Instruirea personalului cu privire la modul de intocmire a documentelor primare si circuitul acestora în cadrul societatii; Inregistrarea documentelor primare, in conformitate cu normele legale in vigoare si principiile contabilitatii, in soft-ul de contabilitate; Organizarea si implementarea sistemului de evidenta contabila pe centre de cost; Intocmirea balantei de verificare lunare; Intocmirea registrelor contabile: jurnale de TVA, Registrul jurnal, Registrul inventar, Cartea mare, etc.; Intocmirea/depunerea declaratiilor/raportarilor lunare, trimestriale si anuale catre organele fiscale; Stabilirea obligatiilor de plata lunare/trimestriale/anuale, intocmirea documentelor de plata; Intocmirea/certificarea/depunerea bilantului contabil/raportarilor semestriale; Reglarea/urmarirea fisei pe platitor; Obtinerea de certificate de atestare fiscala; Intocmirea de rapoarte tip solicitate suplimentar de conducerea societatii (rapoarte personalizate catre firma-mama/actionari despre activitatea Sucursalei/Filialei, etc); Asistenta si reprezentare in fata organelor de control fiscal (inspectii fiscale); Informarea frecventa cu privire la modificarile aduse reglementarilor contabile si fiscale; Consultanta privind legislatia financiar-contabila si fiscala, strict legata de obiectul de activitate. |