Conta Caruntu, contabilitate Bucuresti Afisari: 625
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 385
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Prelungirea Ghencea, Nr.333, Sector 6, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0745094211
-------------------------
Web: Internet
  email: office@contacaruntu.ro
  site: www.contacaruntu.ro
  facebook: contacaruntu/

 
Audit financiar  
Detalii  

Ce este auditul financiar?

 
Auditul financiar este activitatea efectuata de auditorii financiari in vederea exprimarii unei opinii asupra situatiilor financiare sau a unor componente ale acestora, exercitarea altor misiuni de asigurare si servicii profesionale potrivit standardelor internationale de audit si altor reglementari adoptate de Camera Auditorilor Financiari din Romania.
 
Rolul auditului financiar
 
Auditul financiar are rolul de:
- verificare a respectarii cadrului conceptual al contabilitatii (postulate, principii, norme si reguli de evaluare) general acceptat, a procedurilor interne stabilite de managementul entitatii pentru guvernarea acesteia;
- verificarea si certificarea reflectarii in contabilitate a situatiilor financiare, imaginea fidela, clara si completa a intregului exercitiu financiar.
Auditul financiar este necesar pentru a exprima o opinie independenta asupra situatiilor financiare, menita sa-i asigure si sa-i apere in mod egal pe toti utilizatorii informatiilor continute de acestea (investitori, salariati, sindicate, creditori, furnizori, clienti, stat, manageri, bancheri).
Obiectivul general al activitatii de audit este acela de a prezenta in mod corect, sub toate aspectele semnificative, o situatie financiara si de a emite o opinie conform careia operatiunile economice sunt corecte si in conformitate cu prevederile legii.
Ce entitati sunt obligate sa isi auditeze situatiile financiare?
Entitatile sunt impartite in 3 categorii, in functie de indicatorii total active, cifra de afaceri si numarul de salariati: microentitati; entitati mici si entitati mijlocii si mari.
 
Microentitatile sunt entitatile care, la data bilantului, NU depasesc limitele a cel putin 2 dintre urmatoarele 3 criterii:
- totalul activelor: 1.500.000 lei;
- cifra de afaceri neta: 3.000.000 lei;
- numarul mediu de salariati in cursul exercitiului financiar: 10
 
Microentitatile NU sunt obligate sa isi auditeze situatiile financiare.
 
Entitatile mici sunt entitatile care, la data bilantului, NU se încadreaza in categoria microentitatilor si care NU depasesc limitele a cel putin doua dintre urmatoarele trei criterii:
- totalul activelor: 17.500.000 lei;
- cifra de afaceri neta: 35.000.000 lei;
- numarul mediu de salariati in cursul exercitiului financiar: 50.
 
Sunt supuse auditului situatiilor financiare entitatile mici care, la data bilantului, depasesc limitele a cel putin 2 dintre urmatoarele 3 criterii:
- totalul activelor: 16.000.000 lei;
- cifra de afaceri neta: 32.000.000 lei;
- numarul mediu de salariati in cursul exercitiului financiar: 50.
Obligatia de auditare pentru entitatile prevazute mai sus se aplica atunci cand acestea depasesc limitele respective in doua exercitii financiare consecutive.
 
