La finalizarea fiecarei implementari (indiferent ca este vorba de solutii de business, solutii de transformare digitala, solutii de optimizare a infrastructurii sau de comunicatii unificate) CRESCENDO organizeaza sesiuni de training / coaching / knowledge transfer dedicate utilizatorilor. Scopul acesteia este sa faciliteze intelegerea solutiei si sa asigure o folosire corecta. Utilizarea corecta a sistemelor informatice contribuie atat la maximizarea eficientei functionalitatilor din sistem, cat si la eliminarea erorilor de operare, Echipa interna de training a CRESCENDO este formata din consultanti IT care imbina experienta in utilizarea tehnologiei cu abilitatile de traineri. TRAINING UTILIZATORI Sesiunile de training se organizeaza in locatia in care s-a implementat solutia de tehnologie, pentru a facilita accesul, dar si din ratiuni de familiaritate pentru utilizatori SESIUNI DE COACHING Sesiunile de coaching au ca scop clarificarea directiilor de dezvoltare solicitate de client. Prin interbari si discutii directionate corect, specialistii CRESCENDO reusesc sa inteleaga in profunzime business-ul clientului si sa creioneze strategia viitoare. knowledge transfer Ca si gestionarea cunostintelor, transferul de cunosctinte (KT) are ca scop organizarea si distribuirea cunostintelor si asigurarea disponibilitatii acestora pentru utilizatorii viitori. |