Acest tip de contract de servicii este aplicabil in general clientilor unde timpul pana la rezolvarea problemelor nu este extrem de criticContractul presupune: - Asistenta tehnica si service la sediul Beneficiarului.
- Depanarea si repararea pieselor si subansamblelor defecte ce permit acest lucru.
- Inlocuirea pieselor de schimb ce nu pot fi reparate.
- O revizie tehnica lunara a echipamentelor pentru asigurarea functionarii in parametrii optimi si preintampinarea problemelor in functionare.
- Un numar nelimitat de solicitari sesizari.
- Timp de raspuns la solicitare de maxim 8 ore in zona Galati/Braila si 24 ore in afara acestor zone.
- Costul materialelor consumabilelor precum si al pieselor de schimb cu sau fara caracter consumabil nu este inclus in tariful lunar si se factureaza separat.
- Reducere la consumabile si piese de schimb in perioada contractului.
- Garantie extinsa la 24 de luni - in cazul in care contractul se face in primul an de la cumpararea echipamentului.
|