Adoris Cont Expert - Cenzorate asociatii de proprietari, Bucuresti Afisari: 785
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 510
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Lamotesti, Nr. 8, Bl. 12, Sc. 2, Parter, Ap. 69, Interfon 069, Sector 4, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0726758320 ; 0314018854
-------------------------
Web: Internet
  email: office@cenzorate-expertize.ro
  site: www.cenzorate-expertize.ro

 
Adoris Cont Expert - detalii firma  
Detalii  video  

 Incepand din anul 2001 prestam servicii de cenzorat lunar si am  efectuat revizii financiar-contabile si  verificari de gestiune la asociatiile de proprietari cu probleme. Pana in prezent am efectuat peste 1.000 de expertizerevizii financiar contabile si verificari de gestiune la asociatiile de proprietari cu probleme. Avem experienta foarte mare, de peste 15 ani, in ceea ce priveste problematica asociatiilor de proprietari. Ne-am confruntat cu multe tipuri de probleme la asociatiile de proprietari, pe marea lor majoritate rezolvandu-le.

   Societatile noastre de expertiza contabila, Adoris, furnizeaza servicii de cenzor (cenzorat) pentru toate asociatiile de proprietari din Bucuresti si imprejurimi care solicita ajutor; ele sunt autorizate CECCAR – Bucuresti si sunt membre cu drepturi depline. Din societatile noastre fac parte: 3 experti contabili, 2 contabili autorizati cu studii superioare, 1 inspector de resurse umane, 1 inspector SSM si alti colaboratori externi.

   Societatile noastre, pe langa servicii de expertiza contabila extrajudiciara, presteaza atat servicii de cenzorat asociatiilor de proprietari, cât si activitati de verificare financiar contabila, verificari de gestiuneseparare  patrimoniu Activ-Pasiv pentru fiecare scara in parte la asociatiile de proprietari cu mai multe scari, venind in sprijinul acestora cu o bogata experienta in domeniu si prin consultanta de specialitate privind separarea pe scari (divizare asociatie).

   Prin firmele de cenzorat Adoris puteti beneficia de serviciile unor Cenzori profesionisti, neutri si independenti, membri activi ai Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania (CECCAR – Filiala Bucuresti).

   Din 2001 si pana in prezent am prestat servicii financiar-contabile catre foarte multe asociatii de proprietari din Bucuresti. Peste 95% dintre clientii nostri au fost foarte multumiti. In prezent avem clienti in toate cele 6 sectoare ale capitalei.

   Misiunea firmelor noastre este de a asigura servicii de calitate privind activitatile de cenzorat lunar catre asociatiile de proprietari si lucrari de expertiza contabila la asociatiile de proprietari care au probleme financiar-contabile: suspiciuni de fraudalipsa in gestiuneevaziune fiscaladezechilibre financiare (balanta Activ-Pasiv), alte nereguli financiar contabile.

   Societatile noastre, Adorissubscriu anual la societati de asigurare renumitePolite de asigurare profesionala pentru malpraxisAceste polite acopera eventuale riscuri de neglijenta sau erori ce pot aparea fara intentie in activitatea profesionala (cenzorate lunare sau expertize contabile pentru asociatii de proprietari) desfasurata de un expert contabil (cenzor PFA, cenzor persoana juridica sau societate de expertiza contabila). Valoarea de asigurare anuala este de 10.000 EUR, pentru fiecare societate in parte.

 Societatile noastre folosesc in activitatea de cenzorat lunar si in activitatile de expertiza contabila, un program profesional specializat (aplicatie), pentru toate asociatiile de proprietari cu care avem incheiate contracte de prestari servicii financiar contabile. Aceasta aplicatie a fost dezvoltata in parteneriat cu  firma de IT (softwareAniotek Solutions srl. Softul dezvoltat pentru firmele noastre se numeste “Aplicatia Adoris Cenzor”. Cu acest program specializat se poate verifica lunar daca s-au intocmit corect urmatoarele documente financiar contabile:

  • listele de intretinere lunare de afisat la avizier.
  • bazele de calcul lunare cu cheltuielile de intretinere.
  • registrul de casa si registrul jurnal
  • registrul de banca
  • state de plata si fiscalitate
  • registrele pentru fondurile asociatiei: fond rulmentfond reparatiifond dobanzifond chiriifond penalizarifond special
  • balanta Activ-Pasiv
  • fise de operatiuni diverse pentru furnizorii de utilitati
  • fise pe apartament pentru verificarea fiecarui restantier in parte.
  • alte documente financiar contabile specifice asociatiilor de proprietari.

