Data Serv Accounting - Contabilitate, consultanta fiscala, salarizare, Bucuresti Afisari: 240
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 149
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Calea Vacaresti, Nr. 238, Sector 4, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0726013222; 0213310655
-------------------------
Web: Internet
  email: office@data-serv.ro
  site: www.data-serv.ro

 
Data Serv Accounting - detalii firma  
Detalii  video  

Parteneri si fondatorii ai companiei, Mihaescu Catalin si Borcea Laurentiu, au o experienta relevanta de peste 20 ani in acest domeniu, conducand in decursul carierei departamentele financiar-contabile ale mai multor companii renumite, cu capital autohton sau strain.

Deviza noastra este “sa crestem impreuna”, sa sustinem si sa crestem impreuna afacerea pe care o dezvoltam.

Trebuie sa construim impreuna un business sanatos, asezat pe un fundament solid, pentru asigurarea unei cresteri sustinute si vizibile in timp, iar calitatea serviciilor financiar-contabile si fiscale are un aport esential in atingerea acestui scop.

 

Serviciile pe care le oferim 

  • Consultanta in intocmirea documentelor contabile primare conform OMF 3512/2008 privind documentele financiar contabile;
  • Inregistrarea documentelor primare cu ajutorul unui software performant;
  • Intocmirea balantei lunare de verificare pe conturi analitice si sintetice;
  • Elaborarea registrelor obligatorii; registru jurnal, registrul inventar si cartea mare;
  • Intocmirea jurnalelor de TVA;
  • Intocmirea/depunerea declaratiilor fiscale lunare, trimestriale, anuale;
  • Intocmirea statelor de plata si a ordinelor de plata aferente datoriilor catre Bugetul de Stat si Asigurarilor Sociale;
  • Intocmirea, certificarea si depunerea situatiilor financiare conform legislatiei specifice: Ord. 1802/2014, Ord. 1969/2007, Ord. 3129/2005, Ord. 13 BNR/2008;
  • Elaborarea bugetului de venituri si cheltuieli, analiza indicatorilor financiari si intocmirea de diverse rapoarte solicitate de clienti;
  • Rlaborarea si analiza cash-flow-ului;
  • Documentatia solicitata de banci in vederea obtinerii de credite (cash flow, previziuni, planuri de afaceri);
  • Toate situatiile financiare solicitate de organele de stat, statistica, banci;
  • Obtinere certificate fiscale, certificate constatatoare;
  • Verificarea fisei pe platitori si punctaje la Administratia Financiara ;
  • Asistarea in fata organelor de control (recuperari de TVA).

SERVICII DE CONSULTANTA FISCALA

Echipa noastra de consultanti fiscali are o experienta vasta si indelungata in domeniul aplicarii legislatiei fiscale si a reprezentarii societatilor la controalele ANAF. Serviciile noastre sunt oferite tuturor categoriilor de subiecti fiscali: persoane juridice romane si straine, persoane fizice rezidente sau nerezidente, persoane fizice autorizate, reprezentante, ONG-uri, sedii permanente, asocieri intre persoane, etc.

Serviciile oferite de departamentul nostru de consultanta fiscala sunt:

  • Consultanta in probleme de impozite si taxe;
  • Consultanta privind reglementarile valutare, operatiunile de import export, cod vamal, evitarea dublei impuneri, tranzactii international;
  • Alerte fiscale in functie de profilul societatii;
  • Rapoarte si revizuiri fiscale menite sa identifice si sa clarifice obligatiile fiscale ale companiilor;
  • Simularea unui control fiscal pentru a verifica calculul si varsarea taxelor si impozitelor;
  • Identificarea de strategii fiscale si solutii legale alternative in functie de specificul fiecarei companii;
  • Probleme specifice legate de armonizarea cu legislatia UE

Instabilitatea legislativa, procesul de armonizare a legislatiei fiscale romanesti la normele europene, numarul coplesitor de mare de reguli si obligatii fiscale si nu in ultimul rand birocratia apasatoare, au facut ca prezenta unui consultant fiscal sa fie mai mult decat necesara.

SERVICII DE AUDIT

Asiguram urmatoarele activitati:

  • Auditul situatiilor financiare anuale ale societatilor care au optat sau sunt obligate legal pentru auditarea acestora
  • Misiuni de revizuire a situatiilor financiare
  • Audit intern
  • Misiuni de audit ale proiectelor finantate din fondul structural European, fonduri international totodata guvernamentale
  • Auditul situatiilor financiare ale fundatiilor, ONG-urilor si a altor organizatii patrimoniale
  • Audit Statutar

Auditorul confirma corectitudinea situatiilor financiare oferind incredere in informatiile prezentate. In exercitarea independenta a profesiei de auditor financiar, exprimam o opinie asupra situatiilor financiare si componentelor acestora potrivit standardelor internationale de audit si a reglementarilor adoptate de Camera Auditorilor Financiari

RESURSE UMANE

Aveti sprijin total din partea inspectorilor nostri de resurse umane. Din momentul in care incepeti sa lucrati cu noi primiti consultanta de specialitate pentru rezolvarea eficienta a tuturor situatiilor.

