Dadi Consulting - Contabilitate, asistenta fiscala si juridica, salarizare, Bucuresti Afisari: 908
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 450
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Bd. Primaverii, Nr. 39, et. 1, Sector 1, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0212231897; 0212241033
-------------------------
Web: Internet
  email: office@dadi.ro
  site: www.dadi.ro

 
Asistenta economica si juridica  
Detalii  

DADI Consulting, datorita pregatirii de un inalt nivel profesional al specialistilor sai, este capabila sa ofere servicii de Asistenta Economica si Juridica personalizate in functie de nevoile clientului, preluand sarcinile operative si degajand timpi pretiosi pentru managerii companiilor.

Serviciile din aceasta categorie sunt create astfel incat clientul sa nu aloce resurse proprii pentru punerea in practica a unei afacerii noi sau a dezvoltarii celei existente.

DADI Consulting pune experienta sa in folosul Clientilor nostri in vederea identificarii posibilelor oportunitatii de afaceri si punerea in opera a acestora in numele Clientului.

Principalele servicii oferite de DADI Consulting din acest domeniu sunt:

  • Studiul de piata in vederea identificarii afacerii;
  • Evaluarea afaceri solicitate de client ;Proces ce se bazeaza pe un studiu de piata si o analiza economica amanuntita (studiu de fezabilitate) .
  • Cuantificarea afacerii;
  • Analiza Economica amanuntita ce cuprinde studiul de fezabilitate;
  • Infiintare de Societate Comerciala;
  • Asigurarea logistici complete pentru identificarii locatiilor necesare desfasurarii activitatii ( sediu social, depozite, spatii de productie, etc.), in regim de chirie sau/si cumparare;
  • Recrutare de personal;
  • Asigurarea Consultantei in vederea achizitionarii mijloacelor fixe sau obiectelor de inventar necesare infrastructuri afacerii.
  • Managementul Calitatii care cuprinde proceduri clare, pliate pe activitatea clientului, astfel incat sa se realizeze o optimizare a riscurilor generate din desfasurarea activitatii;
  • Organizarea si tinerea Contabilitatii;
  • Asistenta fiscala;
  • Managementul societatii (organizare, trasarea responsabilitatii, fisa postului)
  • Redactarea de Contracte cadru;
  • Asigurarea Asistentei juridice si financiare pentru recuperarea creantelor;
  • Planificarea taxelor
  • Asistenta si reprezentare juridica in cadrul litigiilor comerciale.
  • Asistenta si reprezentare juridica in cadrul litigiilor penale .
  •  
    Galerie foto (2)
    [Image #1] [Image #2]
     
    studiu de fezabilitate   |  Accidente de munca  |  Activitatea societatii   |  Actul constitutiv al societatii  |  Afaceri de succes  |  Analiza afacerii  |  Analiza financiara  |  Analiza piata  |  Analiza pietei  |  Analize economico financiare  |  Asigurarea asistentei juridice  |  Asigurari sanatate  |  Asigurari sociale   |  Asigurari sociale de sanatate  |  Asistenta fiscala  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica consultare reprezentare  |  Asistenta juridica infiintare societati comerciale  |  Asistenta juridica litigii asigurari  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asistenta juridica si reprezentare  |  Asistenta si reprezentare juridica  |  Audit calitate  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit financiar contabil  |  Audit societati  |  Balanta verificare  |  Boli profesionale  |  Bugetul asigurarilor sociale stat  |  Bugetul general consolidat  |  Calculul impozitelor si taxelor  |  Calitate de exceptie  |  Casa nationala a asigurarilor de sanatate   |  Certificare bilant  |  Certificare bilant contabil  |  Cifra de afaceri   |  Companii romanesti   |  Conform contractului  |  Consultanta calitate  |  Consultanta marketing management  |  Consultanta calitate, mediu  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contabila si de afaceri  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta in marketing si management  |  Consultanta it  |  Consultanta juridica  |  Consultanta management  |  Consultanta marketing  |  Consultanta web  |  Consultanta, asistenta juridica  |  Contabila si de afaceri  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate financiara si de gestiune   |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate, salarizare  |  Contabilitatea capitalurilor  |  Contracte de comision  |  Contracte pentru sediu  |  Contractelor de munca  |  Contractul de munca  |  Curtea conturi standarde audit  |  Datele de identificare   |  Declaratii venit  |  Depunere declaratii somaj  |  Desfacere contract munca  |  Echipa specialisti  |  Elaborarea de planuri de afaceri  |  Eliminarea riscurilor   |  Evidenta date personal  |  Expertiza contabila  |  Expertiza financiara  |  Expertiza in consultanta  |  Firma contabilitate  |  Fiscalitate consultanta  |  Generatoare uz general  |  Gestionarea bazei de date  |  Impozit profit  |  Impozit venit  |  Impozit venituri nerezidenti  |  Impozitul pe dividende  |  Impozitul pe profit   |  Impozitul pe venit   |  In vederea modificarii   |  Infiintare societate  |  Infiintare societate comerciala  |  Informatii clienti  |  Informatii utile  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Intocmire bilant  |  Intocmire bilant contabil  |  Intocmire contracte  |  Intocmire declaratii fiscale  |  Intocmirea fluturasilor de salarii  |  þntocmirea registrului jurnal  |  Intocmirea situatiilor financiare  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Leasing financiar  |  Luarea deciziilor  |  Management al calitatii  |  Management financiar  |  Management general  |  Management programe  |  Managementul calitatii  |  Managementul dezvoltarii  |  Managementul riscului  |  Managementul riscurilor  |  Modificarea contractelor de munca  |  Modul contabilitate  |  Modul online  |  Natura juridica  |  Note contabile  |  Obligatiile salariale  |  Obtinerea de finantari  |  Organisme autonome asigurari sociale  |  Organizare contabilitate  |  Organizarea activitatii societatii  |  Organizarea contabilitatii financiare   |  Orientare profesionala  |  Pachet servicii  |  Performanta companiei  |  Performantele companiei  |  Persoana juridica   |  Personal serviciu  |  Planificarea afacerii  |  Planuri situatie   |  Planuri afaceri  |  Planuri de situatie  |  Planuri financiare   |  Planuri situatie  |  Planuri situatie 2d   |  Prelucrarea informatiilor  |  Programe contabilitate  |  Programe informatice  |  Programe salarizare  |  Recrutare personal   |  Registrul de evidenta a salariatilor  |  Reprezentare juridica  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Servicii personalizate  |  Servicii resurse umane  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii complete de salarizare  |  Servicii conexe  |  Servicii de contabilitate si expertiza contabila  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de management financiar   |  Servicii de salarizare  |  Servicii domeniul comercial  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii informatice  |  Servicii integrate de consultanta   |  Servicii integrate de contabilitate  |  Servicii leasing  |  Servicii personal  |  Servicii personalizate  |  Servicii salarizare  |  Servicii web  |  Serviciile de marketing servicii it  |  Sistem informatii  |  Sistemul asigurari sociale sanatate  |  Situatiile financiare  |  Situatiilor financiare  |  Standardele de calitate   |  Studiu de fezabilitate  |  Tinute de zi   |  Verificare contabilitate  |  Verificare informatii  |  Web marketing  | 
    Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
    Email: Parola:
     


     
    Nume firma  
    Nume site ~ www.ghidul.ro/  
      Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
    Persoana de contact  
    Telefon  
    Email  
      * Toate campurile sunt obligatorii.  
    In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.