Data Serv Accounting - Contabilitate, consultanta fiscala, salarizare, Bucuresti Afisari: 240
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 149
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Calea Vacaresti, Nr. 238, Sector 4, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0726013222; 0213310655
-------------------------
Web: Internet
  email: office@data-serv.ro
  site: www.data-serv.ro

 
Servicii de salarizare  
Detalii  

Servicii de salarizare si administrare personal performante de la Data Serv Accounting. Colaborand cu DSA– Firma Contabilitate, astfel multitudinea de servicii de salarizare si administrare resurse umane nu va mai ocupa tot timpul, acestea devenind in totalitate responsabilitatea noastra. Specialistii nostri, inspectori de resurse umane, sunt la dispozitia clientilor pentru a-i sprijini in administrarea in mod facil a resurselor umane, in vederea eficientizarii si a asigurarii corectitudinii tuturor proceselor pe care le implica calculul salarial si administrarea de personal, in conformitate cu cadrul legislativ actual. Servicii de salarizare si administrare personal marca Data Serv Accounting reprezinta o solutie viabila pentru clientii nostri, astfel incat sa va degrevam de toate aspectele si grijile pe care le presupune administrarea capitalului uman din cadrul companiei pe care o conduceti, avand astfel mai mult timp pentru a va concentra cu precadere asupra dezvoltarii business-ului pe care il detineti.

Un alt aspect important care face parte din existenta unei companii o reprezinta forta de munca. Din punctul nostru de vedere salariatii sunt cel mai important factor care poate contribui decisiv la cresterea si dezvoltarea companiei. De aceea este foarte important sa acordam o atentie deosebita factorului uman, sa gestionam corect si eficient resurselor umane. Cunoastem ca procesele de calcul salarial si cele de administrare personal reprezinta un efort considerabil, fiind consumator de timp si de resurse financiare pentru orice companie.

 

Recrutare si Eficientizare costuri

Servicii de salarizare nu inseamna numai un simplu calcul salarial si cateva angajari. Lucrurile trebuie privite mai profund. Un specialist in salarizare si resurse umane va ajuta sa stabiliti intr-un mod corect dimensiunea, numarul si structura departamentelor firmei dumneavoastra. Noi, Data Serv Accounting va sprijinim in recrutarea personalului potrivit pentru fiecare post necesar. Specialistii nostri vor identifica atat pe baza experientei acumulate cat si prin studii de piata care este nivelul salarial portivit pentru fiecare post din cadrul companiei. In plus, chiar daca sunt relative putine facilitati fiscale in ceea ce priveste salariile, specialistii nostri le vor fructifica in totalitate astfel incat dumneavoastra sa simtiti o relaxare fiscala aferenta salariilor.

Documentatie si Contracte

Nu trebuie neglijate nici obligatiile declarative catre Inspectoratul Teritorial de Munca, sau catre Administratia Financiara. Va scutim de grija intocmirii contractelor de munca si a actelor aditionale, de emiterea adeverintelor catre salariati, de transmiterea raportarilor in Revisal, de intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale aferente salariilor. Mai mult decat atat, firma noastra de contabilitate este intotdeuna la zi cu ultimele modificari legislative cu incidenta asupra serviciilor de salarizare si administrare personal. Toate aceste lucruri devin grija si responsabilitate noastra. Noi va reprezentam ori de cate ori este necesar in relatia cu organele de control de la Inspectoratul Teritorial de Munca sau de la Administratia Financiara.

Avantajele externalizarii

Toate companiile care au externalizat partea de servicii de salarizare si administrare personal catre firma noastra de contabilitate, au facut acest pas atat pentru a-si optimiza costurile si pentru a avea mai mult timp pe care sa il dedice dezvoltarii afacerii, cat si, mai ales, pentru eficientizarea si gestionarea corecta a personalului din cadrul firmei. Toti clientii nostri care si-au externalizat aceste servicii de salarizare si administrare au simtit efectul pozitiv al acestei schimbari, acesta fiind si motivul pentru care ne recomanda cu incredere si altor parteneri.

