Contana Intelligent Solutions - Contabilitate si fiscalitate, Brasov Afisari: 165
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 92
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Soseaua Cristianului, Nr. 1-3, Brasov, judetul Brasov
-------------------------
Phone: Telefon
  0746614240
-------------------------
Web: Internet
  email: contact@contana.ro
  site: www.contana.ro
  facebook: economisticreativi/

 
Servicii consultanta fiscala  
Detalii  

Avem nevoie de un consultant fiscal? Cu ce se ocupa el? Cand avem nevoie de consultanta fiscala?

Sunt primele intrebari, legitime, pe care ar trebui sa si le puna orice antreprenor sau manager de companie.

Din perspectiva noastra:

Ai nevoie de un consultant fiscal in primul rand pentru ca vei descoperi ca apeland la un profesionist pentru optimizarea de taxe vei plati taxe mai mici si prin urmare vei creste beneficiile companiei tale. Partenerii / clientii nostri au de foarte multe ori surpriza sa fie anuntati ca, datorita optimizarii fiscale, dispun de fonduri suplimentare, singura lor grija fiind modul in care vor investi banii castigati din colaborarea cu “atelierul nostru de creatie de taxe mici, asa cum am denumit compania noastra de consultanta fiscala si expertiza contabila.

Deasemenea schimbarile frecvente de legislatie, care pot produce confuzie reprezinta un alt motiv pentru care e necesar sa apelezi la un consultant fiscal, riscurile interpretarii gresite sau necunoasterii anumitor aspecte legislative avand de cele mai multe ori un impact deciziv asupra evolutiei afacerii tale.

Te sfatuim sa apelezi la un consultant fiscal chiar inainte de inceperea unei noi afaceri sau a unui nou proiect, pentru a te asigura ca proiectiile / asteptarile tale sunt corecte, ca esti bine informat(a) referitor la riscurile si particularitatile fiscale specifice domeniului in care doresti sa activezi, si ca faci inca de la inceput toate diligentele necesare optimizarii fiscale.

Deasemenea e important sa apelezi la un consultant fiscal si in relatiile cu persoanele nerezidente, asigurandu-te ca beneficiezi in mod corect de toate reglementarile oferite de tratatele de evitare a dublei impuneri, si ca nu vei avea pe viitor surpriza unor impuneri suplimentare, sau a unor recalculari de taxe.

Ramane acum sa-ti pui intrebarea daca ai nevoie de toate acestea si in special pentru cazurile specifice activitatii tale te invitam la o intalnire cu creatorii nostri (la sediul nostru, skype, teleconferinta) sau doar trimite-ne un email  si iti vom raspunde in cel mai scurt timp.

Succes in afaceri!

