Convenient Consulting - Consultanta afaceri Bucuresti Afisari: 545
Categorie: AFACERI >> Consultanta, acreditari, certificari calitate Vizitatori: 309
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Avrig, nr. 63, sector 3,
-------------------------
Phone: Telefon
  0730448821; 0769682163; 0725096390
-------------------------
Web: Internet
  email: consultantamediere@gmail.com; juridic.convenient.ro@gmail.com
  site: www.convenient.ro

 
Contabilitate  
Detalii  video  

Lucrarile executate de catre societatea noastra sunt de inalta tinuta profesionala, calitatea acestora fiind asigurata de specialisti cu studii superioare si experienta in domeniul fiscal si financiar-contabil, experienta acumulata in timp, in mai multe companii multinationale. Serviciile financiar-contabile oferite de echipa noastra de experti contabili se ridica la cel mai inalt nivel de profesionalism si etica, atentia fata de client fiind primordiala.Desi traim timpuri de recesiune economica, contabilitatea unei firme e necesara si obligatorie pentru a fi in acord cu legea si cu atat mai mult se cere colaborarea cu o firma de contabilitate specializata, cu echipa de profesionisti care sa caute si sa ofere cele mai bune solutii, perfect adaptate companiei, pentru ca dezvoltarea si ascensiunea economica a acesteia sa fie un succes garantat. Echipa noastra de specialisti in contabilitate sunt pregatiti in orice moment sa va ofere servicii de inalta tinuta financiara. Specialisti in servicii contabile Suntem o echipa dinamica, orientata spre o mai buna comunicare cu clientul, spre o mai mare atentie atunci cand se fac intregistrari contabile, spre intelegerea activitatii clientului.Putem spune ca facem contabilitate care va ajuta cu adevarat si in acelasi timp respecta legea. Contabilitatea firmei Contabilitatea nu trebuie confundata sau redusa la intocmirea si clasarea documentelor  sau prezentarea unor cifre fara substanta , ci la conducerea financiara a societatilor spre un management financiar contabil de inalta clasa, intr-o maniera care sa corespunda exigentelor actuale: integrarea europeana, libera circulatie a bunurilor si a banilor, prezentarea cat mai  transparenta si rapida intr-un format usor de inteles a cifrelor din balanta de verificare, intarirea capacitatii financiare intr-o economie concurentiala si contiuna miscare. Expert-contabilExpertul contabil este acea persoană care are toate mijloacele ştiinţifice de a conduce procesul de contabilitate. Acest profesionist poate presta următoarele servicii: poate supraveghea, întocmi şi verifica situaţiile financiare, poate acorda asistenţă cu privire la modul de organizare a procesului contabil, poate efectua expertize contabile dispuse de organele de drept, poate face analize economico-financiare, precum şi evaluări patrimoniale. De asemenea activitatea expertului contabil vizează şi executarea de alte lucrări cu caracter financiar-contabil, de organizare administrativă şi informatică. În acelaşi timp, profesionistul contabil îndeplineşte, conform legii, atribuţiile prevăzute în mandatul de cenzor la societăţile comerciale.Reglementari ce tin de contabilitate

(1) Raspunderea pentru organizarea si conducerea contabilitatii la persoanele prevazute la art. 1 revine administratorului, ordonatorului de credite sau altei persoane care are obligatia gestionarii unitatii respective.

(2) Contabilitatea se organizeaza si se conduce, de regula, in compartimente distincte, conduse de catre directorul economic, contabilul-sef sau alta persoana imputernicita sa indeplineasca aceasta functie. Aceste persoane trebuie sa aiba studii economice superioare.

(3) Contabilitatea poate fi organizata si condusa pe baza de contracte de prestari de servicii in domeniul contabilitatii, incheiate cu persoane fizice sau juridice, autorizate potrivit legii, membre ale Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania.

(4) Raspunderea pentru aplicarea necorespunzatoare a reglementarilor contabile revine directorului economic, contabilului-sef sau altei persoane imputernicite sa indeplineasca aceasta functie, impreuna cu personalul din subordine. In cazul in care contabilitatea este condusa pe baza de contract de prestari de servicii, incheiat cu persoane fizice sau juridice, autorizate potrivit legii, membre ale Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania, raspunderea pentru conducerea contabilitatii revine acestora, potrivit legii si prevederilor contractuale.