 

Fara a fi o lista exhaustiva, va prezentam o mica parte din serviciile de salarizare si administrare personal oferite de firma noastra de contabilitate:

  • Analiza departamentelor societatii si propunerea unei structuri si dimensionari optime si eficiente a acestora;
  • Sprijin specializat in recrutarea de personal bine pregatit;
  • Intocmirea contractelor de munca, a actelor aditionale de modificare, a formelor de angajare prevazute de legislatia muncii;
  • Intocmirea formelor de incetare a contractelor de munca;
  • Transmiterea in Revisal a contractelor de munca, a actelor aditionale si a incetarii rapoartelor de munca;
  • Completarea formularelor de concedii medicale si calculul acestora;
  • Evidenta si calculul zilelor de concediu de odihna;
  • Efectuarea calculului salarial, procesarea si verificarea datelor introduse in sistem;
  • Intocmirea statelor de salarii, a fluturasilor de salarii;
  • Calculul taxelor salariale necesare a fi virate catre bugetul de stat si catre buigetul asigurarilor sociale;
  • Intocmirea listelor de plata pentru avansul si lichidarea salariala;
  • Calculul tichetelor de masa cuvenite si intocmirea borderourilor de distribuire a acestora catre salariati;
  • Calculul si intocmirea notelor contabile aferente salariilor;
  • Intocmirea fisierelor solicitate de banca pentru salariile care se achita prin virament bancar;
  • Intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale aferente salariilor;
  • Intocmirea ordinelor de plata pentru virarea contributiilor aferente salariilor;
  • Intocmirea si depunerea declaratiilor cu venitul anual aferent salariilor.
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
auditor intern   |  Activitatea societatii   |  Activitati comerciale  |  Activitati conexe  |  Activitati contabilitate  |  Activitati promovare  |  Activitatile conexe  |  Administrare eficienta  |  Administrare imobile  |  Administrare personal  |  Administrare resurse umane  |  Administrare salarizare  |  Afacere cheie  |  Afaceri de succes  |  Analiza afacerii  |  Analiza de caz  |  Analiza financiara  |  Analiza piata  |  Analiza rapoartelor contabile   |  Aporturi capital social  |  Armonizarea legislatiei romanesti  |  Asistenta fiscala  |  Asistenta inspectii fiscale  |  Asistenta permanenta  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit intern  |  Audit legal operatiuni fuziune  |  Audit societati  |  Auditor intern  |  Bugetul asigurarilor sociale stat  |  Bugetul de venituri si cheltuieli   |  Calcul salarii contabilitate  |  Calculul impozitelor si taxelor  |  Campanii marketing  |  Campanii promovare   |  Campanii publicitare  |  Capital social  |  Casa expeditie  |  Cercetari si studii de piata  |  Certificarea situatiilor financiare  |  Certificarea situatiilor financiare anuale   |  Certificate constatatoare  |  Certificate evitarea dublei impuneri  |  Certificate pentru concediu medical  |  Cod electronic  |  Companii romanesti   |  Comunicarea cu clientii  |  Concedii medicale  |  Consultant resurse umane   |  Consultanta calitate  |  Consultanta business  |  Consultanta contabila  |  Consultanta contabila si de afaceri  |  Consultanta credite  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta domeniul vamal  |  Consultanta financiara  |  Consultanta finantare  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta fiscala societati comerciale  |  Consultanta fonduri europene  |  Consultanta impozite  |  Consultanta investitii  |  Consultanta juridica  |  Consultanta management  |  Consultanta manageriala  |  Consultanta marketing  |  Consultanta permanenta   |  Consultanta probleme crestere  |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta software  |  Consultanta taxe  |  Contabila si de afaceri  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate financiara si de gestiune   |  Contabilitate gestiune  |  Contabilitate nir  |  Contabilitate primara  |  Contabilitate, salarizare  |  Contabilitatea decontarilor  |  Contabilitatea registrului casa  |  Contabilitatea stocurilor  |  Contracte de baza  |  Contractelor de munca  |  Control fiscal  |  Control personal  |  Control si audit intern  |  Costuri aditionale  |  Credite banci  |  Cunoasterea mediului  |  Declaratii fiscale anuale  |  Declaratii fiscale semestriale  |  Departamentul persoane juridice  |  Depunerea