- introducerea datelor initiale de preluare a unei contabilitati (solduri initiale, rulaje, solduri parteneri, clienti, datorii); - cercetarea situatiei depunerii declaratiilor fiscale, precum si a fisei de platitor, la data preluarii, precum si periodic pe parcursul colaborarii; - prelucrarea datelor, verificarea exhaustivitatii informatiilor necesare înregistrarii acestora în contabilitate; - depistarea documentelor suplimentare si solicitarea acestora de la client; - evidenta analitica si sintetica a clientilor si furnizorilor; - evidenta mijloacelor fixe, calculul amortizarii periodice; - înregistrarea tranzactiilor în ordinea cronologica si logica a realizarii acestora; - întocmirea registrului jurnal, registrului inventar, jurnalelor de TVA si a Cartii Mari; - întocmirea balantei de verificare lunare, efectuarea tuturor verificarilor si închiderea lunii; - întocmirea declaratiilor fiscale si a deconturilor de TVA catre bugetul de stat si bugetul asigurarilor sociale de stat; - întocmirea si certificarea bilanturilor semestriale si anuale; - evidenta contabila a salariilor, cuprinzând statele de salarii, fisele fiscale, întocmirea declaratiilor aferente; - contabilitate de gestiune si calculatia costurilor; - asistenta în întocmirea dosarului de inventariere, obligatoriu anual. |