Ce echipamente pot fi aduse in service ? - CG&GC Integrated Solutions este centru autorizat de service pentru echipamente de tiparire marcile TOSHIBA, HP si BROTHER.
- Sint acceptate echipamente aflate atit in garantie cit si in perioada de post-garantie dar si alte marci de echipamente (KYOCERA MITA, KONICA MINOLTA LEXMARK, SAMSUNG, EPSON, etc )
Exista echipamente care nu sint acoperite de service ? - Anumite game de produse care nu sint vindute pe canal oficial in Romania si/sau in Europa nu pot fi reparate in service. Pentru detalii va rugam sa ne contactati.
Care este timpul de reparatie ? - Timpul de reparatie poate varia, in functie de disponibilitatea pieselor ce trebuie inlocuite, intre 7 si 14 zile. Timpul mediu de efectuare al unei reparatii este de cca. 10 zile. Aceste valori sint orientative si nu reprezinta un angajament contractual.
De ce documente am nevoie pentru a introduce un echipament in service ? - Daca echipamentul se afla in perioada de garantie trebuie sa veniti cu:– factura de cumparare– certificatul de garantie– alte documente relevante (de ex. certificat de extindere de garantie etc.)
- Daca echipamentul a iesit din perioada de garantie nu trebuie sa veniti cu nici un document.
Am pierdut factura de cumparare si/sau certificatul de garantie. Pot sa aduc totusi un echipament, aflat in perioada de garantie, in service ? - Da. Totusi procedura de verificare a starii garantiei produsului va fi mai laborioasa si pot apare unele intirzieri.
Am un echipament defect, aflat in perioada de garantie, cumparat de la alta firma din Romania. Pot veni cu el in service la CG&GC Integrated Solutions ? - Da. Acceptam in service echipamente TOSHIBA, BROTHER si HP aflate in perioada de garantie, indiferent de unde au fost cumparate.
Pentru repararea echipamentele TOSHIBA, BROTHER si HP aflate in perioada de garantie se plateste vreo taxa ? - Pentru repararea echipamentelor TOSHIBA, BROTHER si HP aflate in garantie nu se plateste nici o taxa, indiferent de la ce firma din Romania au fost cumparate (daca au fost cumparate pe canal oficial).
Poate sa vina cineva la sediul meu pentru a diagnostica echipamentul defect ? - Da, nu este nici o problema; trebuie totusi facuta o programare prealabila. Deasemeni, daca echipamentul nu are garantie on-site va trebui platita o taxa de deplasare.
Am nevoie urgenta de asistenta tehnica. Se poate obtine ? - Da, nu este nici o problema; va trebui totusi platita o taxa de urgenta
|