declaratiilor lunare fiscale  |  Depunerea declaratiilor salariale   |  Depunerea statelor de plata  |  Depunerea statelor de plata a salariilor  |  Diagnostic financiar  |  Domeniul juridic  |  Echipa de profesionisti  |  Echipa specialisti  |  Elaborarea balantei de verificare   |  Elaborarea de planuri de afaceri  |  Evidenta personalului  |  Evidenta contabila  |  Evidenta financiar contabila  |  Evidenta mijloacelor fixe  |  Evidenta personalului si calculul salariilor  |  Evidenta stocurilor  |  Expertiza contabila  |  Expertiza financiara  |  Expertiza in consultanta  |  Facilitati fiscale  |  Firma contabilitate  |  Firma schimbare certificat inregistrare  |  Fonduri financiare  |  Furnizori de servicii   |  Fuziuni si achizitii   |  Gestiune declaratii  |  Identificare noi parteneri afaceri  |  Import export  |  Impozitul pe profit   |  Inregistrare de societati comerciale   |  Inregistrare fiscala   |  Inregistrare sedii secundare  |  Inregistrarea in contabilitate  |  Inregistrarea unei organizatii   |  Inspectie fiscala  |  Inspectoratul teritorial de munca  |  Intocmirea documentelor primare   |  Intocmirea actelor aditionale  |  Intocmirea bilanturilor anuale  |  Intocmirea dosarelor   |  Intocmirea facturilor  |  Intocmirea fisei fiscale   |  Intocmirea fluturasilor de salarii  |  Intocmirea jurnalelor  |  Intocmirea jurnalelor tva  |  Intocmirea ordinelor de plata  |  Intocmirea rapoartelor  |  Intocmirea rapoartelor contabile  |  Intocmirea registrului casa  |  þntocmirea registrului evidenta fiscala  |  þntocmirea registrului jurnal  |  Intocmirea situatiilor financiare  |  Intocmirea statelor de salarii  |  Leasing financiar  |  Legislatia muncii  |  Lichidare firma  |  Management calitate  |  Management financiar  |  Management timp  |  Managementul dezvoltarii  |  Mediul de afaceri  |  Modificare a datelor  |  Modificare fisierelor   |  Modificarea contractelor de munca  |  Modificari societati comerciale  |  Nastere certificate  |  Obiectului de activitate al societatii   |  Obligatiile salariale  |  Obtinere prelungire viza straini  |  Oportunitati de business  |  Oportunitati afaceri  |  Organele competente  |  Organele de control fiscal  |  Patrimoniului societatii   |  Performanta companiei  |  Performante optime   |  Persoane juridice romane  |  Persoane juridice straine  |  Piata asigurarilor  |  Planuri afaceri  |  Planuri financiare   |  Plata datoriilor societatii  |  Plata impozitelor  |  Pontaj angajati  |  Propunerea de solutie  |  Rapoarte de expertiza  |  Rapoarte financiar contabile  |  Rapoarte financiare  |  Rapoarte inspectie fiscala  |  Raportari contabile  |  Recrutare forta munca  |  Recrutare personal   |  Reducerea capitalului social  |  Registrul de evidenta a salariatilor  |  Reglementarile internationale  |  Reprezentante ale societatilor straine   |  Reprezentante comerciale  |  Reprezentarea societatii   |  Resurse financiare stat  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Salarizare personal  |  Servicii personalizate  |  Servicii resurse umane  |  Servicii adiacente  |  Servicii complete contabilitate  |  Servicii conexe  |  Servicii de contabilitate si expertiza contabila  |  Servicii de contabilitate, salarizare si personal  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de management financiar   |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii import export  |  Servicii inspectie  |  Servicii la domiciliu  |  Servicii leasing  |  Servicii masa  |  Servicii medicale  |  Servicii personalizate  |  Servicii salarizare  |  Servicii software  |  Servicii specifice de lichidare  |  Serviciile de marketing servicii it  |  Situatiile financiare  |  Situatiilor financiare  |  Societate de consultanta  |  Software analiza financiara  |  Software baza  |  Software inregistrare  |  Software medical  |  Software resurse umane  |  Software salarii   |  Solutii domeniul it  |  Solutii finantare  |  Solutii publicitare  |  Solutii software  |  Solutiile furnizate  |  Specialist resurse umane  |  Specificul profesiei   |  Strategii marketing  |  Studii fezabilitate  |  Studii marketing  |  Studii mediu  |  Studii piata  |  Suspendarea activitatii   |  Taxa valoarea adaugata  |  Taxe si impozite  |  Tranzactii comerciale  |  Verificare contabilitate  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.