Daniela Nicolescu - Cabinet audit si expertiza contabila, Bucuresti Afisari: 216
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 126
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Productiei, Nr. 17F, Sector 1, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0725689814
-------------------------
Web: Internet
  email: office@auditsiexpertizacontabila.ro
  site: www.auditsiexpertizacontabila.ro

 
Servicii audit  
Detalii  

Serviciile de audit pe care le oferim sunt :

  • audit financiar al situatiilor financiare anuale;
  • audit financiar al situatiilor financiare consolidate;
  • misiuni de revizuire a situatiilor financiare anuale, a celor consolidate sau a situatiilor financiare interimare;
  • misiuni de asigurare;
  • alte misiuni si servicii profesionale in conformitate cu standardele internationale in domeniu si cu reglementarile adoptate de CAFR;
  • audit intern;
  • auditare fonduri structurale.

AUDIT STATUTAR

Acest serviciu se adreseaza organizatiilor cu gandire de performanta care trebuie sa realizeze un audit statutar. In aceasta situatie, auditorii nosrii abordeaza conform Standardelor de Audit International activitatea clientului si ofera acestuia o serie de optiuni de dezvoltare si de administrare a riscurilor afacerii. Analizand in detaliu aspectele importante in acest sens, dar intotdeauna sub forma de recomandari si opinii, auditorul, pe baza procedurilor de auditare efectuate si a respectarii codului de etica, emite o opinie independenta privind situatiile financiare ale clientului.
Pentru o relatie optima in acest sens:

  • vom fi in legatura permanenta pe durata intregului an;
  • vom face analiza contabilitatii manageriale pentru a intelege evolutia companiei dumneavoastra.

AUDITUL FONDURILOR STRUCTURALE

Prin acest serviciu, auditorii Cabinetului ofera managerilor o imagine tehnica asupra modului in care s-au desfasurat finantarile din fonduri europene. Procedurile de auditare sunt conforme cu prevederile Standardelor Internationale de Audit aplicabile. Lucrarile de audit se efectueaza conform termenelor contractuale si tinandu-se cont de termenele de transmitere a rapoartelor catre organismele de finantare.
Auditul este obligatoriu in cazul finantarilor europene, cu toate acestea doar o evaluare riguroasa va garanta atat rambursarea cheltuililor efectuate cat si eliminarea riscurilor de a returna fondurile primite si utilizate pentru cheltuieli neeligibile.
De asemenea, auditul verifica eligibilitatea cheltuielilor efectuate in cadrul proiectului si confirma eligibilitatea sumelor solicitate la rambursare. Auditorul poate efectua recomandari privind modul de imbunatatire a activitatii in cadrul proiectului. Chiar si in cazul companiilor mai mici care gestioneaza proiecte cu finantare europeana, acest serviciu este deosebit de util, verificand eligibilitatea cheltuielilor si modul de utilizare fondurilor.
Auditorii au obligatia si responsabilitatea de a parcurge toate etapele realizarii unei astfel de evaluari: planificarea, controlul si tinerea evidentei, evaluarea sistemelor de contabilitate si controlul intern, probele de audit, raportarea. Dupa aceste etape, auditorul emite un raport privind modul de respectare a clauzelor de finantare si este responsabil cu raportarea asupra respectarii contractului. Daca organizatia care a primit fondurile are anumite cerinte speciale referitoare la audit, auditorii fac referire si la aceste cerinte.
Rapoartele de audit ce vor fi emise vor contine:

  • analizarea si verificarea naturii, legalitatii si corectitudinii cheltuielilor;
  • verificarea folosirii sumelor primite ca avans;
  • auditul conturilor tertelor parti;
  • confruntarea cheltuielilor cu conturile special desemnate si cu bugetul Proiectului;

AUDIT INTERN

Responsabilitatea managementului este aceea de a proteja bunurile organizatiei. Procedurile stricte de management al riscului sunt intocmite pentru a ajuta managementul sa puna bazele unei aparari tactice a companiei.
Organizatia noastra va poate ajuta sa va eliberati de aceste responsabilitati si sa va cresteti eficienta afacerii dumneavoastra prin serviciile de audit intern si prin verificarile sistemelor de afaceri.
Munca noastra va consta in:

  • identificarea metodelor de intarire si imbunatatire a politicilor si procedurilor operationale;
  • evaluarea eficientei utilizarii bunurilor;
  • identificarea proceselor importante si asigurarea ca ele functioneaza in mod eficace;
  • asigurarea ca programul existent de control este respectat;
  • identificarea punctelor slabe in practicile curente si oferirea de sfaturi practice in vederea imbunatatirii activitatii.
 