Inspectorii nostrii de resurse umane au in medie o experienta de aproximativ 20 de ani in domeniu.

Servicii oferite de departamentul de resurse umane:

  • Furnizarea de consultanta in ceea ce priveste cerintele legale si procedura de inregistrare a contractelor de munca
  • Intocmirea si inregistrarea contractelor de munca, precum si sprijinirea clientului in actiunile intreprinse pentru desfacerea contractelor de munca
  • Elaborarea statului de salarii si calculul salariilor si a contributiilor aferente pe baza contractelor de munca si a pontajelor primite de la client
  • Calculul indemnizatiilor de concediu medical, concediu de nastere, concediu crestere copil
  • Intocmirea fluturasilor de salarii cu asigurarea unei depline confidentialitati
  • Realizarea, depunerea si actualizarea Registrului Electronic de Evidenta a Salariatilor
  • Intocmirea si depunerea declaratiei 112
  • Intocmirea si depunerea declaratiilor privind veniturile salariale anuale
  • Intocmirea de adeverinte de salariat
  • Asistarea clientului in caz de control al autoritatilor competente

JURIDIC

In cei peste 17 ani de experienta ne-am imbunatatit si diversificat constant serviciile oferite. In anul 2014 am infiintat departamentul juridic care ofera servicii conexe celor deja exintente. Principalele servicii oferite de departamentul juridic:

  • Constituirea de societati comerciale, ONG-uri etc.
  • Modificarea denumirii
  • Schimbarea sediului social
  • Prelungirea/reducerea duratei de functionare
  • Modificarea/ actualizarea obiectului de activitate
  • Majorarea/ reducerea capitalului social
  • Transmiterea partilor de interes si a partilor sociale
  • Suspendarea sau reluarea activitatii
  • Schimbarea membrilor organelor de conducere si de control
  • Infiintarea sau desfiintarea de sedii secundare
  • Modificarea datelor de identificare
  • Fuziunea uneia sau mai multor societati într-o societate pe care o constituie
  • Fuziunea uneia sau mai multor societati cu o societate existent
  • Divizarea unei societati
  • Transmiterea dreptului de proprietate asupra actiunilor;
  • Prelungirea valabilitatii sediului social/secundar
  • Depunerea actului constitutiv actualizat;
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
Prezentare video
 
