In cazul in care veti lua hotararea de a externaliza administrarea salarizarii, va fi desemnat un specialist Cont Consult caruia ii veti comunica datele privind pontajul, modificari aparute in situatia salariatilor (schimbarea actului de identitate, a domiciliului, a starii civile, a functiei, a duratei contractului, a numarului de zile de concediu de odihna, a timpului de lucru si orice alte modificari ale clauzelor prevazute in contractele de munca, precum si documentele ce stau la baza acordarii indemnizatiilor pentru incapacitate temporara de munca, maternitate etc.) In functie de informatiile primite, specialistul Cont Consult va incepe prelucrarea si operarea acestora in programul de salarii, in vederea intocmirii statelor de plata si a situatiilor dorite: - Calculul drepturilor salariale si intocmirea lunara a statului de salarii;
- Calculul avansurilor salariale si transmiterea lor catre beneficiar la data stabilita;
- Generarea si transmiterea fluturasilor de salarii;
- Generarea si transmiterea declaratiei unice D112, in format electronic;
- Intocmirea si depunerea dosarelor la Casa de Asigurari de Sanatate pentru recuperarea creantelor FNUASS;
- Asistenta in cazul controalelor din partea Ministerului Muncii sau autoritatilor fiscale pe tema salariilor.
|