Galerie foto (2)
[Image #1] [Image #2]
 
inventar mijloace fixe  |  inventarierea patrimoniului  |  litigii comerciale   |  Actiuni comerciale  |  Actiuni in constatare  |  Active financiare  |  Active financiare fond pensii  |  Active fond pensii  |  Activitatea societatii   |  Activitati comerciale  |  Activitati contabilitate  |  Activitati de cenzorat  |  Activitati de certificare  |  Activitati gospodaresti  |  Administrare eficienta  |  Ajutorul unei terte persoane   |  Analiza afacerii  |  Analiza datoriilor si creantelor   |  Analiza economico financiara  |  Analiza financiara  |  Analiza fluxurilor financiare  |  Analiza piata  |  Analiza pietei  |  Analiza structurilor financiare   |  Analize apa  |  Analize financiar contabile  |  Angajament plata  |  Antene individuale  |  Antene individuale reparatii  |  Antene receptie reparatii  |  Antene tv reparatii  |  Apa nova  |  Apa plata  |  Apartamente bucuresti  |  Apartamente la bloc  |  Asigurari bunuri  |  Asigurari marfuri  |  Asigurari sanatate  |  Asigurari sociale   |  Asigurari sociale de pensii  |  Asigurari sociale de sanatate  |  Asistenta controale fiscale   |  Asistenta contribuabilului   |  Asistenta executie  |  Asistenta fiscala  |  Asistenta fiscala persoane fizice  |  Asistenta fiscala persoane juridice  |  Asistenta investitii romania  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica consultare reprezentare  |  Asistenta juridica litigii asigurari  |  Asistenta juridica persoane fizice  |  Asistenta juridica persoane juridice  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Asistenta litigii civile  |  Asistenta litigii comerciale  |  Asistenta permanenta  |  Asociatii fundatii diverse  |  Asociatii proprietari  |  Asociatii si fundatii  |  Audit calitate  |  Audit contabili  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit financiar buget  |  Audit financiar contabil  |  Audit intern  |  Audit societati  |  Balanta contabila  |  Balanta lunara  |  Balanta verificare  |  Bugetul asigurarilor sociale stat  |  Bugetul de venituri si cheltuieli   |  Bunuri materiale  |  Calcul salarii contabilitate  |  Calculul amortizarii  |  Calculul cotei indiviza  |  Calculul numarului de parti sociale  |  Calculul obligatiilor fiscale  |  Calitatea materialelor  |  Casa de pensii   |  Centralizatoare incasari si plati  |  Centru de service si reparatii   |  Cenzor contabil  |  Cheltuieli cu personalul  |  Cod electronic  |  Comert electronic  |  Completarea registrului inventar  |  Completarea registrului jurnal  |  Conform contractului  |  Consultanta calitate  |  Consultanta asigurari  |  Consultanta baza date  |  Consultanta calcul taxe  |  Consultanta calitate, mediu  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contabila si de afaceri  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta executie  |  Consultanta financiara  |  Consultanta financiara contabila  |  Consultanta finantare  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta fiscala societati comerciale  |  Consultanta fonduri europene  |  Consultanta fonduri nerambursabile  |  Consultanta fonduri pensii private  |  Consultanta impozite  |  Consultanta investitii  |  Consultanta juridica  |  Consultanta legislatia muncii  |  Consultanta permanenta   |  Consultanta probleme mediu  |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta taxe  |  Consultanta, asistenta juridica  |  Cont curent  |  Contabila si de afaceri  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate, salarizare  |  Contabilitatea cheltuielilor  |  Contabilitatea registrului casa  |  Contabilitatea veniturilor  |  Contracte civile  |  Contracte comerciale internationale   |  Contracte de baza  |  Contracte de exclusivitate  |  Contracte individuale de munca  |  Contracte service  |  Contributia asigurari sociale sanatate  |  Contributii aferente salariilor   |  Contributiile la asigurarile sociale  |  Control audit performanta  |  Control cv angajati  |  Control financiar curs  |  Control fiscal  |  Control si audit intern  |  Controlul intern  |  Corpului fizic   |  Costurile cu asigurarile  |  Declaratie taxe si impozite   |  Declaratii cont  |  Declaratii conturi  |  Declaratii fiscale anuale  |  Declaratii fiscale lunare  |  Declaratii impozite si taxe   |  Declaratii privind statutul civil persoanei  |  Depunere declaratii somaj  |  Depunerea declaratiilor lunare fiscale  |  Depunerea declaratiilor salariale   |  Depunerea fiselor fiscale   |  Depunerea statelor de plata  |  Depunerea statelor de plata a salariilor  |  Depuneri fise fiscale  |  Descarcare de gestiune  |  Diverse litigii   |  Divizare companii   |  Documente financiare justificative  |  Documente justificative  |  Documente justificative contabile  |  Domeniul muncii si salarizarii  |  Echipa de profesionisti  |  Elaborarea de planuri de afaceri  |  Elemente legatura  |  Eliminarea riscurilor   |  