COMPANIA DE CONSULTANTA SI AUDIT Afisari: 1373
Categorie: AFACERI >> Consultanta, acreditari, certificari calitate Vizitatori: 562
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Principala , Nr.251D Bis, Jucu de Mijloc, judetul Cluj
-------------------------
Phone: Telefon
  0727744682
-------------------------
Web: Internet
  email: office@companiadeconsultanta.ro
  site: www.companiadeconsultanta.ro

 
SR EN ISO 9001:2015  
Detalii  video  

SR EN ISO 9001:2015 Sistemul de Management al Calitatii

 

Noua versiune a SR EN ISO 9001:2015 a fost publicata in octombrie 2015 si prezinta un standard modernizat care indeplineste noile tendinte de calitate si creste importanta acestui sistem de management pentru rezultatele unei organizatii.

Printre elementele care ies in evidenta in noul SR EN ISO 9001: 2015 sunt: evaluarea riscului, generarea rezultatelor, feedback de la partile interesate, alinierea cu alte standarde ISO si o documentatie mai simpla.

 

Noua versiune a SR EN ISO 9001:2015 a fost publicata in octombrie 2015 si prezinta un standard modernizat care indeplineste noile tendinte de calitate si creste importanta acestui sistem de management pentru rezultatele unei organizatii.

Modificari semnificative ale SR EN ISO 9001:2015:

  • Compatibilitate ISO. O mai mare compatibilitate intre standardele ISO.
  • Luarea deciziilor. Decizii bazate pe analiza si evaluarea de date si informatii pentru rezultate eficiente.
  • Imbunatatire continua. Accentuarea si concentrarea eforturilor asupra imbunatatirii managementului.
  • Abordarea procesuala. Intelegerea si gestionarea activitatilor ca procese interdependente, formand un sistem coerent.
  • Implicarea oamenilor. Asigurarea ca toti cei implicati sunt competenti si capabili, adaugand valoare activitatii desfasurate.
  • Leadership. O mai buna aliniere cu procesele de management al afacerii si leadership
  • Orientarea catre client. Management axat pe satisfacerea nevoilor clientilor

 

Beneficiile implementarii unui astfel de sistem sunt:

 

  • Indeplinirea politicii si a obiectivelor companiei
  • Castigarea increderii clientilor
  • Cresterea satisfactiei clientilor
  • Imbunatatirea continua a performantei generale
  • Adaptarea activa si sistematica la modificarile conditiilor pietei
  • Satisfactia angajatilor
  • Transparenta si eficienta proceselor interne ale organizatiei
  • Evitarea erorilor in locul corectarii lor
  • Economie de timp si bani
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
Prezentare video
 
auditor intern   |  Activitate principala  |  Ambalaje alimentare  |  Ambalaje alimente  |  Ambalaje industria alimentara  |  Ambalaje produse alimentare  |  Analiza afacerii  |  Analiza piata  |  Analiza pietei  |  Audit calitate  |  Audit ohsas  |  Auditor intern  |  Auditor intern ohsas  |  Auditor ohsas  |  Auditori iso 9001  |  Audituri interne  |  Certificare iso  |  Certificare iso 9001  |  Certificare produse  |  Certificarea produselor  |  Certificat calitate  |  Consultanta calitate  |  Consultanta baza date  |  Consultanta calitate, mediu  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta iso 14001  |  Consultanta iso 22000  |  Consultanta iso 27001  |  Consultanta iso 9001  |  Consultanta management  |  Consultanta ohsas 18001  |  Cursuri auditor intern  |  Cursuri auditori  |  Curtea conturi standarde audit  |  Dezvoltarea retelei  |  Directive consiliului uniunii europene  |  Echipamente industria alimentara  |  Echipamente siguranta  |  Evaluarea riscurilor potentiale  |  Furnizori alimente  |  Furnizori de servicii   |  Galvanizare  |  Identificarea pericolelor   |  Imbunatatirea calitatii produselor   |  Imbunatatirea comunicarii   |  Implementare si control  |  Implementare sisteme management  |  Implementare sisteme securitate  |  Implementarea sistemului de management al calitatii  |  Implementarea certificarea sistemului de management   |  Implementarea sistemului de management iso  |  Implementarea unui sistem  |  Industria alimentara  |  Industria auto  |  Iso 14001  |  Iso 2001  |  Iso 22000  |  Iso 27001  |  Iso 9001  |  Luarea deciziilor  |  Management al calitatii  |  Management al mediului  |  Management al organizatiei  |  Management al sanatatii securitatii  |  Management calitate  |  Management calitate iso 9001  |  Management general  |  Management mediu iso 14001  |  Management siguranta alimentelor  |  Management strategic  |  Management timp  |  Managementul riscurilor  |  Managementul securitatii  |  Ohsas 18001  |  Proceduri securitate  |  Protectia mediului  |  Recunoastere iso  |  Regulamente interne  |  Sanatate ocupationala  |  Sanatate securitate ocupationale  |  Securitate ocupationala  |  Securitate ocupationala ohsas 18001  |  Securitatea informatiei  |  Securitatea informatiei iso 27001  |  Securitatea muncii  |  Sistem informatii  |  Sisteme aliniere  |  Sisteme comunicare  |  Sisteme depozitare  |  Sisteme directie  |  Sisteme haccp iso 22000  |  Sisteme incalzire  |  Sisteme management  |  Sisteme sanatate  |  Sisteme securitate  |  Sisteme vopsire  |  Sistemul de directie   |  Sistemul de management  |  Sistemul de management al calitatii  |  Standarde de calitate iso  |  Standarde de calitate iso 9001  |  Standardele de calitate   |  Tehnici de management   | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.