Entitatile mijlocii si mari sunt entitatile care, la data bilantului, depasesc limitele a cel putin 2 dintre urmatoarele 3 criterii:
- totalul activelor: 17.500.000 lei;
- cifra de afaceri neta: 35.000.000 lei;
- numarul mediu de salariati in cursul exercitiului financiar: 50.
Entitatile mijlocii si mari sunt obligate sa isi auditeze situatiile financiare.
Mai sunt supuse auditului situatiilor financiare entitatile de interes public, adica societatile/companiile nationale, societatile cu capital integral sau majoritar de stat si regiile autonome.
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Acte aditionale  |  Acte firma  |  Acte normative  |  Active financiare  |  Administrarea dosarelor individuale  |  Analiza datoriilor si creantelor   |  Analiza piata  |  Apa plata  |  Asistenta fiscala  |  Asociatii locatari  |  Asociatii proprietari  |  Atestare acte  |  Atestare acte juridice  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit intern  |  Calcul salarii contabilitate  |  Calculul amortizarii  |  Calculul obligatiilor fiscale  |  Capital majoritar de stat  |  Certificarea bilantului  |  Certificarea bilantului contabil   |  Certificarea situatiilor financiare  |  Cifra de afaceri   |  Colectare deseuri  |  Colectare deseuri periculoase  |  Completarea registrului inventar  |  Completarea registrului jurnal  |  Consultanta business  |  Consultanta contabila  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta inceperea unei afaceri  |  Consultanta juridica  |  Consultanta management  |  Consultanta transport  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate asociatii locatari  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate, salarizare  |  Contractele de munca  |  Contractele individuale de munca  |  Contractelor de munca  |  Control personal  |  Control si audit intern  |  Control si de contraventie   |  Cursuri audit  |  Cursuri contabilitate  |  Cursuri deschise management  |  Cursuri gestiune  |  Cursuri individuale  |  Cursuri management mediu  |  Cursuri managementul mediului  |  Cursuri persoane juridice  |  Depunerea actelor registrul comertului  |  Depunerea declaratiilor lunare fiscale  |  Depunerea fiselor fiscale   |  Depunerea statelor de plata  |  Deseuri periculoase  |  Detectiv verificare personal  |  Elaborarea actelor juridice  |  Elaborarea balantei de verificare   |  Elaborarea documentatiei  |  Evidenta personalului  |  Evidenta contabila  |  Evidenta mijloacelor fixe  |  Firma contabilitate  |  Firme infiintare  |  Fiselor de post   |  Furnizori de servicii   |  Gestionarea deseurilor   |  Gestionarea deseurilor periculoase  |  Gestionarea dosarelor de personal  |  Gestionarea dosarelor personal  |  Incetarea contractelor de munca  |  Infiintare firme  |  Infiintari asociatii  |  Infiintari firme  |  Infiintari pfa  |  Infiintari srl  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Instruirea personalului  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea fiselor de post   |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea balantei de verificare lunara   |  Intocmirea bilantului contabil   |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea fisei fiscale   |  Intocmirea fiselor fiscale  |  Intocmirea fiselor post  |  Intocmirea fluturasilor de salarii  |  Intocmirea jurnalelor  |  Intocmirea jurnalelor tva  |  þntocmirea registrului evidenta fiscala  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Legislatia in vigoare  |  Management al mediului  |  Management transport  |  Managementul deseurilor  |  Managementul documentelor  |  Managementul mediului cursuri  |  Mediu monitorizare  |  Mentiuni la registrul comertului  |  Misiuni economice  |  Modificarea actelor unei asociatii  |  Modificarea contractelor de munca  |  Modificarea fiselor de post   |  Monitorizare mediu  |  Monitorizarea factorilor de mediu  |  Obligatiilor fiscale  |  Operatorii economici   |  Ordine plata  |  Personal intern  |  Principii active  |  Principii in evaluare  |  Reducerea capitalului social  |  Reducerea de personal  |  Registrul comertului  |  Registrului de evidenta a personalului  |  Reglarea datoriilor fiscale  |  Salarizare personal  |  Servicii situatii urgenta   |  Servicii de contabilitate, salarizare si personal  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de reparatii  |  Servicii de salarizare  |  Servicii salarizare  |  Situatiile financiare  |  Situatiilor financiare  |  Societatile mici si mijlocii   |  Suspendarea activitatii   |  Transport deseuri  |  Transport intern persoane  |  Transport salariati  |  Verificare contabilitate  |  Verificare personal  |  Verificarea si certificarea bilantului   | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.