ContabilulTau.com.ro - Contabilitate, resurse umane, infiintari firme, Bucuresti Afisari: 113
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 75
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Dr. Iacob Felix, Nr. 28, Sector 1, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0722451009; 0314025378
-------------------------
Web: Internet
  email: office@contabilultau.com.ro
  site: www.contabilultau.com.ro
  facebook: Contabilul-Tau-866911463492596/

 
Taxe, regulamente si inspectii  
Detalii  

Când ai o firma trebuie sa ai în vedere plata la timp a taxelor, stabilirea unor regulamente clare, care sa cuprinda toate informatiile importante, sa lucrezi în perfecta legalitate, astfel încât în cazul unor inspectii sa nu risti amenzi si sanctiuni. Pentru a fi totul în regula îti recomandam sa colaborezi cu noi, o firma de contabilitate din Bucuresti ce ofera servicii complete în ceea ce priveste taxele, regulamentele si inspectiile.

Taxele:
Orice companie nou înfiintata are de platit o serie de taxe, dar, platile nu se termina în momentul începerii activitatii, ci dimpotriva apar altele care sunt permanente. Stim ca ai putea fi depasit de situatii, stim ca este posibil sa fii prea concentrat pe alte activitati si sa uiti sa faci unele plati sau ca este posibil sa nu ai cunostintele necesare pentru a întocmi documentatia si a calcula totul în mod corect, motiv pentru care venim în sprijinul tau cu servicii de plata taxe.

Daca alegi sa colaborezi cu noi, te vom ajuta în demersurile necesare pentru a achita la timp: impozitul pe venit, sponsorizarile, TVA-ul, contributiile sociale (CAS, CASS, impozit pe  venit), impozitul pe dividende, CASS pe dividende si alte taxe care pot sa mai apara.

În cazul în care vorbim de un PFA, lucrurile sunt ceva mai simple, deoarece trebuie sa achiti doar impozitul pe venit, CAS-ul si CASS-ul.

Regulamentele:

În momentul în care ai o firma si angajati este necesar si obligatoriu un regulament intern, care trebuie întocmit în termen de 60 de zile de la dobândirea personalitatii juridice. Acesta nu se face la voia întâmplarii, ci se realizeaza în urma unor discutii avute cu asociatii si angajatii. Dupa redactare este prezentat angajatilor, iar acestia au dreptul de a cere modificari si de a face contestatii.

Toate detaliile cu privire la întocmirea unui astfel de document sunt trecute si în Codul Muncii, la articolele 241-246. Daca nu respecti legislatia în vigoare risti sa fii sanctionat de autoritatile competente, motiv pentru care este important ca totul sa fie facut în mod responsabil. Noi te putem ajuta în acest sens, o astfel de redactare fiind inclusa în serviciile de contabilitate pe care le oferim.

Inspectii:

Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Inspectoratul Teritorial de Munca, Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului sunt doar câteva entitati care pot sa faca diverse controale, anuntate sau nu, la firma pe care o detii. Acest lucru atrage dupa sine mult stres, motiv pentru care este foarte important sa te asiguri în permanenta de faptul ca esti în regula cu toate.

O colaborare cu o firma de contabilitate din Bucuresti, care sa îti ofere sfaturi si care sa te ajute sa fii la zi cu toate documentele este foarte importanta, motiv pentru care îti stam la dispozitie si cu astfel de servicii. Asiguram asistenta la locul de munca si pe parcursul inspectiei sau controlului, oferim consultanta pe durata procesului de inspectie si te ajutam sa administrezi în mod corect totul.

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
investigatii necesare in procese   |  Acte firma  |  Activitati contabilitate  |  Administrare firme  |  Administrare resurse umane  |  Ajutor de stat  |  Analiza afacerii  |  Analiza financiara  |  Analiza piata  |  Analiza pietei  |  Asistenta fiscala  |  Asistenta fiscala persoane juridice  |  Asistenta inspectii fiscale  |  Asistenta juridica consultare reprezentare  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asistenta legala  |  Asistenta permanenta  |  Audit contabili  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Balanta clientilor  |  Balanta contabila  |  Camera consultantilor fiscali  |  Capitalul social al firmei  |  Cash management  |  Consultanta business  |  Consultanta contabila  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta impozite  |  Consultanta juridica  |  Consultanta legislatia muncii  |  Consultanta management  |  Consultanta permanenta   |  Consultanta recrutare  |  Consultanta software  |  Consultanta taxe  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate si management al afacerilor   |  Contestatii amenzi  |  Contestatii diverse  |  Curs profilul candidatului ideal  |  Declaratii impozite si taxe   |  Echipa specialisti  |  Evidenta contabila  |  Evidenta economica  |  Evidenta financiar contabila  |  Experti contabili  |  Expertiza contabila  |  Expertiza contabila judiciara  |  Expertiza criminalistica  |  Expertiza financiara  |  Expertiza in consultanta  |  Expertize contabile  |  Expertize fiscale  |  Expertize juridice  |  Externalizarea serviciilor   |  Facilitati fiscale  |  Firma contabilitate  |  Firme infiintare  |  Fiscalitate consultanta  |  Furnizori de servicii   |  Impozit venit  |  Impozitul pe dividende  |  Impozitul pe venit   |  Infiintare firme  |  Infiintari firme  |  Inregistrare contabila  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inspectie fiscala  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Investigatie antecedente comerciale  |  Investigatii necesare in procese  |  Investigatii persoane  |  Legislatia in vigoare  |  Legislatia muncii  |  Legislatia muncii consultanta  |  Legislatie fiscala  |  Locul de munca  |  Management resurse umane  |  Management al afacerilor  |  Management financiar  |  Management timp  |  Managementul documentelor  |  Modul contabilitate  |  Necesitatile companiei  |  Numarul angajatilor  |  Oficiul registrului comertului  |  Ordine plata  |  Organizare contabilitate  |  Performanta companiei  |  Performantele companiei  |  Planificare strategica  |  Plati taxe  |  Prezentare firma  |  Procesarea documentelor  |  Protectia muncii  |  Rambursari tva  |  Rapoarte de expertiza  |  Rapoarte financiar contabile  |  Rapoarte financiare  |  Raportare contabila  |  Raportari contabile  |  Recrutare personal   |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Sediul social  |  Servicii resurse umane  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii de contabilitate si expertiza contabila  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de management financiar   |  Servicii financiar contabile  |  Servicii inspectie  |  Servicii retail  |  Servicii software  |  Sisteme management  |  Situatii financiare  |  Software analiza financiara  |  Software contabilitate  |  Software resurse umane  |  Solutii domeniul it  |  Specialist resurse umane  |  Strategie si planificare  |  Taxe si impozite  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.