| | | Detalii | | | | - Instruirea personalului cu privire la modul de intocmire a documentelor primare si circuitul acestora în cadrul societatii;
- Inregistrarea documentelor primare, in conformitate cu normele legale in vigoare si principiile contabilitatii, in soft-ul de contabilitate;
- Organizarea si implementarea sistemului de evidenta contabila pe centre de cost;
- Intocmirea balantei de verificare lunare;
- Intocmirea registrelor contabile: jurnale de TVA, Registrul jurnal, Registrul inventar, Cartea mare, etc.;
- Intocmirea/depunerea declaratiilor/raportarilor lunare, trimestriale si anuale catre organele fiscale;
- Stabilirea obligatiilor de plata lunare/trimestriale/anuale, intocmirea documentelor de plata;
- Intocmirea/certificarea/depunerea bilantului contabil/raportarilor semestriale;
- Reglarea/urmarirea fisei pe platitor;
- Obtinerea de certificate de atestare fiscala;
- Intocmirea de rapoarte tip solicitate suplimentar de conducerea societatii (rapoarte personalizate catre firma-mama/actionari despre activitatea Sucursalei/Filialei, etc);
- Asistenta si reprezentare in fata organelor de control fiscal (inspectii fiscale);
- Informarea frecventa cu privire la modificarile aduse reglementarilor contabile si fiscale;
- Consultanta privind legislatia financiar-contabila si fiscala, strict legata de obiectul de activitate.
| | | | | | |