(5) Institutiile publice la care contabilitatea nu este organizata in compartimente distincte sau care nu au personal incadrat cu contract individual de munca, potrivit legii, pot incheia contracte de prestari de servicii, pentru conducerea contabilitatii si intocmirea situatiilor financiare trimestriale si anuale, cu societati comerciale de expertiza contabila sau cu persoane fizice autorizate, conform legii. Incheierea contractelor se face cu respectarea reglementarilor privind achizitiile publice de bunuri si servicii. Plata serviciilor respective se face din fonduri publice cu aceasta destinatie.

Firma de contabilitate ofera de servicii de contabilitate, servicii de salarizare si de personal, servicii de audit, servicii de consultanta fiscala, servicii de consultanta in afaceri, fonduri nerambursabile. Firma de contabilitate vine in sprijinul afacerii dumneavoastra cu tarife competitive si flexibile, acestea putand varia in functie de tipul serviciului pe care il oferim, de volumul si de complexitatea afacerii dumneavoastra. Tarifele noastre pot fi transmise la cerere. Tarife contabilitate

  • firme fara activitate;
  • volum foarte mic (pentru 1-10 documente/luna);
  • volum mic (pentru 11-25 documente/luna);
  • volum mediu (pentru 26-50 documente/luna);
  • volum mare (pentru 51-75 documente/luna);
  • volum foarte mare (peste 75 documente/luna).

Dosare TVA

La infiinarea societatea dvs este neplatitoare de TVA. Pentru a deveni platitoatre societatea trebuie sa depuna un dosar la ANAF si D088.

Dupa depunere exista 3 variante: Varianta I: Daca societatea indeplineste criteriile pentru inregistrare, ANAF aproba inregistrarea in scopuri de TVA Varianta II: Daca societatea nu indeplineste criteriile pentru inregistrare, ANAF respinge inregistrarea in scopuri de TVA Varianta III: Daca societatea indeplineste partial criteriile pentru inregistrare, ANAF transmite companiei o invitatie la sediul sau pentru furnizarea de informatii suplimentare.

Este necesar sa ne contactati pentru o oferta : office@tmttax.ro | tel. +4 0742 939 072 “Un contabil bun este primul pas spre o afacere de succes!”   Afacerea TA, Prioritatea NOASTRA!

