Înfiintarea unei firme este o procedura care necesita ajutorul persoanelor specializate, deoarece ai nevoie de servicii de contabilitate pentru a face totul într-un mod cât mai simplu si corect. O astfel de activitate se face cu sprijinul unei firme specializate, care se ocupa de toti pasii necesari. Noi suntem aici pentru tine si îti vom fi un sprijin real, pentru a te ajuta sa înfiintezi firma dorita. Ne pliem foarte bine pe nevoile tale, chiar si în situatia în care esti un client strain care vrea sa îsi înceapa o afacere în România. Specialistii pe care îi avem sunt foarte bine pregatiti si au cunostinte temeinice în ceea ce priveste legislatia, taxele aferente si reglementarile contabile.
În cazul în care vrei sa deschizi o companie, dar înca nu stii sigur ce structura ar fi mai potrivita, noi îti oferim nu doar servicii de înfiintare firma în Bucuresti, ci si consultanta. Poti discuta cu noi, ne poti spune ce intentii ai si vom veni cu cele mai bune solutii pentru tine. În plus, îti vom explica în detaliu fiecare termen, fiecare procedura, astfel încât sa fii în deplina cunostinta cu tot ceea ce urmeaza.
Daca ne alegi pe noi ca si firma de contabilitate din Bucuresti nu mai ai nicio grija pentru ca ne ocupam de toate detaliile în locul tau. Vom urma cu strictete toti pasii necesari înfiintarii firmei si vom apela la tine doar în cazul procedurilor care necesita neaparat prezenta ta.
Pentru a-ti face o idee cu privire la ce se întâmpla concret când vorbim de înfiintare firma în Bucuresti sau oricare alt oras din tara, iata care sunt pasii ce trebuie parcursi: - Se verifica disponibilitatea denumirii dorite si se face apoi o rezervare a acesteia;
- Se pregatesc actele necesare, conform listei pe care o gasesti pe site-ul celor de la Oficiul National al Registrului Comertului;
- Se stabileste Sediul Social al firmei, care poate fi o locuinta, un apartament, un spatiu închiriat etc.;
- Se redacteaza Actul Constitutiv, care cuprinde toate detaliile esentiale ale firmei, inclusiv datele asociatilor, codurile CAEN, capitalul social etc.;
- Se depune capitalul social, la banca, iar chitanta primita va prezenta dovada faptului ca au fost efectuate varsamintele;
- Se completeaza declaratiile pe proprie raspundere si se adauga în completare si alte acte necesare;
- Se depune la Oficiul National al Registrului Comertului dosarul cu toate actele necesare, se platesc taxele, dupa care se asteapta raspuns în termen de 3-4 zile;
- Se întocmesc stampilele necesare în momentul functionarii firmei;
- Se merge la ANAF pentru depunerea declaratiei privind înregistrarea fiscala;
- Se întocmesc modele de facturi si chitante.
Sunt multi pasi pe care trebuie sa îi faci, iar actionând pe cont propriu totul poate fi epuizant atât fizic, cât si psihic. Asadar, cel mai bine este sa te lasi pe mâna noastra si sa te bucuri de faptul ca exista firme de contabilitate în Bucuresti care te ajuta cu absolut tot ce tine de înfiintarea unei firme in Bucuresti. |