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
verificarea bilantului contabil   |  Accidente de munca  |  Achizitii publice  |  Activitatea de lichidare  |  Activitatea societatii   |  Afaceri de succes  |  Analize economico financiare  |  Analize financiar contabile  |  Asigurari accidente  |  Asigurari de accidente  |  Asigurari generale  |  Asigurari munca  |  Asigurari sanatate  |  Asigurari sociale   |  Asigurari sociale de sanatate  |  Bilanturi anuale  |  Boli profesionale  |  Calcul salarii contabilitate  |  Calculul amortizarii  |  Calculul impozitelor si taxelor  |  Carti contabilitate  |  Carti sanatate  |  Certificarea bilantului  |  Certificarea bilantului contabil   |  Certificarea situatiilor financiare  |  Certificarea situatiilor financiare anuale   |  Certificate constatatoare  |  Cheltuieli cu personalul  |  Consolidarea balantelor de verificare  |  Consultant resurse umane   |  Consultanta asigurari  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contabila si de afaceri  |  Consultanta credite  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta inceperea unei afaceri  |  Consultanta juridica  |  Consultanta leasing  |  Consultanta permanenta   |  Consultanta privind salarizarea  |  Consultanta proiect   |  Consultanta taxe  |  Contabila si de afaceri  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate financiara si de gestiune   |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate primara  |  Contabilitate, salarizare  |  Contabilitatea notelor intrare receptie  |  Contabilitatea registrului casa  |  Contabilitatea stocurilor  |  Contract leasing  |  Contractele de munca  |  Contractele individuale de munca  |  Contractelor de munca  |  Controale periodice  |  Control fiscal  |  Control personal  |  Credit persoane juridice  |  Credite banci  |  Credite factoring  |  Cunostinte de baza   |  Curtea conturi standarde audit  |  Depunere bilant  |  Depunere declaratii somaj  |  Depunerea statelor de plata  |  Depunerea statelor de plata a salariilor  |  Detectiv verificare personal  |  Director departament   |  Dispozitii incasare  |  Dispozitii plata  |  Durata societatii  |  Elaborarea actelor juridice  |  Elaborarea balantei de verificare   |  Evidenta concediilor  |  Evidenta concediilor odihna  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Evidenta pontaje  |  Evidenta stocurilor  |  Expertiza contabila  |  Expertiza financiara  |  Expertiza in consultanta  |  Expertize contabile  |  Expertize contabile judiciare   |  Expertize fiscale  |  Expertize juridice  |  Faza de judecata  |  Firma contabilitate  |  Fiscalitate consultanta  |  Fise fiscale  |  Foi varsamant  |  Furnizori de servicii   |  Gestiune declaratii  |  Impozit global persoane fizice  |  Impozit global persoane juridice  |  Impozitul pe dividende  |  Impozitul pe profit   |  Intalnire de afaceri  |  Intocmire bilant  |  Intocmire bilant contabil  |  Intocmire de rapoarte financiare  |  Intocmire declaratii fiscale  |  Intocmire si verificare situatii financiare  |  Intocmire situatii financiare  |  Intocmire state plata  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea adeverintelor de salariu  |  Intocmirea decontului tva  |  Intocmirea deconturilor cheltuieli  |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea dosarelor necesare  |  Intocmirea dosarelor personal  |  Intocmirea facturilor  |  Intocmirea notelor lichidare  |  Intocmirea rapoartelor  |  Intocmirea rapoartelor contabile  |  Intocmirea registrului casa  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Leasing persoane fizice  |  Leasing financiar  |  Legislatia in vigoare  |  Legislatie fiscala  |  Lichidare firma  |  Lista banci  |  Lucrari si servicii  |  Manager de proiect  |  Manager de succes  |  Mijloace fixe  |  Mijloace juridice specifice  |  Modificare fisierelor   |  Modul contabilitate  |  Modul mijloace fixe  |  Modul salarii  |  Munca si asigurari sociale   |  Obtinerea de credite   |  Obtinerea de credite sau leasing   |  Oferte asigurari  |  Oferte munca  |  Optimizare cunostinte  |  Ordine plata  |  Organele de control fiscal  |  Organisme autonome asigurari sociale  |  Persoanelor fizice si juridice  |  Plata impozitelor  |  Plata impozitului pe dividende  |  Plati taxe  |  Pontaj angajati  |  Rapoarte financiar contabile  |  Rapoarte financiare  |  Raportari contabile  |  Reglementarile legii   |  Relatiile de afaceri   |  Resurse financiare stat  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Salarizare personal  |  Servicii resurse umane  |  Servicii conexe  |  Servicii de contabilitate si expertiza contabila  |  Servicii de contabilitate, salarizare si personal  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii leasing  |  Servicii salarizare  |  Servicii specifice de lichidare  |  Servicii suplimentare  |  Servicii tehnice banci  |  Sistemul asigurari sociale sanatate  |  Situatii financiare  |  Situatiilor financiare  |  Societate de consultanta  |  Societatile romanesti   |  Standarde audit internationale  |  Urmatoarele tipuri de servicii  |  Vacante externe  |  Vacante individuale  |  Verificare contabilitate  |  Verificare personal  |  Verificarea si certificarea bilantului   | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.