Contax Expert Registrations - Consultanta, management financiar, contabilitate, Bucuresti Afisari: 175
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 114
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Matei Basarab, Nr.101, Bl. 64, Ap. 24, Sector 3, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0740119707
-------------------------
Web: Internet
  email: office@contaxexpert.ro
  site: www.contaxexpert.ro
  facebook: contabtaxe/

 
Proceduri operationale  
Detalii  

Procedurile operationale sunt o componenta esentiala în orice companie, indiferent daca este vorba despre o firma de dimensiuni mici sau o companie cu o structura mai complexa. Cu ajutorul procedurilor operationale, companiile economisesc timp si resurse, au angajati mai bine pregatiti si mai eficienti, si se pot concentra mai usor pe dezvoltarea afacerii.

Ce sunt procedurile operationale?

Procedurile operationale sunt seturi de instructiuni prin care o companie defineste pasii ce trebuie urmati pentru a realiza diferite activitati. Procedurile trebuie sa fie detaliate si clare, pentru ca sunt menite sa ghideze angajatii sa actioneze într-un mod consecvent cu politicile, principiile si obiectivele companiei. Pentru crearea si gestionarea procedurilor operationale, precum si pentru comunicarea acestora catre angajati, companiile angajeaza personal specializat sau utilizeaza instrumente special concepute în acest sens.

Procedurile operationale faciliteaza implementarea politicilor companiei

Companiile care nu utilizeaza proceduri operationale se confrunta cu diferite situatii neplacute, neproductive, care consuma timp si resurse, si care produc stres:

  • confuzie generala legata de rezolvarea unor probleme;
  • angajatii nu pot cadea de acord asupra unei solutii;
  • aceeasi problema este rezolvata în diferite moduri, iar solutiile utilizate nu ofera rezultatele dorite;
  • procesul de rezolvare a unei probleme dureaza mult timp si greselile facute costa financiar compania;
  • modul aleatoriu de rezolvare a unor probleme genereaza frustrare în rândul angajatilor si neîncredere în companie.

Spre exemplu, sa ne gândim la evaluarea periodica a angajatilor. O procedura în acest sens va detalia pasi si sub-activitati concrete precum criteriile de evaluare, modul de desfasurare a evaluarii, frecventa evaluarilor, etc.

Prin intermediul unei proceduri operationale, aceste detalii concrete sunt cunoscute atât de catre manageri cât si de catre angajati, ceea ce înseamna ca:

  • ambele parti au timpul necesar sa se pregateasca pentru a-si oferi feedback reciproc într-un mod constructiv;
  • procesul de evaluare este mai eficient, deoarece se concentreaza pe obiective clare;
  • se elimina stresul si confuzia generate într-o situatie în care evaluarile se desfasoara aleatoriu, cu putina planificare în prealabil.
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
contract de prestari servicii  |  inventar mijloace fixe  |  pensii administrate privat  |  Acte aditionale  |  Acte aditionale modificare  |  Acte firma  |  Activitatea societatii   |  Activitati comerciale  |  Activitati contabilitate  |  Activitati de cenzorat  |  Activitati gospodaresti  |  Administrare personal  |  Administratia finantelor  |  Administratia finantelor publice sector  |  Apa nova  |  Apa plata  |  Asigurari persoane juridice  |  Asigurari sanatate  |  Asigurari sociale   |  Asigurari sociale de sanatate  |  Asistenta controale fiscale   |  Asistenta fiscala  |  Asistenta inspectii fiscale  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica persoane fizice  |  Asistenta juridica persoane juridice  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asociatii proprietari  |  Bugetul asigurarilor sociale stat  |  Calcul salarii contabilitate  |  Calculul impozitelor si taxelor  |  Calculul obligatiilor fiscale  |  Cass declaratii  |  Cenzor contabil  |  Cheltuieli cu personalul  |  Cod electronic  |  Confidentialitatea informatiilor  |  Confidentialitatea datelor   |  Confidentialitatea informatiilor   |  Consiliere profesionala  |  Consultanta calitate  |  Consultanta calcul taxe  |  Consultanta comerciala  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta financiara  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta fiscala comerciala   |  Consultanta fonduri europene  |  Consultanta gratuita  |  Consultanta impozite  |  Consultanta juridica  |  Consultanta management  |  Consultanta taxe  |  Consultanta, asistenta juridica  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate financiara si de gestiune   |  Contabilitate gestiune  |  Contracte civile  |  Contracte service  |  Contractelor de munca  |  Contributii aferente salariilor   |  Control fiscal  |  Datele de identificare   |  Decizii modificare suspendare incetare  |  Declaratii cont  |  Declaratii fiscale lunare  |  Declaratii impozite si taxe   |  Declaratii venit  |  Depunerea declaratiilor lunare fiscale  |  Detectiv verificare personal  |  Documente justificative  |  Documente justificative contabile  |  Domeniul juridic  |  Domeniul relatiilor de munca   |  Echipa de profesionisti  |  Echipa dedicata  |  Echipa specialisti  |  Elimina stresul  |  Evaluare personal  |  Experti contabili  |  Expertiza financiara  |  Expertiza in consultanta  |  Expertize contabile  |  Expertize fiscale  |  Facilitati fiscale  |  Firma contabilitate  |  Fiscalitate consultanta  |  Fise fiscale  |  Fonduri financiare  |  Fonduri investitii  |  Fonduri pensii  |  Fonduri pensii facultative  |  Format electronic   |  Furnizori de servicii   |  Fuziuni si achizitii   |  Gestiune declaratii  |  Impozit profit  |  Impozit venit  |  Impozitele si taxele locale  |  Impozitul pe venit   |  Inceputul anului fiscal  |  Incetarea contractelor de munca  |  Incidenta legislatiei  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Institutii financiare nebancare  |  Interfon intrare  |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intretinere lunara   |  Intretinere site  |  Investitii financiare  |  Legislatia in vigoare  |  Litigii administrative  |  Litigii civile  |  Lucrari si servicii  |  Lucrari sub apa  |  Management financiar  |  Medierea conflictelor munca  |  Mici reparatii  |  Mijloace fixe  |  Modalitati plata impozite persoane fizice  |  Modul mijloace fixe  |  Note de lichidare  |  Note lichidare  |  Numerar operatiuni  |  Oameni de afaceri  |  Obligatiilor fiscale  |  Ordine plata  |  Organisme autonome asigurari sociale  |  Organizarea activitatii societatii  |  Organizatii , institutii publice  |  Parti sociale   |  Pensii facultative  |  Persoane juridice straine  |  Persoanelor fizice si juridice  |  Plata impozitelor  |  Plati taxe  |  Pregatire juridica   |  Procedura generala  |  Rambursari tva  |  Rapoarte de expertiza  |  Rapoarte financiar contabile  |  Rapoarte financiare  |  Raport expertiza  |  Raportari contabile  |  Raporturile juridice  |  Registru de casa  |  Registrul de evidenta a salariatilor  |  Reglementarile legii   |  Relatia cu itm  |  Relatiile de afaceri   |  Reprezentare instanta  |  Respectarea reglementarilor legale  |  Resurse financiare stat  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Rezolvare de probleme   |  Rezolvarea problemelor   |  Salarizare personal  |  Servicii resurse umane  |  Servicii bancare  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de reparatii  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii industriale  |  Servicii informatice  |  Servicii salubritate  |  Servicii specializate resurse umane  |  Servicii specializate pe resurse umane  |  Sistemul asigurari sociale sanatate  |  Solutii domeniul it  |  Taxe si impozite  |  Verificare personal  |  Verificarea registrului casa  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.