In economia romaneasca fluctuatia personalului a inceput sa dea batai de cap companiilor. Dar nu numai fluctuatia numarului de angajati este o problema care necesita un consum mare de timp ci si evolutiile din cadrul companiei a angajatilor ceea ce necesita modificarea periodica a clauzelor contractuale. DADI Consulting prin intermediul inspectorilor sai de personal asigura companiilor asistenta de specialitate in vederea realizarii unei noi angajarii sau modificarea conditiilor initiale din contractul de munca si nu in ultimul rand desfacerea contractelor de munca. Pachetul de servicii pus la dispozitia clientilor de catre DADI Consulting cuprinde urmatoarele servicii: Elaborarea unui opis cu toate documentele necesare viitorului angajat pentru a fi prezentate in momentul solicitarii unei noi angajarii; Participarea la stabilirea de catre conducerea unitatii a sarcinilor de serviciu si a responsabilitatilor viitorului angajat; Elaborarea impreuna cu conducerea societatii a contractului de munca si a fisei postului pentru fiecare angajat; Inregistrarea contractului de munca la Inspectoratul Teritorial al Muncii; Depunerea periodica a statelor de salarii la Inspectoratul Teritorial al Muncii; Elaborarea unui opis cu toate documentele necesare modificarii unui contract de munca existent; Elaborarea actului aditional la contractul de munca care sa prevada modificarile stabilite intre angajator si salariat; Depunerea actului aditional la Inspectoratul Teritorial al Muncii; Elaborarea unui opis cu toate documentele si procedurile necesare pentru desfacerea contractului de munca; Asigurarea asistentei de specialitate conducerii companiei pentru intocmirea deciziilor de desfacere a contractului de munca; Intocmirea listelor de lichidare in vederea finalizarii procesului de desfacere a contractului de munca; Inregistrarea la Inspectoratul Teritorial al Muncii a desfaceri contractului de munca; |