– Momentul organizatoric dureaza aproximativ 3 minute si consta intr-o conversatie introductiva, observarea cursantului si aranjarea partiturilor pe pupitru. – Captarea atentiei elevului si enuntarea obiectivelor dureaza aproximativ 3 minute si consta in prezentarea importantei si scopul lectiei; si verificarea insusirii cunostintelor dobandite in lectia anterioara. – Reactualizarea cunostintelor dobandite anterior dureaza aproximativ 10 minute si constau in ascultarea exercitiilor pentru incalzirea corzilor vocale, exercitii de dictie, de respiratie precum si ascultarea pieselor avute ca tema de studiu acasa. – Prezentarea continutului, a sarcinilor de invatare si executare dureaza aproximativ 15 minute si consta in predarea materiei noi, profesorul exemplificand, demonstrand si explicand. – Obtinerea performantei dureaza aproximativ 10 minute, se dau solutii pentru rezolvarea problemelor tehnice (respiratie, frazare, intonatie, dictie etc.) folosind ca metode: demonstratia si conversatia. – Evaluarea dureaza aproximativ 3 minute – se apreciaza stadiul de asimilare a materialului fata de tinta propusa, folosind ca metode: notarea pe partitura sau caiet; si conversatia. |