auditor intern   |  Activitatea societatii   |  Activitati comerciale  |  Activitati conexe  |  Activitati contabilitate  |  Activitati promovare  |  Activitatile conexe  |  Administrare eficienta  |  Administrare imobile  |  Administrare personal  |  Administrare resurse umane  |  Administrare salarizare  |  Afacere cheie  |  Afaceri de succes  |  Analiza afacerii  |  Analiza de caz  |  Analiza financiara  |  Analiza piata  |  Analiza rapoartelor contabile   |  Aporturi capital social  |  Armonizarea legislatiei romanesti  |  Asistenta fiscala  |  Asistenta inspectii fiscale  |  Asistenta permanenta  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit intern  |  Audit legal operatiuni fuziune  |  Audit societati  |  Auditor intern  |  Bugetul asigurarilor sociale stat  |  Bugetul de venituri si cheltuieli   |  Calcul salarii contabilitate  |  Calculul impozitelor si taxelor  |  Campanii marketing  |  Campanii promovare   |  Campanii publicitare  |  Capital social  |  Casa expeditie  |  Cercetari si studii de piata  |  Certificarea situatiilor financiare  |  Certificarea situatiilor financiare anuale   |  Certificate constatatoare  |  Certificate evitarea dublei impuneri  |  Certificate pentru concediu medical  |  Cod electronic  |  Companii romanesti   |  Comunicarea cu clientii  |  Concedii medicale  |  Consultant resurse umane   |  Consultanta calitate  |  Consultanta business  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contabila si de afaceri  |  Consultanta credite  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta domeniul vamal  |  Consultanta financiara  |  Consultanta finantare  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta fiscala societati comerciale  |  Consultanta fonduri europene  |  Consultanta impozite  |  Consultanta investitii  |  Consultanta juridica  |  Consultanta management  |  Consultanta manageriala  |  Consultanta marketing  |  Consultanta permanenta   |  Consultanta probleme crestere  |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta software  |  Consultanta taxe  |  Contabila si de afaceri  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate financiara si de gestiune   |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate nir  |  Contabilitate primara  |  Contabilitate, salarizare  |  Contabilitatea decontarilor  |  Contabilitatea registrului casa  |  Contabilitatea stocurilor  |  Contracte de baza  |  Contractelor de munca  |  Control fiscal  |  Control personal  |  Control si audit intern  |  Costuri aditionale  |  Credite banci  |  Cunoasterea mediului  |  Declaratii fiscale anuale  |  Declaratii fiscale semestriale  |  Departamentul persoane juridice  |  Depunerea declaratiilor lunare fiscale  |  Depunerea declaratiilor salariale   |  Depunerea statelor de plata  |  Depunerea statelor de plata a salariilor  |  Diagnostic financiar  |  Domeniul juridic  |  Echipa de profesionisti  |  Echipa specialisti  |  Elaborarea balantei de verificare   |  Elaborarea de planuri de afaceri  |  Evidenta personalului  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Evidenta mijloacelor fixe  |  Evidenta personalului si calculul salariilor  |  Evidenta stocurilor  |  Expertiza contabila  |  Expertiza financiara  |  Expertiza in consultanta  |  Facilitati fiscale  |  Firma contabilitate  |  Firma schimbare certificat inregistrare  |  Fonduri financiare  |  Furnizori de servicii   |  Fuziuni si achizitii   |  Gestiune declaratii  |  Identificare noi parteneri afaceri  |  Import export  |  Impozitul pe profit   |  Inregistrare de societati comerciale   |  Inregistrare fiscala   |  Inregistrare sedii secundare  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inregistrarea unei organizatii   |  Inspectie fiscala  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea bilanturilor anuale  |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea facturilor  |  Intocmirea fisei fiscale   |  Intocmirea fluturasilor de salarii  |  Intocmirea jurnalelor  |  Intocmirea jurnalelor tva  |  Intocmirea ordinelor de plata  |  Intocmirea rapoartelor  |  Intocmirea rapoartelor contabile  |  Intocmirea registrului casa  |  þntocmirea registrului evidenta fiscala  |  þntocmirea registrului jurnal  |  Intocmirea situatiilor financiare  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Leasing financiar  |  Legislatia muncii  |  Lichidare firma  |  Management calitate  |  Management financiar  |  Management timp  |  Managementul dezvoltarii  |  Mediul de afaceri  |  Modificare a datelor  |  Modificare fisierelor   |  Modificarea contractelor de munca  |  Modificari societati comerciale  |  Nastere certificate  |  Obiectului de activitate al societatii   |  Obligatiile salariale  |  Obtinere prelungire viza straini  |  Oportunitati de business  |  Oportunitati afaceri  |  Organele competente  |  Organele de control fiscal  |  Patrimoniului societatii   |  Performanta companiei  |  Performante optime   |  Persoane juridice romane  |  Persoane juridice straine  |  Piata asigurarilor  |  Planuri afaceri  |  Planuri financiare   |  Plata datoriilor societatii  |  Plata impozitelor  |  Pontaj angajati  |  Propunerea de solutie  |  Rapoarte de expertiza  |  Rapoarte financiar contabile  |  Rapoarte financiare  |  Rapoarte inspectie fiscala  |  Raportari contabile  |  Recrutare forta munca  |  Recrutare personal   |  Reducerea capitalului social  |  Registrul de evidenta a salariatilor  |  Reglementarile internationale  |  Reprezentante ale societatilor straine   |  Reprezentante comerciale  |  Reprezentarea societatii   |  Resurse financiare stat  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Salarizare personal  |  Servicii personalizate  |  Servicii resurse umane  |  Servicii adiacente  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii conexe  |  Servicii de contabilitate si expertiza contabila  |  Servicii de contabilitate, salarizare si personal  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de management financiar   |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii import export  |  Servicii inspectie  |  Servicii la domiciliu  |  Servicii leasing  |  Servicii masa  |  Servicii medicale  |  Servicii personalizate  |  Servicii salarizare  |  Servicii software  |  Servicii specifice de lichidare  |  Serviciile de marketing servicii it  |  Situatiile financiare  |  Situatiilor financiare  |  Societate de consultanta  |  Software analiza financiara  |  Software baza  |  Software inregistrare  |  Software medical  |  Software resurse umane  |  Software salarii   |  Solutii domeniul it  |  Solutii finantare  |  Solutii publicitare  |  Solutii software  |  Solutiile furnizate  |  Specialist resurse umane  |  Specificul profesiei   |  Strategii marketing  |  Studii fezabilitate  |  Studii marketing  |  Studii mediu  |  Studii piata  |  Suspendarea activitatii   |  Taxa valoarea adaugata  |  Taxe si impozite  |  Tranzactii comerciale  |  Verificare contabilitate  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.