   Firma Aniotek Solutions, cu care avem incheiat un parteneriat profesional,  ofera o gama variata de solutii si servicii IT de inalta calitate. Principalele servicii oferite sunt cele de proiectare, dezvoltare si implementare aplicatii integrate si pagini web pentru o gama variata de domenii de activitate, furnizare de calculatoare, componente, echipamente periferice si software licentiatgazduire si inregistrare domeniiinstalare, configurare si mentenanta sisteme informaticeservicii de consultanta in domeniul tehnologiei si securitatii informatiilor.

   Societatile noastre, Adoris, autorizate de CECCAR ofera asociatiilor de proprietari din Bucuresti servicii de intocmire a declaratiilor fiscale, semnarea si depunerea lor electronica  (declaratia 112declaratia 205ordine de platafoi de varsamant) precum si servicii de personal (intocmire contracte individuale de muncaacte aditionaledecizii, completare si transmitere Revisal)

   Grupul de firme Adoris este de mult timp in colaborare cu mai multe birouri de avocatura – avocati care au experienta in spete privind asociatiile de proprietari din Bucuresti si imprejurimi. Scopul este sa ajutam asociatiile de proprietari la recuperarea cat mai rapida a restantelor de la proprietarii rau-platnici.

   Va recomandam ca pentru situatii particulare complicate sa cereti sfatul unui Avocat specializat pe spete privind asociatiile de proprietari. Aceste situatii se pot rezolva numai pe cale judecatoreasca legala. Noi va putem recomanda unul din avocatii cu care colaboram pentru a va     sprijini in demersul dvs. legal. Acesti avocati s-au dovedit in timp a fi adevarati profesionisti cu mare experienta in domeniu, care pot oricand recupera, in totalitate, restantele la cotele de  intretinere, restante la fonduri si penalizari calculate legal de asociatie si datorate de proprietarii rau-platnici catre asociatiile de proprietari cu care se afla in litigiu – in proces.

   Venim in sprijinul dvs. si va putem ajuta, direct sau prin recomandare, cu alte servicii de care poate beneficia asociatia dvs. de proprietari. Avem colaborari cu persoane juridice si persoane fizice autorizate (PFA) care in decursul anilor (peste 15 ani) si-au dovedit seriozitatea si profesionalismul in serviciile prestate catre Asociatiile de proprietari.

   Colaboram cu parteneri seriosi in urmatoarele domenii de prestari de servicii, in functie de adresa de functionare a asociatiei de proprietari (sector):

  • administrari imobile (tehnica, contabila si de casierie)
  • servicii de programare, IT, software si web
  • servicii de reparatii parti comune (sanitare, electrice, zugraveli)
  • servicii de curatenie la asociatiile de proprietari
  • servicii de dezinsectie si deratizare
  •    Daca sunteti interesati de unul sau mai multe servicii dintre cele mentionate mai sus, puteti cere oricand o oferta personalizata, , ce va tine cont de toate particularitatile asociatiei dvs, pentru a obtine un pret corect negociat intre parti. Sunati oricand la tel. 0726.758.320 si vom fi prompti pentru a va rezolva problemele.

