Activitatea de salarizare este o munca rutiniera care implica un volum mare de timp, dar care nu aduce plusvaloare afacerii. Din acest motiv, din ce in ce mai multe firme aleg sa externalizeze activitatea de payroll catre firmele specializate. Prin externalizarea serviciilor de salarizare, firmele pot redirectiona timpul si efortul pentru derularea altor activitati mult mai importante pentru dezvoltarea afacerii. Serviciul de salarizare cuprinde urmatoarele activitati: - Verificarea si procesarea pontajului lunar si a tuturor datelor necesare calculului salarial;- Verificarea certificatelor de concediu medical;- Calculul salarial;- Livrarea documentelor rezultate din calculul salarial: statul de salarii, fluturasi de salarii, nota contabila;- Generarea si transmiterea la ANAF a declaratiei unice;- Evidenta concediilor de odihna;- Generarea rapoartelor statistice privind datele de personal si salarizare atunci cand clientul este inclus in esantionul Comisiei Nationale de Statistica;- Generarea si depunerea fiselor fiscale anuale;- Intocmire de adeverinte de salariat (salariu, tip general pentru angajat, stagiu cotizare CAS, pentru spitalizare, de vechime, etc.)- Consultanta in problemele de salarizare;- Intocmirea de rapoarte de salarizare la solicitarea clientului. Externalizarea payroll, presupune si transferul responsabilitatii privind aplicarea corecta a prevederilor legale de la angajator catre prestatorul de servicii. |