Dadi Consulting - Contabilitate, asistenta fiscala si juridica, salarizare, Bucuresti Afisari: 908
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 450
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Bd. Primaverii, Nr. 39, et. 1, Sector 1, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0212231897; 0212241033
-------------------------
Web: Internet
  email: office@dadi.ro
  site: www.dadi.ro

 
Intocmire contabilitate financiara  
Detalii  video  

Contabilitate financiara reprezinta activitatea specializata prin care se standardizeaza informatiile economice ale fiecarei companii in vederea cunoasterii, evaluarii si controlului patrimoniului companiei.

Contabilitatea trebuie sa fie tinuta de catre profesionisti care au capacitatea de a interpreta informatiile economic cu scopul de a furniza informatii clare pentru totii utilizatorii informatiilor contabile cum ar fii: manageri, actionarii sau asociatii, salariatii, Guvernu si institutiile sale, creditorii, investitorii, publicul etc.

DADI Consulting asigura tinerea contabilitatii financiare a companiilor folosind o metodologie proprie de culegere si prelucrare a informatiilor economice care ofera un cadru legal si exact cu privire la responsabilitatile fiecarei parti contractante.

Realizarea transferului de informatii de la client la DADI Consulting se efectueaza online prin intermediul Internetului folosind o platforma informatica foarte puternice pusa la dispozitie de DADI astfel incat prelucrarea informatiilor va fi efectuata cu un decalaj de timp minim de aproximativ o zi lucratoare.

Prin intermediul acestui sistem inovator unic in romania DADI Consulting furnizeaza companiilor date cu privire la valoarea impozitelor, taxelor si altor indicatorii economici in cursul luni curente de la o zi la alta. Astfel manageri si organele de conducere ale companiilor pot stabili strategii de lucru bazandu-se pe informatii economice curente. Vechile metode de tinere a contabilitatii furnizau informatii catre manageri cu un decalaj de aproximativ o luna intarziere (25 a luni urmatoare).

DADI Consulting raspunde de modul de prelucrare a informatiilor economice furnizate de catre client, iar acesta de realitatea si corectitudinea informatiilor furnizate.

DADI Consulting in cadrul serviciului prezentat la aceasta sectiune asigura companiilor tinerea contabilitatii sintetice efectuand urmatoarele activitatii:

  • contarea si prelucrarea informatiilor economice;
  • intocmirea Registrului Jurnal;
  • intocmirea Jurnalului de Cumparari;
  • intocmirea Jurnalului de Vanzarii
  • intocmirea fiselor Sah
  • intocmirea Balantei de Verificare.
  •  
    Galerie foto (1)
    [Image #1]
    Prezentare video
     
    studiu de fezabilitate   |  Accidente de munca  |  Activitatea societatii   |  Actul constitutiv al societatii  |  Afaceri de succes  |  Analiza afacerii  |  Analiza financiara  |  Analiza piata  |  Analiza pietei  |  Analize economico financiare  |  Asigurarea asistentei juridice  |  Asigurari sanatate  |  Asigurari sociale   |  Asigurari sociale de sanatate  |  Asistenta fiscala  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica consultare reprezentare  |  Asistenta juridica infiintare societati comerciale  |  Asistenta juridica litigii asigurari  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asistenta juridica si reprezentare  |  Asistenta si reprezentare juridica  |  Audit calitate  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit financiar contabil  |  Audit societati  |  Balanta verificare  |  Boli profesionale  |  Bugetul asigurarilor sociale stat  |  Bugetul general consolidat  |  Calculul impozitelor si taxelor  |  Calitate de exceptie  |  Casa nationala a asigurarilor de sanatate   |  Certificare bilant  |  Certificare bilant contabil  |  Cifra de afaceri   |  Companii romanesti   |  Conform contractului  |  Consultanta calitate  |  Consultanta marketing management  |  Consultanta calitate, mediu  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contabila si de afaceri  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta in marketing si management  |  Consultanta it  |  Consultanta juridica  |  Consultanta management  |  Consultanta marketing  |  Consultanta web  |  Consultanta, asistenta juridica  |  Contabila si de afaceri  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate financiara si de gestiune   |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate, salarizare  |  Contabilitatea capitalurilor  |  Contracte de comision  |  Contracte pentru sediu  |  Contractelor de munca  |  Contractul de munca  |  Curtea conturi standarde audit  |  Datele de identificare   |  Declaratii venit  |  Depunere declaratii somaj  |  Desfacere contract munca  |  Echipa specialisti  |  Elaborarea de planuri de afaceri  |  Eliminarea riscurilor   |  Evidenta date personal  |  Expertiza contabila  |  Expertiza financiara  |  Expertiza in consultanta  |  Firma contabilitate  |  Fiscalitate consultanta  |  Generatoare uz general  |  Gestionarea bazei de date  |  Impozit profit  |  Impozit venit  |  Impozit venituri nerezidenti  |  Impozitul pe dividende  |  Impozitul pe profit   |  Impozitul pe venit   |  In vederea modificarii   |  Infiintare societate  |  Infiintare societate comerciala  |  Informatii clienti  |  Informatii utile  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Intocmire bilant  |  Intocmire bilant contabil  |  Intocmire contracte  |  Intocmire declaratii fiscale  |  Intocmirea fluturasilor de salarii  |  þntocmirea registrului jurnal  |  Intocmirea situatiilor financiare  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Leasing financiar  |  Luarea deciziilor  |  Management al calitatii  |  Management financiar  |  Management general  |  Management programe  |  Managementul calitatii  |  Managementul dezvoltarii  |  Managementul riscului  |  Managementul riscurilor  |  Modificarea contractelor de munca  |  Modul contabilitate  |  Modul online  |  Natura juridica  |  Note contabile  |  Obligatiile salariale  |  Obtinerea de finantari  |  Organisme autonome asigurari sociale  |  Organizare contabilitate  |  Organizarea activitatii societatii  |  Organizarea contabilitatii financiare   |  Orientare profesionala  |  Pachet servicii  |  Performanta companiei  |  Performantele companiei  |  Persoana juridica   |  Personal serviciu  |  Planificarea afacerii  |  Planuri situatie   |  Planuri afaceri  |  Planuri de situatie  |  Planuri financiare   |  Planuri situatie  |  Planuri situatie 2d   |  Prelucrarea informatiilor  |  Programe contabilitate  |  Programe informatice  |  Programe salarizare  |  Recrutare personal   |  Registrul de evidenta a salariatilor  |  Reprezentare juridica  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Servicii personalizate  |  Servicii resurse umane  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii complete de salarizare  |  Servicii conexe  |  Servicii de contabilitate si expertiza contabila  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de management financiar   |  Servicii de salarizare  |  Servicii domeniul comercial  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii informatice  |  Servicii integrate de consultanta   |  Servicii integrate de contabilitate  |  Servicii leasing  |  Servicii personal  |  Servicii personalizate  |  Servicii salarizare  |  Servicii web  |  Serviciile de marketing servicii it  |  Sistem informatii  |  Sistemul asigurari sociale sanatate  |  Situatiile financiare  |  Situatiilor financiare  |  Standardele de calitate   |  Studiu de fezabilitate  |  Tinute de zi   |  Verificare contabilitate  |  Verificare informatii  |  Web marketing  | 
    Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
    Email: Parola:
     


     
    Nume firma  
    Nume site ~ www.ghidul.ro/  
      Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
    Persoana de contact  
    Telefon  
    Email  
      * Toate campurile sunt obligatorii.  
    In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.