Tehnologia sta la baza inovatiei, creaza valoare si avantaj competitiv. Prin serviciile noastre tehnologice va ajutam sa va pastrati agilitatea in piata, sprijinind in mod proactiv organizatia si sustinang acceerarea realizarii obiectivelor de business. Va asiguram o gama completa de servicii, specifice fiecarei faze a unui proiect. Echipele noastre va asigura expertiza tehnica si operationala solicitata de proiectul agreat, modelat optim pe cerintele specifice afacerii. IMPLEMENTARE Etapa de implementare, de punere in practica a strategiei elaborate in etapa de pre-implementare, acceptata de dumneavoastra, cu implicarea resurselor planificate, cuprinde activitatile: INSTALARE punerea in functiune, la nivel primar, a sistemului solicitat de client. Instalarea produselor hardware este in general precedata de crearea cadrului adecvat instalarii, de regula in sarcina clientului. Analiza / consultanta evaluarea starii curente a sistemelor, cat si a starii viitoare, functie de necesitatile clientilor si consultanta de specialitate privind transferul de la starea curenta la cea viitoare. Design / proiectare activitati care au drept rezultat specificatiile de proiectare ale sistemului solicitat de client (arhitectura, functionalitate, planificarea desfasurii proiectului, etc.). Configurare / adaptare activitati specifice, ce pot fi precedate de actiuni de instalare si au drept rezultat finalizarea punerii in functiune a unui sistem prin aducerea acestuia la parametrii de functionare propusi. AUDIT masurarea obiectiva a conformitatii unui sistem informatic in raport cu anumite standarde, reguli, metodologii, normative sau obiective propuse Asistenta tehnica activitati prin care clientul este asistat in realizarea unor operatiuni specifice asupra propriului sistem informatic. Dezvoltare software activitati specifice ce au drept rezultat crearea/ modificarea unor solutii software pentru a raspunde nevoilor specifice ale clientului. Training specific serviciu care consta in efectuarea de activitati de instruire a personalului clientilor in vederea formarii de abilitati in domeniul IT pentru ariile de interes solicitate. POST-IMPLEMENTARE Etapa de post-implementare, asa cum si denumirea o sugereaza, defineste perioada in care produse implementate (fie echipamente, fie aplicatii software etc.) sunt intrate in productie, fiind acoperite de garantie din partea producatorului sau de contracte cu clauze specifice. Aceasta etapa cuprinte activitati de tipul: Asistenta tehnica la solicitarea beneficiarului, specialistii CRESCENDO pot asigura sprijin tehnic competent de specialitate, referitor la repararea, dezvoltarea, asamblarea sau instalarea, testarea, intretinerea sau orice alt serviciu tehnic sub forma de instruire, perfectionare, transmitere de informatii tehnice de specialitate, aptitudini si servicii de consultanta. Mentenanta servicii de intretinere care acopera o anumita perioada. Se fac proactiv si nu determinat de un eveniment, la initiativa furnizorului, conform unui program prestabilit (reguli prestabilite referitoare la periodicitate, numar de interventii, tarife orare). Pentru componentele software poate include accesul la (service pack-uri) noile variante ale aplicatiei Remediere disfunctionalitati servicii de suport corectiv care acopera o anumita perioada. Se fac la initiativa clientului, fiind generate de aparitia unor incidente neprevazute. De la caz la caz, se poate garanta rezolvarea acestora conform unor reguli prestabilite (SLA – Service Level Agreement). |