     
    Galerie foto (1)
    [Image #1]
    Prezentare video
     
    certificatul fiscal  |  contract de prestari servicii  |  inventar mijloace fixe  |  litigii comerciale   |  polite de asigurare  |  Acordul de asociere  |  Act aditional  |  Acte aditionale  |  Acte aditionale modificare  |  Acte firma  |  Acte normative  |  Acte societati comerciale  |  Activitatea de dezinsectie si deratizare  |  Activitati comerciale  |  Activitati de cenzorat  |  Activitati de proiectare  |  Activitati gospodaresti  |  Actul de justitie  |  Adeverinta atestare vechime munca  |  Adeverinte angajati  |  Administrator special atributii  |  Ajutorul unei terte persoane   |  Angajament plata  |  Antene individuale  |  Antene individuale reparatii  |  Antene profesionale  |  Antene receptie reparatii  |  Antene tv reparatii  |  Apa nova  |  Apa plata  |  Apartamente bucuresti  |  Apartamente la bloc  |  Apartamente noi  |  Aplicatie balanta verificare  |  Aplicatii gestiune  |  Arhivare documente electronice  |  Arhivare dosare  |  Arhivare electronica  |  Arhivare electronica documente  |  Arhivare servicii  |  Asociatii locatari  |  Asociatii proprietari  |  Audit calitate  |  Audit contabili  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit financiar contabil  |  Balanta contabila  |  Balanta lunara  |  Balanta verificare  |  Baza noastra de date  |  Birou expert contabil  |  Bugetul asigurarilor sociale stat  |  Bugetul de venituri si cheltuieli   |  Bugetul general consolidat  |  Cabinete avocatura  |  Calculatoare noi  |  Caldura in afara corpului  |  Calitatea de administrator  |  Casa de pensii   |  Cenzor contabil  |  Cercetare piata  |  Cerere executare silita imobiliara  |  Cerere executare silita poprire  |  Cererea debitorului   |  Certificat fiscal   |  Cheltuieli cu personalul  |  Cod electronic  |  Codul fiscal  |  Codul procedura civila  |  Comert electronic  |  Comisia monitorizare cazuri malpraxis  |  Competenta profesionala malpraxis  |  Componente calculatoare  |  Componente calculatoare reparatii  |  Configurare echipamente periferice  |  Configurare software  |  Conform contractului  |  Consiliere cumparare pc  |  Consiliere juridica copii  |  Consiliere profesionala  |  Consultanta calitate  |  Consultanta baza date  |  Consultanta calcul taxe  |  Consultanta civila  |  Consultanta contabila  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta fonduri pensii private  |  Consultanta imobiliara  |  Consultanta impozite  |  Consultanta investitii  |  Consultanta juridica  |  Consultanta juridica avocat  |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta software  |  Consultanta ssm  |  Consultanta taxe  |  Consultanta web  |  Consumabile cabinet  |  Cont curent  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate financiara si de gestiune   |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitatea veniturilor  |  Contestatii executare silita  |  Contestatii pensii  |  Contract intretinere  |  Contracte civile  |  Contracte de baza  |  Contracte de exclusivitate  |  Contracte individuale de munca  |  Contracte schimb  |  Contracte service  |  Contractelor de munca  |  Contractul de asigurare  |  Contractul de mandat  |  Contractul de munca  |  Contractul de vanzare cumparare  |  Contractul individual de munca   |  Control financiar curs  |  Control fiscal  |  Control personal  |  Corpului fizic   |  Cota impozitului pe profit   |  Cuantumul sumelor restante  |  Curatenie firme  |  Curatenie intretinere  |  Curatenie birouri  |  Curatenie firme  |  Curatenie intretinere  |  Curatenie persoane fizice  |  Curatenie persoane juridice  |  Curs inspector resurse umane  |  Curs manager resurse umane  |  Cursuri audit  |  Cursuri cod fiscal  |  Cursuri contabilitate  |  Cursuri control financiar  |  Cursuri expert fiscal  |  Cursuri gestiune  |  Cursuri individuale  |  Cursuri inspector resurse umane  |  Cursuri persoane juridice  |  Cursuri resurse umane  |  Datele de identificare   |  Declararea impozitelor si taxelor  |  Declaratie taxe si impozite   |  Declaratii cont  |  Declaratii conturi  |  Declaratii fiscale anuale  |  