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
Prezentare video
 
certificatul fiscal  |  consultanta grafica  |  contract de prestari servicii  |  implementare proiecte consultanta  |  infiintari puncte de lucru   |  inregistrarea de sucursale, filiale  |  intreprindere individuala  |  litigii comerciale   |  modificare de denumire societate  |  osim   |  Acordul de asociere  |  Acte aditionale  |  Acte aditionale societati comerciale  |  Acte constitutive  |  Acte constitutive aditionale societati comerciale  |  Acte constitutive societati comerciale  |  Acte firma  |  Acte notariale  |  Acte societati comerciale  |  Actelor constitutive  |  Actiuni comerciale  |  Activitatea societatii   |  Activitati comerciale  |  Activitatile conexe  |  Actul constitutiv al societatii  |  Adeverinta atestare vechime munca  |  Administrare personal  |  Administrare societati comerciale  |  Afaceri de succes  |  Afise prezentare  |  Afise publicitare  |  Ajutorul unei terte persoane   |  Analiza afacerii  |  Analiza piata  |  Analize economico financiare  |  Analize financiar contabile  |  Angajarea in munca  |  Animatii flash  |  Aporturi capital social  |  Asigurari agricole  |  Asigurari munca  |  Asigurari persoane juridice  |  Asigurari sanatate  |  Asistent managerul  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica consultare reprezentare  |  Asistenta juridica infiintare societati comerciale  |  Asistenta juridica persoane fizice  |  Asistenta juridica persoane juridice  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asistenta notar public  |  Asociatii proprietari  |  Asociatii si fundatii  |  Asociatii sportive  |  Atestare acte  |  Atestare acte juridice  |  Atestate asigurari  |  Audit contabili  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit financiar contabil  |  Audit societati  |  Auditori calitate  |  Autorizare persoane fizice  |  Autorizare punct lucru  |  Autorizare puncte lucru  |  Autorizare sediu social  |  Autorizari societati comerciale  |  Autorizatie de functionare valabila  |  Autorizatie de mediu   |  Autorizatii functionare  |  Autorizatii mediu  |  Avize persoane juridice  |  Avocat societati comerciale  |  Balanta contabila  |  Balanta verificare  |  Bannere publicitare  |  Bannere web  |  Baza de impozitare  |  Birou de traduceri si de consultanta   |  Birou traduceri  |  Book studio  |  Brand puternic  |  Branding design  |  Branding online  |  Cabinet veterinar sector 3  |  Calendare pliante  |  Calendare promotionale  |  Capital social  |  Capitalul social al firmei  |  Caracter juridic  |  Carti afaceri  |  Carti internet  |  Carti online  |  Casa de pensii   |  Casa traduceri  |  Cataloage prezentare  |  Cenzor contabil  |  Certificat constatator registrul comertului  |  Certificat fiscal   |  Certificat fiscal administratia financiara  |  Certificat mediu  |  Certificate constatatoare  |  Certificate constatatoare registrul comertului  |  Cesiune parti sociale  |  Cesiuni firme  |  Cesiuni societati comerciale  |  Cifra de afaceri   |  Clinica veterinara sector 3  |  Cluburi copii  |  Cluburi sportive  |  Colaborare afaceri  |  Companii de servicii profesionale si it  |  Completarea registrului inventar  |  Completarea registrului jurnal  |  Conceptie grafica  |  Conceptie logo  |  Conflicte administrarea societatilor comerciale  |  Consilier juridic  |  Consiliere juridica dreptul muncii  |  Consultanta calitate  |  Consultanta afaceri  |  Consultanta baza date  |  Consultanta branding  |  Consultanta business  |  Consultanta comerciala  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contabila si de afaceri  |  Consultanta contracte cesiune  |  Consultanta contracte comerciale  |  Consultanta credite  |  Consultanta executie  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta fiscala societati comerciale  |  Consultanta fonduri nerambursabile  |  Consultanta gratuita  |  Consultanta imagine  |  Consultanta internet marketing  |  Consultanta juridica  |  Consultanta management  |  Consultanta marketing  |  Consultanta notariala  |  Consultanta obtinere permise munca  |  Consultanta operatorii date personale  |  Consultanta psi  |  Consultanta recrutare  |  Consultanta si reprezentare juridica  |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta web  |  Consultanta, asistenta juridica  |  Cont curent  |  Contabila si de afaceri  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate, salarizare  |  Contabilitatea cheltuielilor  |  Contabilitatea registrului casa  |  Contract intretinere  |  Contracte civile  |  Contracte comodat  |  Contracte de baza  |  Contracte inchiriere  |  Contracte individuale de munca  |  Contracte pentru sediu  |  Contracte schimb  |  Contractelor de munca  |  Control cv angajati  |  Control fiscal  |  Control personal  |  Copii acte   |  Corectura text  |  Corectura traduceri  |  Creatie grafica  |  Creatie publicitara  |  Creatie slogan  |  Creatie web  |  Credite nerambursabile  |  Declaratie notariala   |  Declaratie tip   |  Declaratii venit  |  Departamentul persoane juridice  |  Depunerea actelor registrul comertului  |  Design elegant  |  Design grafic  |  Design pliante  |  Design publicitate  |  Design studio  |  Design tehnic  |  Detalii de executie  |  Detectiv verificare personal  |  Divizari societati comerciale  |  Dizolvare firma  |  Dizolvare societate  |  Dizolvarea si lichidarea de societati  |  Dizolvarea unei societati  |  Dizolvarea, lichidarea  |  Dizolvari societati  |  Domeniul juridic  |  Dosare cerere plata  |  Drept de proprietate  |  Drept financiar   |  Drept financiar si fiscal  |  Drept fiscal  |  Dreptul afacerilor  |  Dreptul de folosinta  |  Dreptul de proprietate  |  Dreptul mediului  |  Echipa de profesionisti  |  Echipa dedicata  |  Echipa specialisti  |  Echipa tanara   |  Efect vizual   |  Elaborarea actelor juridice  |  Erori materiale  |  Executarea contractelor de munca  |  Executie calendare  |  Experti contabili  |  Experti evaluatori  |  Expertiza contabila  |  Expertiza financiara  |  Expertiza in consultanta  |  Expertize contabile  |  Expertize juridice  |  Filiale ate  |  Firma contabilitate  |  Firma schimbare certificat inregistrare  |  Firma specializata servicii   |  Firme infiintare  |  Flyere pliante postere  |  Fonduri financiare  |  Fonduri nerambursabile  |  Fonduri studii  |  Functionarii societatii comerciale  |  Furnizori de servicii   |  Fuziuni societati comerciale  |  Grafica publicitara  |  Grafica reviste  |  Graphic design  |  Identitate brand  |  Identitate companie  |  Identitate firma  |  Identitate logo  |  Identitate web  |  Implementare si control  |  Impozitul pe profit   |  Incheierea contractelor comerciale  |  Inchiriere imobil  |  Infiintare asociatie  |  Infiintare firme  |  Infiintare puncte lucru  |  Infiintare societate  |  Infiintare societate comerciala  |  Infiintare societati comerciale, sucursale, filiale   |  Infiintare sucursale filiale  |  Infiintarea de firme,pfa  |  Infiintarea societatilor comerciale  |  Infiintari asociatii  |  Infiintari asociatii familiale  |  Infiintari firme  |  Infiintari fundatii  |  Infiintari intreprindere individuala  |  Infiintari intreprinderi familiale  |  Infiintari ong  |  Infiintari persoane fizice autorizate  |  Infiintari pfa  |  Infiintari societati  |  Infiintari societati comerciale  |  Infiintari srl  |  Informatii clienti  |  Inregistrare puncte de lucru   |  Inregistrare contabila  |  Inregistrare contracte munca  |  Inregistrare de societati comerciale   |  Inregistrare emblema societate  |  Inregistrare fiscala   |  Inregistrare inventii  |  Inregistrare mentiuni  |  Inregistrare osim  |  Inregistrarea de asociatii  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Intalniri afaceri  |  Intalniri de afaceri  |  Internet marketing  |  Intocmire acte  |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea situatiilor financiare  |  Intreprinderi familiale  |  Legalizari traduceri  |  Librarie copii  |  Lichidare firma  |  Lichidare societate  |  Lichidare voluntara  |  Lichidari de societati  |  Lichidari firme  |  Litigii administrative  |  Litigii civile  |  Litigii civile si comerciale  |  Litigii comerciale  |  Litigii contracte locatiune  |  Litigii de munca   |  Litigii munca  |  Logo design  |  Logo firma  |  Lucrari si servicii  |  Majorari capital  |  Management documente  |  Management financiar  |  Management financiar contabil  |  Management timp  |  Mape prezentare  |  Marketing online  |  Marketing online si seo   |  Marketing produse  |  Materiale protectie  |  Materiale psi  |  Mediul de afaceri  |  Mentenanta retele  |  Mentiuni la registrul comertului  |  Modalitati de realizare   |  Modificare acte societati  |  Modificare de sediu  |  Modificari societati comerciale  |  Modul contabilitate  |  Munca cu forme legale  |  Natura juridica  |  Negocierea conflictelor de munca  |  Negocierea contractelor comerciale   |  Negocierea si perfectarea de contracte comerciale  |  Negocieri contracte  |  Notar imobil dobandire mostenire  |  Notari publici sector 3  |  Nu are sediul social  |  Numire administratori  |  Obiecte promotionale  |  Obiectului de activitate al societatii   |  Obtinere avize persoane juridice  |  Obtinere rezervare denumire societate  |  Oficiul postal  |  Oficiul registrului comertului  |  Oficiului registrului comertului  |  Optimizare google  |  Optimizare seo  |  Optimizare site  |  Optimizare web site  |  Organele corpului  |  Organele de control fiscal  |  Organizare contabilitate  |  Organizarea contabilitatii financiare   |  Pagina web   |  Parteneriate comerciale  |  Parti sociale   |  Pensie de intretinere  |  Permanent mediu  |  Permise de munca   |  Persoana fizice autorizata  |  Persoana juridica   |  Persoane juridice straine  |  Persoanelor fizice si juridice  |  Portaluri web  |  Prelungire contracte de sediu  |  Prevenirea incendiilor  |  Prevenirea si stingerea incendiilor  |  Prezentare firma  |  Prezentari interactive flash  |  Prezentari interactive video  |  Prezentari online  |  Prima inregistrare  |  Productie afise  |  Productie brosuri  |  Productie pliante  |  Promovare internet  |  Promovare online  |  Promovare produse  |  Promovare seo  |  Promovare si optimizare  |  Promovare site  |  Promovare siteuri  |  Promovare web  |  Promovarea firmei pe internet  |  Protectia asociatilor  |  Protectia muncii  |  Protectia muncii, psi  |  Protectia persoane  |  Publicitate interactiva  |  Publicitate offline   |  Publicitate online  |  Publicitate web  |  Radiere firma  |  Radiere puncte de lucru  |  Radieri puncte lucru  |  Radieri societati  |  Realizare bannere  |  Realizare bloguri  |  Realizare domenii web  |  Realizare siteuri  |  Realizare siteuri web  |  Realizare web design  |  Recodificare caen  |  Recrutare personal   |  Redactare contracte comerciale  |  Redactare acte   |  Redactare acte aditionale  |  Redactare acte constitutive  |  Redactare acte juridice civile  |  Redactare contracte comerciale  |  Redactare societati comerciale  |  Redactarea contractelor juridice  |  Redactarea actelor constitutive  |  Redactarea de acte aditionale  |  Redactarea de acte constitutive  |  Redactarea de acte juridice  |  Registru de casa  |  Registrul comertului  |  Registrul national evidenta testamentelor autentice  |  Reprezentante comerciale  |  Reprezentantii legali  |  Reprezentare juridica  |  Reprezentare registrul comertului  |  Reviste online  |  Rezervare denumire societate  |  Ridicarea actelor registrul comertului   |  Roi dinate   |  Salarizare personal  |  Scanare documente  |  Schimbare sediu social  |  Schimbarea formei juridice societate  |  Se elibereaza o diploma   |  Search engine optimization  |  Sediu secundar al societatii   |  Sediul societatii comerciale  |  Sediul persoanei juridice  |  Sediul social  |  Servicii personalizate  |  Servicii birou  |  Servicii comunicare  |  Servicii conexe  |  Servicii de contabilitate si expertiza contabila  |  Servicii de contabilitate, salarizare si personal  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de management financiar   |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de publicitate  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii foto  |  Servicii la domiciliu  |  Servicii mentenanta  |  Servicii notariale  |  Servicii personalizate  |  Servicii promotionale  |  Servicii salarizare  |  Servicii salubritate  |  Servicii suplimentare  |  Servicii web  |  Serviciile de marketing servicii it  |  Serviciul roman informatii  |  Sistem public pensii  |  Site personalizat  |  Site web prezentare  |  Siteuri realizare  |  Situatii financiare  |  Situatiile financiare  |  Situatiilor financiare  |  Societate de consultanta  |  Societati cu raspundere limitata  |  Societati infiintari  |  Societatile comerciale cu sediul in romania  |  Solutii domeniul it  |  Solutii marketing promovarea firmei  |  Solutii publicitare  |  Specimen semnatura  |  Stingerea incendiilor  |  Straini stabilirea domiciliului romania  |  Strategie si planificare  |  Strategii marketing  |  Studii mediu  |  Suport motor  |  Suspendarea activitatii   |  Tarife competitive  |  Tehnoredactare texte  |  Tehnoredactare computerizata  |  Textile promotionale  |  Traduceri acte  |  Traduceri comerciale  |  Traduceri contracte  |  Traduceri documente  |  Traduceri generale  |  Traduceri juridice  |  Urbanism si mediu  |  Urmarire persoane  |  Verificare balanta contabila  |  Verificare contabilitate  |  Verificare informatii  |  Verificare personal  |  Web hosting  |  Web marketing  |  Web site realizare  |  Ziare si reviste  |  Zile lucratoare  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.