D&C Conta - Contabilitate si consultanta fiscala, Bucuresti Afisari: 251
Categorie: AFACERI >> Audit, contabili Vizitatori: 146
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Ialomicioarei, Nr. 26, Sector 1, Bucuresti
-------------------------
Phone: Telefon
  0212116047; 0724222841
-------------------------
Web: Internet
  email: office@dcconta.ro
  site: www.dcconta.ro
  facebook: dcconta/

 
Servicii pentru persoane fizice  
Detalii  

Serviciile noastre pentru persoane fizice precum si pentru toate formele de organizare precum: PFA  (PFA, PFI, II, IF, CMI, SCA, SCM, SPRL si alte asemenea) includ:

Înfiitari la Registrul Comertului sau la ANAF în cazul profesiilor libere / modificari din punct de vedere juridic / închideri:

Consultanta prealabila cu clientul în vederea stabilirii formei de organizare impreuna cu o scurta introducere în domeniul fiscal si contabil pentru o mai usoara întelegere a taxarii fiscale a entitatii ce urmeaza a fi înfiintata;

  • Pregatirea documentatiei ce va sta la baza dosarului de înmatriculare;
  • Urmarirea solutionarii dosarului si obtinerea actelor de înfiintare.

Evidenta contabila a PFA-ului, care consta în:

Analiza tranzactiilor desfasurate de catre entitate;

  • Înregistrarea documentelor primare;
  • Verificarile finale în vederea întocmirii si depunerii declaratiilor fiscale conform vectorului fiscal;
  • Trimiterea catre client a OP-urilor pentru plata obligatiilor la bugetul de stat;
  • Calculul venitului net anual impozabil în conformitate cu prevederile legale în vigoare;
  • Întocmirea si transmiterea electronica a Declaratiei Unice la ANAF;
  • Consultanta fiscala pentru buna desfasurare a activitatii precum si clarificari în ceea ce priveste cheltuielile deductibile ce se pot înregistra în contabilitate;
  • Informare periodica cu privire la modificarile legislative aparute;
  • Reprezentarea în relatia cu ANAF în caz de control.

Oferim în sprijinul persoanelor fizice si urmatoarele categorii de servicii:

Evidenta veniturilor din    chirii constând în înregistrarea contractelor de închiriere la ANAF, înregistrarea oricaror modificari ale contractelor (valoarea chiriei, durata contractului, rezilieri si alte aspecte), calculul venitului net, întocmirea si depunerea Declaratiei Unice la ANAF;

  • Analiza periodica a fisâsei pe CNP, informarea clientului asupra oricaror probleme aparute, reprezentarea la ANAF pentru solutionare;
  • Consiliere în vederea stabilirii veniturilor impozabile din orice alte surse de venit, cum ar fi câstiguri din tranzactionarea de criptomonede, din transferul titlurilor de valoare, drepturi de autor sau din strainatate;
  • Asistenta fiscala si colaborarea cu echipa juridica pentru dosare în instanta.
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
Acte aditionale  |  Acte aditionale modificare  |  Acte firma  |  Activitati contabilitate  |  Alimentatie publica  |  Analiza de caz  |  Analize financiar contabile  |  Asistenta fiscala  |  Asistenta fiscala persoane fizice  |  Asistenta juridica  |  Asistenta juridica consultare reprezentare  |  Asistenta juridica persoane fizice  |  Asistenta juridica si consultanta  |  Audit contabili  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit societati  |  Autentificarea inscrisurilor  |  Balanta clientilor  |  Balanta verificare  |  Calculul obligatiilor fiscale  |  Conform contractului  |  Consultanta auto  |  Consultanta cabinete medicale  |  Consultanta civila  |  Consultanta comerciala  |  Consultanta contabila  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta financiara  |  Consultanta fiscala  |  Consultanta fiscala societati comerciale  |  Consultanta fiscala comerciala   |  Consultanta investitii  |  Consultanta juridica  |  Consultanta legislatia muncii  |  Consultanta management  |  Consultanta permanenta   |  Consultanta societati comerciale  |  Consultanta taxe  |  Consultanta, asistenta juridica  |  Contabili autorizati  |  Contabilitate financiara  |  Control fiscal  |  Control personal  |  Declaratii venit  |  Depunerea actelor registrul comertului  |  Depunerea declaratiilor lunare fiscale  |  Depunerea fiselor fiscale   |  Depunerea statelor de plata  |  Depunerea statelor de plata a salariilor  |  Detectiv verificare personal  |  Divizare companii   |  Domeniul juridic  |  Drepturi autor  |  Drepturi de autor   |  Evidenta contabila  |  Facilitati fiscale  |  Firma contabilitate  |  Fiselor de post   |  Impozit profit  |  Impozitul pe dividende  |  Impozitul pe profit   |  Impozitul pe venit   |  Infiintari persoane fizice autorizate  |  Infiintari societati  |  Infiintari societati comerciale  |  Intocmirea fiselor fiscale  |  Legislatia muncii  |  Legislatia muncii consultanta  |  Lichidare companii   |  Lichidare firma  |  Lichidare societate  |  Lichidari de societati  |  Lichidari judiciare  |  Management financiar  |  Modificari societati comerciale  |  Modul contabilitate  |  Obligatiilor fiscale  |  Ordine plata  |  Organele competente  |  Organizare contabilitate  |  Organizarea contabilitatii financiare   |  Pachet servicii  |  Persoana fizice autorizata  |  Persoanelor fizice si juridice  |  Plata electronica  |  Rapoarte financiar contabile  |  Registrul comertului  |  Registrul de evidenta a salariatilor  |  Reprezentarea clientului  |  Respectarea reglementarilor legale  |  Salarizare personal  |  Servicii de evidenta contabila  |  Servicii de lichidare  |  Servicii de management financiar   |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de salarizare  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii medicale  |  Servicii salarizare  |  Societate civila  |  Societate de consultanta  |  Societati infiintari  |  Taxa valoarea adaugata  |  Verificare contabilitate  |  Verificare personal  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.