Evidenta contabila si calculul listelor de intretinere conform prevederilor legale in vigoare se realizeaza cu ajutorul unui program informatic. Intocmim in forma prevazuta de legislatia in vigoare toate registrele si documentele financiar - contabile obligatorii si absolut necesare in contabilitatea asociatiilor de proprietari: Registrul Fondului de Rulment, Registrul Fondului de Reparatii, Registrul Fondului de Penalitati, Registrul pentru Evidenta Fondurilor Speciale, Registrul Jurnal, Registrul Inventar Intocmirea lunara a situatiei soldurilor elementelor de Activ/Pasiv si depunerea semestriala a acesteia la compartimentele acreditate din cadrul Consiliilor Locale/Primarie, Contabilitatea salariilor si intocmirea ordinelor de plata catre Bugetul Statului si Bugetul Asigurarilor Sociale si Fondurilor Speciale Intocmirea declaratiilor fiscale si transmiterea acestora la Agentia Nationala pentru Administrare Fiscala A.N.A.F. Alte acte si documente financiar – contabile |