Dadi Consulting - Contabilitate, asistenta fiscala si juridica, salarizare, Bucuresti Afisari: 908
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 450
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Bd. Primaverii, Nr. 39, et. 1, Sector 1, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0212231897; 0212241033
-------------------------
Web: Internet
  email: office@dadi.ro
  site: www.dadi.ro

 
Asistenta pentru intocmire contracte de munca  
Detalii  

In economia romaneasca fluctuatia personalului a inceput sa dea batai de cap companiilor. Dar nu numai fluctuatia numarului de angajati este o problema care necesita un consum mare de timp ci si evolutiile din cadrul companiei a angajatilor ceea ce necesita modificarea periodica a clauzelor contractuale.

DADI Consulting prin intermediul inspectorilor sai de personal asigura companiilor asistenta de specialitate in vederea realizarii unei noi angajarii sau modificarea conditiilor initiale din contractul de munca si nu in ultimul rand desfacerea contractelor de munca.

Pachetul de servicii pus la dispozitia clientilor de catre DADI Consulting cuprinde urmatoarele servicii:

  • Elaborarea unui opis cu toate documentele necesare viitorului angajat pentru a fi prezentate in momentul solicitarii unei noi angajarii;
  • Participarea la stabilirea de catre conducerea unitatii a sarcinilor de serviciu si a responsabilitatilor viitorului angajat;
  • Elaborarea impreuna cu conducerea societatii a contractului de munca si a fisei postului pentru fiecare angajat;
  • Inregistrarea contractului de munca la Inspectoratul Teritorial al Muncii;
  • Depunerea periodica a statelor de salarii la Inspectoratul Teritorial al Muncii;
  • Elaborarea unui opis cu toate documentele necesare modificarii unui contract de munca existent;
  • Elaborarea actului aditional la contractul de munca care sa prevada modificarile stabilite intre angajator si salariat;
  • Depunerea actului aditional la Inspectoratul Teritorial al Muncii;
  • Elaborarea unui opis cu toate documentele si procedurile necesare pentru desfacerea contractului de munca;
  • Asigurarea asistentei de specialitate conducerii companiei pentru intocmirea deciziilor de desfacere a contractului de munca;
  • Intocmirea listelor de lichidare in vederea finalizarii procesului de desfacere a contractului de munca;
  • Inregistrarea la Inspectoratul Teritorial al Muncii a desfaceri contractului de munca;
  •  
    Galerie foto (1)
    [Image #1]
     
    studiu de fezabilitate   |  Accidente de munca  |  Activitatea societatii   |  Actul constitutiv al societatii  |  Afaceri de succes  |  Analiza afacerii  |  Analiza financiara  |  Analiza piata  |  Analiza pietei  |  Analize economico financiare  |  Asigurarea asistentei juridice  |  Asigurari sanatate  |  Asigurari sociale   |  Asigurari sociale de sanatate  |  Asistenta fiscala  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica consultare reprezentare  |  Asistenta juridica infiintare societati comerciale  |  Asistenta juridica litigii asigurari  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asistenta juridica si reprezentare  |  Asistenta si reprezentare juridica  |  Audit calitate  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit financiar contabil  |  Audit societati  |  Balanta verificare  |  Boli profesionale  |  Bugetul asigurarilor sociale stat  |  Bugetul general consolidat  |  Calculul impozitelor si taxelor  |  Calitate de exceptie  |  Casa nationala a asigurarilor de sanatate   |  Certificare bilant  |  Certificare bilant contabil  |  Cifra de afaceri   |  Companii romanesti   |  Conform contractului  |  Consultanta calitate  |  Consultanta marketing management  |  Consultanta calitate, mediu  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contabila si de afaceri  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta in marketing si management  |  Consultanta it  |  Consultanta juridica  |  Consultanta management  |  Consultanta marketing  |  Consultanta web  |  Consultanta, asistenta juridica  |  Contabila si de afaceri  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate financiara si de gestiune   |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate, salarizare  |  Contabilitatea capitalurilor  |  Contracte de comision  |  Contracte pentru sediu  |  Contractelor de munca  |  Contractul de munca  |  Curtea conturi standarde audit  |  Datele de identificare   |  Declaratii venit  |  Depunere declaratii somaj  |  Desfacere contract munca  |  Echipa specialisti  |  Elaborarea de planuri de afaceri  |  Eliminarea riscurilor   |  Evidenta date personal  |  Expertiza contabila  |  Expertiza financiara  |  Expertiza in consultanta  |  Firma contabilitate  |  Fiscalitate consultanta  |  Generatoare uz general  |  Gestionarea bazei de date  |  Impozit profit  |  Impozit venit  |  Impozit venituri nerezidenti  |  Impozitul pe dividende  |  Impozitul pe profit   |  Impozitul pe venit   |  In vederea modificarii   |  Infiintare societate  |  Infiintare societate comerciala  |  Informatii clienti  |  Informatii utile  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Intocmire bilant  |  Intocmire bilant contabil  |  Intocmire contracte  |  Intocmire declaratii fiscale  |  Intocmirea fluturasilor de salarii  |  þntocmirea registrului jurnal  |  Intocmirea situatiilor financiare  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Leasing financiar  |  Luarea deciziilor  |  Management al calitatii  |  Management financiar  |  Management general  |  Management programe  |  Managementul calitatii  |  Managementul dezvoltarii  |  Managementul riscului  |  Managementul riscurilor  |  Modificarea contractelor de munca  |  Modul contabilitate  |  Modul online  |  Natura juridica  |  Note contabile  |  Obligatiile salariale  |  Obtinerea de finantari  |  Organisme autonome asigurari sociale  |  Organizare contabilitate  |  Organizarea activitatii societatii  |  Organizarea contabilitatii financiare   |  Orientare profesionala  |  Pachet servicii  |  Performanta companiei  |  Performantele companiei  |  Persoana juridica   |  Personal serviciu  |  Planificarea afacerii  |  Planuri situatie   |  Planuri afaceri  |  Planuri de situatie  |  Planuri financiare   |  Planuri situatie  |  Planuri situatie 2d   |  Prelucrarea informatiilor  |  Programe contabilitate  |  Programe informatice  |  Programe salarizare  |  Recrutare personal   |  Registrul de evidenta a salariatilor  |  Reprezentare juridica  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Servicii personalizate  |  Servicii resurse umane  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii complete de salarizare  |  Servicii conexe  |  Servicii de contabilitate si expertiza contabila  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de management financiar   |  Servicii de salarizare  |  Servicii domeniul comercial  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii informatice  |  Servicii integrate de consultanta   |  Servicii integrate de contabilitate  |  Servicii leasing  |  Servicii personal  |  Servicii personalizate  |  Servicii salarizare  |  Servicii web  |  Serviciile de marketing servicii it  |  Sistem informatii  |  Sistemul asigurari sociale sanatate  |  Situatiile financiare  |  Situatiilor financiare  |  Standardele de calitate   |  Studiu de fezabilitate  |  Tinute de zi   |  Verificare contabilitate  |  Verificare informatii  |  Web marketing  | 
    Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
    Email: Parola:
     


     
    Nume firma  
    Nume site ~ www.ghidul.ro/  
      Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
    Persoana de contact  
    Telefon  
    Email  
      * Toate campurile sunt obligatorii.  
    In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.