Parteneri si fondatorii ai companiei, Mihaescu Catalin si Borcea Laurentiu, au o experienta relevanta de peste 20 ani in acest domeniu, conducand in decursul carierei departamentele financiar-contabile ale mai multor companii renumite, cu capital autohton sau strain. Deviza noastra este “sa crestem impreuna”, sa sustinem si sa crestem impreuna afacerea pe care o dezvoltam. Trebuie sa construim impreuna un business sanatos, asezat pe un fundament solid, pentru asigurarea unei cresteri sustinute si vizibile in timp, iar calitatea serviciilor financiar-contabile si fiscale are un aport esential in atingerea acestui scop. Serviciile pe care le oferim - Consultanta in intocmirea documentelor contabile primare conform OMF 3512/2008 privind documentele financiar contabile;
- Inregistrarea documentelor primare cu ajutorul unui software performant;
- Intocmirea balantei lunare de verificare pe conturi analitice si sintetice;
- Elaborarea registrelor obligatorii; registru jurnal, registrul inventar si cartea mare;
- Intocmirea jurnalelor de TVA;
- Intocmirea/depunerea declaratiilor fiscale lunare, trimestriale, anuale;
- Intocmirea statelor de plata si a ordinelor de plata aferente datoriilor catre Bugetul de Stat si Asigurarilor Sociale;
- Intocmirea, certificarea si depunerea situatiilor financiare conform legislatiei specifice: Ord. 1802/2014, Ord. 1969/2007, Ord. 3129/2005, Ord. 13 BNR/2008;
- Elaborarea bugetului de venituri si cheltuieli, analiza indicatorilor financiari si intocmirea de diverse rapoarte solicitate de clienti;
- Rlaborarea si analiza cash-flow-ului;
- Documentatia solicitata de banci in vederea obtinerii de credite (cash flow, previziuni, planuri de afaceri);
- Toate situatiile financiare solicitate de organele de stat, statistica, banci;
- Obtinere certificate fiscale, certificate constatatoare;
- Verificarea fisei pe platitori si punctaje la Administratia Financiara ;
- Asistarea in fata organelor de control (recuperari de TVA).
SERVICII DE CONSULTANTA FISCALA Echipa noastra de consultanti fiscali are o experienta vasta si indelungata in domeniul aplicarii legislatiei fiscale si a reprezentarii societatilor la controalele ANAF. Serviciile noastre sunt oferite tuturor categoriilor de subiecti fiscali: persoane juridice romane si straine, persoane fizice rezidente sau nerezidente, persoane fizice autorizate, reprezentante, ONG-uri, sedii permanente, asocieri intre persoane, etc. Serviciile oferite de departamentul nostru de consultanta fiscala sunt: - Consultanta in probleme de impozite si taxe;
- Consultanta privind reglementarile valutare, operatiunile de import export, cod vamal, evitarea dublei impuneri, tranzactii international;
- Alerte fiscale in functie de profilul societatii;
- Rapoarte si revizuiri fiscale menite sa identifice si sa clarifice obligatiile fiscale ale companiilor;
- Simularea unui control fiscal pentru a verifica calculul si varsarea taxelor si impozitelor;
- Identificarea de strategii fiscale si solutii legale alternative in functie de specificul fiecarei companii;
- Probleme specifice legate de armonizarea cu legislatia UE
Instabilitatea legislativa, procesul de armonizare a legislatiei fiscale romanesti la normele europene, numarul coplesitor de mare de reguli si obligatii fiscale si nu in ultimul rand birocratia apasatoare, au facut ca prezenta unui consultant fiscal sa fie mai mult decat necesara. SERVICII DE AUDIT Asiguram urmatoarele activitati: - Auditul situatiilor financiare anuale ale societatilor care au optat sau sunt obligate legal pentru auditarea acestora
- Misiuni de revizuire a situatiilor financiare
- Audit intern
- Misiuni de audit ale proiectelor finantate din fondul structural European, fonduri international totodata guvernamentale
- Auditul situatiilor financiare ale fundatiilor, ONG-urilor si a altor organizatii patrimoniale
- Audit Statutar
Auditorul confirma corectitudinea situatiilor financiare oferind incredere in informatiile prezentate. In exercitarea independenta a profesiei de auditor financiar, exprimam o opinie asupra situatiilor financiare si componentelor acestora potrivit standardelor internationale de audit si a reglementarilor adoptate de Camera Auditorilor Financiari RESURSE UMANE Aveti sprijin total din partea inspectorilor nostri de resurse umane. Din momentul in care incepeti sa lucrati cu noi primiti consultanta de specialitate pentru rezolvarea eficienta a tuturor situatiilor. Inspectorii nostrii de resurse umane au in medie o experienta de aproximativ 20 de ani in domeniu. Servicii oferite de departamentul de resurse umane: - Furnizarea de consultanta in ceea ce priveste cerintele legale si procedura de inregistrare a contractelor de munca
- Intocmirea si inregistrarea contractelor de munca, precum si sprijinirea clientului in actiunile intreprinse pentru desfacerea contractelor de munca
- Elaborarea statului de salarii si calculul salariilor si a contributiilor aferente pe baza contractelor de munca si a pontajelor primite de la client
- Calculul indemnizatiilor de concediu medical, concediu de nastere, concediu crestere copil
- Intocmirea fluturasilor de salarii cu asigurarea unei depline confidentialitati
- Realizarea, depunerea si actualizarea Registrului Electronic de Evidenta a Salariatilor
- Intocmirea si depunerea declaratiei 112
- Intocmirea si depunerea declaratiilor privind veniturile salariale anuale
- Intocmirea de adeverinte de salariat
- Asistarea clientului in caz de control al autoritatilor competente
JURIDIC In cei peste 17 ani de experienta ne-am imbunatatit si diversificat constant serviciile oferite. In anul 2014 am infiintat departamentul juridic care ofera servicii conexe celor deja exintente. Principalele servicii oferite de departamentul juridic: - Constituirea de societati comerciale, ONG-uri etc.
- Modificarea denumirii
- Schimbarea sediului social
- Prelungirea/reducerea duratei de functionare
- Modificarea/ actualizarea obiectului de activitate
- Majorarea/ reducerea capitalului social
- Transmiterea partilor de interes si a partilor sociale
- Suspendarea sau reluarea activitatii
- Schimbarea membrilor organelor de conducere si de control
- Infiintarea sau desfiintarea de sedii secundare
- Modificarea datelor de identificare
- Fuziunea uneia sau mai multor societati într-o societate pe care o constituie
- Fuziunea uneia sau mai multor societati cu o societate existent
- Divizarea unei societati
- Transmiterea dreptului de proprietate asupra actiunilor;
- Prelungirea valabilitatii sediului social/secundar
- Depunerea actului constitutiv actualizat;
|