Obtinerea de certificate fiscale de la Administratia Finantelor Publice;
Calcularea obligatiilor fiscale si intocmirea documentelor de plata;
Intocmirea decontului de TVA, a Declaratiei 112;
Intocmirea si depunerea declaratiilor privind taxele si impozitele;
Bilant de lichidare, bilant de divizare si fuziune.
Intocmire si depunere declaratii privind obligatiile de plata la bugetul de stat, CAS, CASS, fondul de somaj,
ITM si a altor declaratii fiscale conform legii;
Analiza situatiei datoriilor si creantelor conform informatiilor din contabilitate;
Asistenta in relatia cu organele de control ale statului privind situatia patrimoniala reflectata in contabilitate;
Certificarea bilanturilor anuale;
Indosarierea si arhivarea dosarelor de contabilitate;
Intocmirea de rapoarte de contabilitate cerute de managementul firmei;
Calculul indicatorilor financiari conform informatiilor furnizate de contabilitate;
Urmarirea clientilor rau platnici, punctaje privind inregistrarea in contabilitate a datoriilor/creantelor, instiintari de plata, somatii, la cererea managementului firmei;
Intocmirea si depunerea situatiilor financiare anuale si semestriale;
Analiza rapoartelor contabile, analiza bilantului contabil si a conturilor anuale;
Intocmirea politicilor contabile la nivel de societate;