Dadi Consulting - Contabilitate, asistenta fiscala si juridica, salarizare, Bucuresti Afisari: 908
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 450
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Bd. Primaverii, Nr. 39, et. 1, Sector 1, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0212231897; 0212241033
-------------------------
Web: Internet
  email: office@dadi.ro
  site: www.dadi.ro

 
Analiza economica  
Detalii  video  

Companiile moderne intampina greutatii cu privire la modul de stabilire al strategiei viitoare sau a identificarii surselor de finantare necesare activitatii proprii, datorata multitudini informatiilor economice care trebuiesc coroborate in vederea stabiliri telului propus.

Toate strategiile de dezvoltare ale companiilor vechi sau strategiile initiale ale companiilor nou infiintate trebuie sa se bazeze pe informatiile furnizate de planuri de afaceri profesionist elaborate. Planurile de afaceri sunt studii intocmite de specialisti in vederea stabiliri cu exactitate a rezultatelor viitoare obtinute din derularea proiectelor stabilite initial si al modului de gestionare al resurselor companiei. De modul de elaborare al Planului de Afaceri de calitatea Analizei economie depinde rezultatul final al investitiei.

In contextul dezvoltarii economiei globale si marirea pietei de desfacere companiile romanesti se confrunta cu necesitatea tot mai acuta de capital imprumutat necesar realizarii planurilor investitionale. In vederea obtinerii finantarilor necesare companiile trebuie sa intocmeasca diverse studii si planuri necesare analizari performantelor companiei de catre Banci.

DADI Consulting vine in intampinarea clientilor sai cu un pachet de servicii de Analiza economica care cuprinde, nu limitativ, urmatoarele:

  • Elaborarea si intocmirea de planuri de afaceri in functie de obiectivele stabilite de catre client in vederea deschiderii unei noi afaceri sau dezvoltarii celei existente;
  • Elaborarea de analize economico-financiare complete in vederea obtineri de finantari de la banci sau institutii de credit (SAPARD, PHARE, etc.);
  • Elaborarea si intocmirea de Bugete de Venituri si Cheltuieli;
  • Elaborarea de Fluxuri de numerar necesare la obtinerea de finantari de la banci;
  • Analize economice ale activitatii desfasurate de societate cu scopul identificari zonelor de cheltuieli ce pot fi ajustate in vederea optimizari profitului;
  • Elaborarea de planuri de restructurare ale companiilor aflate in situatie economice precare;
  • Elaborarea de Analize economice dedicate unui singur departament din companie cum ar fi: analiza activitatii de productie, activitatii de desfacere si sau activitatii de aprovizionare.
  •  
    Galerie foto (2)
    [Image #1] [Image #2]
    Prezentare video
     
    studiu de fezabilitate   |  Accidente de munca  |  Activitatea societatii   |  Actul constitutiv al societatii  |  Afaceri de succes  |  Analiza afacerii  |  Analiza financiara  |  Analiza piata  |  Analiza pietei  |  Analize economico financiare  |  Asigurarea asistentei juridice  |  Asigurari sanatate  |  Asigurari sociale   |  Asigurari sociale de sanatate  |  Asistenta fiscala  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica consultare reprezentare  |  Asistenta juridica infiintare societati comerciale  |  Asistenta juridica litigii asigurari  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asistenta juridica si reprezentare  |  Asistenta si reprezentare juridica  |  Audit calitate  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit financiar contabil  |  Audit societati  |  Balanta verificare  |  Boli profesionale  |  Bugetul asigurarilor sociale stat  |  Bugetul general consolidat  |  Calculul impozitelor si taxelor  |  Calitate de exceptie  |  Casa nationala a asigurarilor de sanatate   |  Certificare bilant  |  Certificare bilant contabil  |  Cifra de afaceri   |  Companii romanesti   |  Conform contractului  |  Consultanta calitate  |  Consultanta marketing management  |  Consultanta calitate, mediu  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contabila si de afaceri  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta in marketing si management  |  Consultanta it  |  Consultanta juridica  |  Consultanta management  |  Consultanta marketing  |  Consultanta web  |  Consultanta, asistenta juridica  |  Contabila si de afaceri  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate financiara si de gestiune   |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate, salarizare  |  Contabilitatea capitalurilor  |  Contracte de comision  |  Contracte pentru sediu  |  Contractelor de munca  |  Contractul de munca  |  Curtea conturi standarde audit  |  Datele de identificare   |  Declaratii venit  |  Depunere declaratii somaj  |  Desfacere contract munca  |  Echipa specialisti  |  Elaborarea de planuri de afaceri  |  Eliminarea riscurilor   |  Evidenta date personal  |  Expertiza contabila  |  Expertiza financiara  |  Expertiza in consultanta  |  Firma contabilitate  |  Fiscalitate consultanta  |  Generatoare uz general  |  Gestionarea bazei de date  |  Impozit profit  |  Impozit venit  |  Impozit venituri nerezidenti  |  Impozitul pe dividende  |  Impozitul pe profit   |  Impozitul pe venit   |  In vederea modificarii   |  Infiintare societate  |  Infiintare societate comerciala  |  Informatii clienti  |  Informatii utile  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Intocmire bilant  |  Intocmire bilant contabil  |  Intocmire contracte  |  Intocmire declaratii fiscale  |  Intocmirea fluturasilor de salarii  |  þntocmirea registrului jurnal  |  Intocmirea situatiilor financiare  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Leasing financiar  |  Luarea deciziilor  |  Management al calitatii  |  Management financiar  |  Management general  |  Management programe  |  Managementul calitatii  |  Managementul dezvoltarii  |  Managementul riscului  |  Managementul riscurilor  |  Modificarea contractelor de munca  |  Modul contabilitate  |  Modul online  |  Natura juridica  |  Note contabile  |  Obligatiile salariale  |  Obtinerea de finantari  |  Organisme autonome asigurari sociale  |  Organizare contabilitate  |  Organizarea activitatii societatii  |  Organizarea contabilitatii financiare   |  Orientare profesionala  |  Pachet servicii  |  Performanta companiei  |  Performantele companiei  |  Persoana juridica   |  Personal serviciu  |  Planificarea afacerii  |  Planuri situatie   |  Planuri afaceri  |  Planuri de situatie  |  Planuri financiare   |  Planuri situatie  |  Planuri situatie 2d   |  Prelucrarea informatiilor  |  Programe contabilitate  |  Programe informatice  |  Programe salarizare  |  Recrutare personal   |  Registrul de evidenta a salariatilor  |  Reprezentare juridica  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Servicii personalizate  |  Servicii resurse umane  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii complete de salarizare  |  Servicii conexe  |  Servicii de contabilitate si expertiza contabila  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de management financiar   |  Servicii de salarizare  |  Servicii domeniul comercial  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii informatice  |  Servicii integrate de consultanta   |  Servicii integrate de contabilitate  |  Servicii leasing  |  Servicii personal  |  Servicii personalizate  |  Servicii salarizare  |  Servicii web  |  Serviciile de marketing servicii it  |  Sistem informatii  |  Sistemul asigurari sociale sanatate  |  Situatiile financiare  |  Situatiilor financiare  |  Standardele de calitate   |  Studiu de fezabilitate  |  Tinute de zi   |  Verificare contabilitate  |  Verificare informatii  |  Web marketing  | 
    Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
    Email: Parola:
     


     
    Nume firma  
    Nume site ~ www.ghidul.ro/  
      Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
    Persoana de contact  
    Telefon  
    Email  
      * Toate campurile sunt obligatorii.  
    In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.