Dadi Consulting - Contabilitate, asistenta fiscala si juridica, salarizare, Bucuresti Afisari: 908
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 450
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Bd. Primaverii, Nr. 39, et. 1, Sector 1, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0212231897; 0212241033
-------------------------
Web: Internet
  email: office@dadi.ro
  site: www.dadi.ro

 
Intocmire certificare bilant  
Detalii  

Situatiile financiare (raportare cunoscuta in trecut sub denumirea de " Bilant contabil") furnizeaza informatii despre pozitia financiara, performantele si modificarile pozitiei financiare a companiei pentru respectivul exercitiu financiar, care sunt utile un sfere largi de utilizatori in luarea deciziilor economice.

DADI Consulting pune la dispozitia companiilor un pachet de servicii complete de intocmire si certificare ale Situatiilor financiare anuale astfel incat acestea sa redea o imagine fidela a patrimoniului companiei.

In pachetul de servicii din aceasta categorie DADI Consulting intocmeste in conformitate cu datele din Balanta de Verificare anuala si ale datelor din contabilitatea de gestiune furnizate de catre clienti urmatoarele raportarii:

  • Bilantul Contabil - documentul contabil de sinteza prin care se prezinta elementele patrimoniale la sfarsit de an;
  • Cont de Profit si Pierdere - prezinta performantele realizate de companie furnizand informatii cu privire la cifra de afaceri neta, veniturile si cheltuielile exercitiului, grupate dupa natura lor, precum si rezultatul exercitiului (profit sau pierdere);
  • Modificarea capitalurilor proprii - dinamica modificarilor capitalului propriu generat din profitul net al perioadei, cresteri diminuari ale capitalului sociale;
  • Situatia fluxurilor de trezorerie - prezinta dinamica fluxului de numerar (incasarile si platile efectuate de companie prin casa, banca, etc.);
  • Politici Contabile si note explicative - ansamblul de principii, conventii, reguli si practici specifice adoptate de o persoana juridica la intocmirea si prezentarea situatiilor financiare anuale;
  • Intocmirea Situatiilor Financiare cu erori sau fara a se completa datele de identificare ale companiei poate conduce la sanctionarea companiei cu amenzi contraventionale.

     
    Galerie foto (1)
    [Image #1]
     
    studiu de fezabilitate   |  Accidente de munca  |  Activitatea societatii   |  Actul constitutiv al societatii  |  Afaceri de succes  |  Analiza afacerii  |  Analiza financiara  |  Analiza piata  |  Analiza pietei  |  Analize economico financiare  |  Asigurarea asistentei juridice  |  Asigurari sanatate  |  Asigurari sociale   |  Asigurari sociale de sanatate  |  Asistenta fiscala  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica consultare reprezentare  |  Asistenta juridica infiintare societati comerciale  |  Asistenta juridica litigii asigurari  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asistenta juridica si reprezentare  |  Asistenta si reprezentare juridica  |  Audit calitate  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit financiar contabil  |  Audit societati  |  Balanta verificare  |  Boli profesionale  |  Bugetul asigurarilor sociale stat  |  Bugetul general consolidat  |  Calculul impozitelor si taxelor  |  Calitate de exceptie  |  Casa nationala a asigurarilor de sanatate   |  Certificare bilant  |  Certificare bilant contabil  |  Cifra de afaceri   |  Companii romanesti   |  Conform contractului  |  Consultanta calitate  |  Consultanta marketing management  |  Consultanta calitate, mediu  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contabila si de afaceri  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta in marketing si management  |  Consultanta it  |  Consultanta juridica  |  Consultanta management  |  Consultanta marketing  |  Consultanta web  |  Consultanta, asistenta juridica  |  Contabila si de afaceri  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate financiara si de gestiune   |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate, salarizare  |  Contabilitatea capitalurilor  |  Contracte de comision  |  Contracte pentru sediu  |  Contractelor de munca  |  Contractul de munca  |  Curtea conturi standarde audit  |  Datele de identificare   |  Declaratii venit  |  Depunere declaratii somaj  |  Desfacere contract munca  |  Echipa specialisti  |  Elaborarea de planuri de afaceri  |  Eliminarea riscurilor   |  Evidenta date personal  |  Expertiza contabila  |  Expertiza financiara  |  Expertiza in consultanta  |  Firma contabilitate  |  Fiscalitate consultanta  |  Generatoare uz general  |  Gestionarea bazei de date  |  Impozit profit  |  Impozit venit  |  Impozit venituri nerezidenti  |  Impozitul pe dividende  |  Impozitul pe profit   |  Impozitul pe venit   |  In vederea modificarii   |  Infiintare societate  |  Infiintare societate comerciala  |  Informatii clienti  |  Informatii utile  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Intocmire bilant  |  Intocmire bilant contabil  |  Intocmire contracte  |  Intocmire declaratii fiscale  |  Intocmirea fluturasilor de salarii  |  þntocmirea registrului jurnal  |  Intocmirea situatiilor financiare  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Leasing financiar  |  Luarea deciziilor  |  Management al calitatii  |  Management financiar  |  Management general  |  Management programe  |  Managementul calitatii  |  Managementul dezvoltarii  |  Managementul riscului  |  Managementul riscurilor  |  Modificarea contractelor de munca  |  Modul contabilitate  |  Modul online  |  Natura juridica  |  Note contabile  |  Obligatiile salariale  |  Obtinerea de finantari  |  Organisme autonome asigurari sociale  |  Organizare contabilitate  |  Organizarea activitatii societatii  |  Organizarea contabilitatii financiare   |  Orientare profesionala  |  Pachet servicii  |  Performanta companiei  |  Performantele companiei  |  Persoana juridica   |  Personal serviciu  |  Planificarea afacerii  |  Planuri situatie   |  Planuri afaceri  |  Planuri de situatie  |  Planuri financiare   |  Planuri situatie  |  Planuri situatie 2d   |  Prelucrarea informatiilor  |  Programe contabilitate  |  Programe informatice  |  Programe salarizare  |  Recrutare personal   |  Registrul de evidenta a salariatilor  |  Reprezentare juridica  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Servicii personalizate  |  Servicii resurse umane  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii complete de salarizare  |  Servicii conexe  |  Servicii de contabilitate si expertiza contabila  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de management financiar   |  Servicii de salarizare  |  Servicii domeniul comercial  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii informatice  |  Servicii integrate de consultanta   |  Servicii integrate de contabilitate  |  Servicii leasing  |  Servicii personal  |  Servicii personalizate  |  Servicii salarizare  |  Servicii web  |  Serviciile de marketing servicii it  |  Sistem informatii  |  Sistemul asigurari sociale sanatate  |  Situatiile financiare  |  Situatiilor financiare  |  Standardele de calitate   |  Studiu de fezabilitate  |  Tinute de zi   |  Verificare contabilitate  |  Verificare informatii  |  Web marketing  | 
    Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
    Email: Parola:
     


     
    Nume firma  
    Nume site ~ www.ghidul.ro/  
      Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
    Persoana de contact  
    Telefon  
    Email  
      * Toate campurile sunt obligatorii.  
    In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.