Declaratii fiscale lunare  |  Declaratii impozite si taxe   |  Declaratii privind statutul civil persoanei  |  Declaratii venit  |  Depunere declaratii somaj  |  Depunere documente registrul comertului  |  Depunerea actelor registrul comertului  |  Depunerea declaratiilor lunare fiscale  |  Depuneri fise fiscale  |  Deratizare  |  Deratizare bucuresti  |  Descarcare de gestiune  |  Detectiv verificare personal  |  Dezinsectie bucuresti  |  Dezinsectie, deratizare  |  Dezvoltare aplicatii  |  Dezvoltare profesionala  |  Dezvoltare software  |  Dezvoltare web  |  Diverse litigii   |  Documente financiare justificative  |  Documente justificative  |  Documente justificative contabile  |  Documente proiectare  |  Drepturi de proprietate intelectuala   |  Echipa de profesionisti  |  Echipamente curatenie  |  Echipamente curatenie reparatii  |  Echipamente electrice  |  Elemente legatura  |  Erori judiciare  |  Erori materiale  |  Evidenta date personal  |  Evidenta contabila  |  Evidenta economica  |  Evidenta financiar contabila  |  Executarea silita  |  Executori judecatoresti  |  Experti contabili  |  Expertiza contabila  |  Expertiza contabila amiabila  |  Expertiza contabila judiciara  |  Expertiza financiara  |  Expertiza in consultanta  |  Expertize contabile  |  Expertize contabile judiciare   |  Expertize fiscale  |  Expertize juridice  |  Expertizele contabile  |  Firma certificata  |  Firme infiintare  |  Fiscalitate consultanta  |  Fise fiscale  |  Fise fiscale depuneri  |  Foi varsamant  |  Fonduri financiare  |  Fonduri pensii  |  Fonduri studii  |  Format electronic   |  Furnizori de servicii   |  Gazduire web  |  Gestiune declaratii  |  Hotarare judecatoreasca  |  Implementare software  |  Impozit profesii  |  Impozit profit  |  Impozit venit  |  Impozitul pe profit   |  Impozitul pe venit   |  In calitate de angajator  |  Inceputul anului fiscal  |  Incetarea contractelor de munca  |  Incetarea contractelor in curs  |  Infiintare asociatie  |  Infiintare firme  |  Infiintare societate  |  Inregistrare contabila  |  Inregistrare contracte munca  |  Inregistrare domenii  |  Inregistrare fiscala   |  Inregistrare mentiuni  |  Inregistrare nume site  |  Inregistrarea contractelor individuale de munca  |  Inregistrarea de asociatii  |  Inspector resurse umane  |  Inspector resurse umane cursuri  |  Instalare aplicatii  |  Intarziere plati  |  Interfon intrare  |  Interventii situatii urgenta  |  Intocmire acte  |  Intocmire balanta contabila  |  Intocmire buget cheltuieli  |  Intocmire buget venituri  |  Intocmire contracte  |  Intocmire de rapoarte financiare  |  Intocmire declaratii fiscale  |  Intocmire si verificare situatii financiare  |  Intocmire situatii financiare  |  Intocmire state plata  |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea actelor aditionale la cim  |  þntocmirea registrului evidenta fiscala  |  Intretinere apartamente  |  Intretinere aplicatii  |  Intretinere lunara   |  Intretinere site  |  Investitii financiare  |  La cererea debitorului   |  Legea romana prevede   |  Legislatie fiscala  |  Litigii civile  |  Litigii civile si comerciale  |  Litigii comerciale  |  Litigii de orice natura  |  Litigii domeniul imobiliar  |  Litigii penale  |  Litigii proprietari chiriasi  |  Locul de munca  |  Lucrari si servicii  |  Lucrari sub apa  |  Manager resurse umane   |  Mentenanta calculatoare  |  Mentenanta pagini web  |  Mentenanta pentru persoane juridice sau fizice   |  Mentenanta periferice  |  Mentenanta sisteme calcul  |  Mentiuni la registrul comertului  |  Mijloace fixe  |  Mobile reparatii  |  Modalitati plata impozite persoane fizice  |  Modificare acte societati  |  Modificari societati comerciale  |  Modul mijloace fixe  |  Modul salarii  |  Natura juridica  |  Nota personala   |  Numerar operatiuni  |  Obiecte uz personal  |  Obligatiilor fiscale  |  Oferte munca  |  Oficiul registrului comertului  |  Onorariul expertilor  |  Ordine plata  |  Organele competente  |  Organele corpului  |  Organele de control fiscal  |  Organizarea contabilitatii financiare   |  Pagini web  |  Parti sociale   |  Pensie de