 ore zilnic program scurt si 8 ore program lung, de luni pâna vineri. Ø Dobândirea limbajului este prioritatea interventiilor noastre. Unele programe “stil vechi”, cer copilul sa stea la masa si sa invate “etichete expresive”, în timp ce terapeutul spune: “Ce-i asta?”, sau cer copilului sa identifice imagini atunci când terapeutul spune: “arata mar”. Ø În acest mod, copilul nu este motivat sa vorbeasca si nu putem spune ca odata ce copilul eticheteaza sau raspunde la întrebarea “ce este?” va folosi functional cuvintele. Ø Obiectivele nostre în predare sunt legate de dezvoltarea motivatiei copilului de a cere ceea ce doreste cu devarat Ex. “Ceri mar pentru ca vrei mar”; Ø O componenta de baza în predare este legata de predarea în mediul natural. Mediul natural este mediul în care copilul dumneavoastra de obicei interactioneaza cu oameni si obiecte în viata de zi cu zi. În acest mediu abilitatile de învatare si de comunicare ale copilului ar trebui aplicate într-un mod functional. Ø Predarea în mediul natural uneori nu este atât de usoara, de aceea noi am construit programe de predare si de interventie în mediul nostru. Ø La centrul nostru vom demonstra cum sa construiti oportunitati NET si cum sa aplicati predarea pentru copilul dumneavoastra într-un cadru natural. Multe abilitati, cum ar fi abilitatile sociale, de comunicare si abilitati de joc se preteaza pentru predarea în mediul natural. Ø Specialistii nostri creeaza un echilibru în predare între DTT si NET, pregatindu-i astfel pe copii pentru scoala unde nu exista predarea în DTT. Noi suntem preocupati de stilul de învatare al copilului si în acest sens la evaluarea initiala punem în evidenta acest aspect legat de învatare si gasim abordarea cea mai buna. Ø Colectarea datelor, monitorizarea, graficele vin sa contureze progresul copiilor din centrul nostru legat de învatare si generalizare. Ø Noi avem rabdarea necesara construirii unui pairing cu copilul dumneavoastra si de aceea va asteptam! |