-Propunerea de activitati pentru asigurarea lucrarilor de reparatii si îmbunatatiri, în termeni si conditii de legalitate. - Monitorizarea executiei planului de revizii. - Urmarirea efectuarii lucrarilor recurente sau solicitate, în baza contractelor sau a ofertelor aprobate. - Realizarea anuala a inventarului echipamentelor proprietatii, în baza documentatiei puse la dispozitie. - Identificarea subcontractorilor/organismelor autorizate, negocierea preturilor si a termenelor de executie precum si calitatea serviciilor oferite, în conformitate cu bugetul aprobat, exceptând cazurile urgente, unde este necesara luarea imediata de masuri. - Managementul contractelor de garantie si revizii periodice (necesare/legale). - Comunicarea, informarea si furnizarea informatiilor cu privire la imobil. - Coordonarea planului de întretinere, preventie si evaluari ale starii instalatiilor si sistemelor. - Crearea si prezentarea caietelor de sarcini, solicitarea de oferte si transmiterea acestora catre Presedinte si/sau Comitetul Executiv. - Asigura corespondenta si legatura cu cenzoratul pentru rezolvarea tuturor situatiilor. - Solicitarea raportului tehnic lunar, verificarea acestuia si transmiterea catre Presedinte si/sau Comitetul Executiv. - Solicitarea si finalizarea contractelor de prestari servicii si transmiterea acestora catre Presedinte si/sau Comitetul Executiv în vederea semnarii. - Mentinerea legaturii cu locatarii, Presedintele, membrii Comtetului Executiv cu privire la toate aspectele de natura administrativa, tehnica si legala. - Informarea Presedintelui cu privire la schimbarile din legislatie si modul de aplicare. |