intretinere  |  Pensii facultative  |  Periferice calculatoare reparatii  |  Permise de munca   |  Persoana fizice autorizata  |  Persoana juridica   |  Persoanelor fizice si juridice  |  Petreceri 1 martie  |  Piata asigurarilor  |  Plata electronica  |  Plata impozitelor  |  Plata intretinerii  |  Plata pensiei  |  Plati taxe  |  Polita de asigurare  |  Polite asigurare persoane fizice  |  Polite asigurare persoane juridice  |  Polite de asigurare  |  Posta rapida  |  Pregatire juridica   |  Prima casa  |  Prima de asigurare  |  Proba in justitie  |  Procedura somatiei recuperari creante  |  Procedura stabilire cazuri malpraxis  |  Proceduri executare silita  |  Proceduri somatie plata  |  Procesul verbal de la politie  |  Programare web  |  Proprietate intelectuala  |  Publicitate imobiliara  |  Rapoarte de expertiza  |  Rapoarte financiar contabile  |  Rapoarte financiare  |  Rapoarte inspectie fiscala  |  Raport caz malpraxis  |  Raport expertiza  |  Raporturile juridice  |  Rate lunare  |  Rau de mare  |  Realizare contracte  |  Recuperare date  |  Recuperarea cheltuielilor judecata  |  Recuperarea prejudiciului  |  Registru de casa  |  Registrul general de evidenta a salariatilor  |  Registrul comertului  |  Registrul de evidenta a salariatilor  |  Registrul national evidenta testamentelor autentice  |  Reparatii diverse  |  Reparatii electrice  |  Reparatii software  |  Resurse financiare stat  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Revizie contabila  |  Revizie tehnica  |  Revizii contabile  |  Revizii financiare  |  Riscuri asigurate  |  Riscuri profesionale   |  Scari civile  |  Scari economice  |  Scari profesionale  |  Scrisori de intentie  |  Semnatura electronica  |  Semnatura personala  |  Sentinta definitiva   |  Sentinta judecatoreasca definitiva  |  Sentinta judecatoreasca definitiva si irevocabila  |  Servicii dezinsectie, deratizare  |  Servicii resurse umane  |  Servicii bancare  |  Servicii birou  |  Servicii cercetare piata  |  Servicii de contabilitate si expertiza contabila  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de investitii financiare societati  |  Servicii de publicitate  |  Servicii de reparatii  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii informatice  |  Servicii integrate de consultanta   |  Servicii mentenanta  |  Servicii mutare  |  Servicii salubritate  |  Servicii software  |  Servicii web  |  Sesizari malpraxis  |  Sisteme curatenie  |  Sisteme periferice reparatii  |  Sisteme programare  |  Situatii financiare  |  Societate civila  |  Societate civila avocati  |  Societate de avocatura  |  Societate de avocatura bucuresti  |  Societate de consultanta  |  Soft gestiune  |  Software aplicatii  |  Software inregistrare  |  Software instalare  |  Software programare  |  Software proiectare  |  Software reparatii  |  Software resurse umane  |  Solutii curatenie  |  Solutii domeniul it  |  Solutii integrate  |  Solutii integrate it  |  Solutii software  |  Solutionarea de litigii  |  Spatii de birouri  |  Specificul activitatii desfasurate  |  Sprijinul fondurilor ue   |  State de plata colaboratori  |  State membre ue  |  Studii piata  |  Sursa de curent   |  Suspendarea activitatii   |  Tabloul ceccar   |  Taxa judiciara timbru  |  Taxe si impozite  |  Taxele de timbru  |  Tehnica de calcul reparatii  |  Timbru fiscal  |  Tinute de zi   |  Tipuri de contracte  |  Titlu stat dobanda  |  Titluri executorii materie fiscala  |  Urmatoarele tipuri de servicii  |  Valoare activ fond pensii  |  Verificare balanta contabila  |  Verificare contabilitate  |  Verificare informatii  |  Verificare personal  |  Verificarea legalitatii actelor  |  Verificarea registrului casa  |  Verificari revizii  |  Web aplicatii  |  Zugravi bucuresti  | 
    Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
    Email: Parola:
     


     
    Nume firma  
    Nume site ~ www.ghidul.ro/  
      Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
    Persoana de contact  
    Telefon  
    Email  
      * Toate campurile sunt obligatorii.  
    In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.