Evaluari afaceri  |  Evidenta personalului  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Evidenta mijloacelor fixe  |  Evidenta personalului si calculul salariilor  |  Experti contabili  |  Expertiza contabila  |  Expertiza financiara  |  Expertiza in consultanta  |  Expertize contabile  |  Expertize contabile judiciare   |  Expertizele contabile  |  Externalizarea serviciilor   |  Factura fiscala  |  Firma certificata  |  Firma contabilitate  |  Firme certificare  |  Fise fiscale  |  Fise fiscale depuneri  |  Foi varsamant  |  Fonduri financiare  |  Fonduri nerambursabile  |  Fonduri structurale  |  Format electronic   |  Fraude in domeniul comertului  |  Frecventa de lucru  |  Fundatii diverse  |  Furnizori de servicii   |  Gestiune declaratii  |  Impozit profesii  |  Impozit profit  |  Impozit venit  |  Impozitul pe profit   |  Impozitul pe venit   |  Inceputul anului fiscal  |  Inregistrare fiscala   |  Inregistrare mentiuni  |  Inregistrarea de asociatii  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inregistrarea lunara a statelor de plata  |  Intarziere plati  |  Interfon intrare  |  Intocmire balanta contabila  |  Intocmire buget cheltuieli  |  Intocmire buget venituri  |  Intocmire contracte  |  Intocmire de rapoarte financiare  |  Intocmire declaratii fiscale  |  Intocmire state plata  |  Intocmirea balantei de verificare lunara   |  Intocmirea fiselor fiscale  |  Intocmirea rapoartelor  |  Intocmirea rapoartelor contabile  |  Intocmirea registrului casa  |  þntocmirea registrului evidenta fiscala  |  þntocmirea registrului jurnal  |  Intocmirea situatiilor financiare  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Intretinere apartamente  |  Intretinere lunara   |  Intretinere periodica anuala  |  Intretinere site  |  Investitii financiare  |  Legislatia in vigoare  |  Legislatia muncii  |  Legislatia muncii consultanta  |  Litigii civile  |  Litigii civile si comerciale  |  Litigii comerciale  |  Litigii de munca   |  Litigii munca  |  Lucrari si servicii  |  Lucrari sub apa  |  Management al organizatiei  |  Management financiar  |  Managementul finantarilor  |  Managementul proiectului  |  Managementul riscului  |  Managementul riscurilor  |  Mentiuni la registrul comertului  |  Mijloace fixe  |  Mijloace juridice specifice  |  Modalitati plata impozite persoane fizice  |  Modificari societati comerciale  |  Modul contabilitate  |  Modul de administrare  |  Modul mijloace fixe  |  Modul salarii  |  Numarul angajatilor  |  Numerar operatiuni  |  Obligatiile salariale  |  Obligatiilor fiscale  |  Operatiuni patrimoniale   |  Ordine plata  |  Ordonanta de urgenta nr  |  Organele corpului  |  Organele de control fiscal  |  Organisme autonome asigurari sociale  |  Partenerilor de afaceri  |  Parti sociale   |  Performanta companiei  |  Persoana fizice autorizata  |  Persoana juridica   |  Persoanelor fizice si juridice  |  Petreceri 1 martie  |  Pierderi de apa  |  Pierderi de caldura  |  Planificarea afacerii  |  Planuri afaceri  |  Planuri financiare   |  Plati taxe  |  Premergatoare copii  |  Prima de asigurare  |  Prima inregistrare  |  Primele de asigurare  |  Program evidenta personalului  |  Program salarizare  |  Proiecte europene  |  Proiecte fonduri structurale  |  Proiectul de executie  |  Rapoarte de expertiza  |  Rapoarte financiar contabile  |  Rapoarte financiare  |  Rapoarte inspectie fiscala  |  Raport expertiza  |  Raportul calitate pret   |  Rau de mare  |  Recomandari   |  Recuperare bunuri  |  Recuperare date  |  Registru de casa  |  Registrul comertului  |  Registrului de evidenta a personalului  |  Reglementarile internationale  |  Reglementarile legii   |  Reparatii diverse  |  Resurse financiare stat  |  Risc financiar  |  Salariul de baza  |  Scari civile  |  Scari economice  |  Sediul societatii comerciale  |  Servicii bancare  |  Servicii comunicare  |  Servicii de contabilitate si expertiza contabila  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de evaluare a riscurilor   |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de investitii financiare societati  |  Servicii de management financiar   |  Servicii de reparatii  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii mutare  |  Servicii protocol  |  Servicii salarizare  |  Servicii salubritate  |  Servicii suplimentare  |  Serviciu special   |  Sistemul asigurari sociale sanatate  |  Situatiile financiare  |  Situatiilor financiare  |  Societate de consultanta  |  Sprijinul fondurilor ue   |  Standardele internationale  |  Supravegherea activitatii societatii   |  Supravegherea permanenta  |  Taxe si impozite  |  Titlu stat dobanda  |  Valoarea taxelor si cheltuielilor  |  Verificare balanta contabila  |  Verificare contabilitate  |  Verificarea angajatilor  |  Verificarea legalitatii actelor  |  Verificarea registrului casa  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.