Ariston Thermo Romania în urma unui proces de diversificare a produselor de service pentru utilizatorii de echipamente Ariston a dezvoltat o platformă online prin care vrem să fim mai aproape de clienţii noştri. Această platformă cuprinde în prima fază centrele de service ce au reuşit să se integreze în cerinţele de calitate ce au derivat din modalitatea online a programărilor, în acest moment acoperim 85% din reţeaua de service ARISTON. Reţeaua Centrelor de Asistenţă Tehnică Ariston a fost concepută astfel încât să acopere întreaga ţară pentru a garanta operaţiunile de întreţinere de urgenţă sau rutină, ceea ce face dovadă eficienţei şi unui grad ridicat de expertiză profesională. Centrele de asistenţă tehnică Ariston pun la dispoziţia clienţilor ARISTON următoarele servicii: - Punere în funcţiune echipamente ARISTON (P.I.F.)
- Autorizarea de funcţionare a echipamentelor (A.F.)
- Verificarea tehnică periodică (V.T.P.)
- Revizii anuale
- Contracte de mentenanţă şi service
- Consultanţa în alegerea echipamentelor şi accesoriilor
- Informaţii privind reducerea costurilor
- Curăţarea şi igienizare instalaţiilor de încălzire şi răcire
- Montajul de accesorii specific echipamentelor de încălzire şi racire
Aceste servicii reprezintă activitatea de bază a Centrelor de Asistenţă Tehnică Ariston şi ele se pot accesa pentru toată gama de produse din portofoliul Ariston Thermo România: - Centrale termice
- Boilere electrice
- Boilere indirecte cu serpentine
- Aer condiţionat
- Pompe de caldură pentru producere apă caldă menajeră
- Instalaţii solare pentru producere apă caldă menajeră
- Automatizări
- Boilere pe gaz
- Incălzitoare instant pe gaz pentru apă caldă menajeră
Serviciile de asistenţă tehnică reprezintă o preocupare constantă a Ariston Thermo România, tehnicienii care ne reprezintă în faţa clienţilor trebuie să răspundă la toate solicitările legate de echipamentele noastre prin acţiuni ce îmbina profesionalismul cu atenţia faţă de nevoile clientului. Suntem conştienţi de importanţa rolulului pe care service-ul îl are, cel de a susţine produsele noastre pe toată perioada de utilizare, prin servicii de calitate, un răspuns cât mai rapid şi mai prompt la cererile clienţilor noştri de aceea am creat un program de pregătire continuă a tehnicienilor de service care se desfăşoara în locaţii cu dotări speciale unde sunt simulate situaţii reale de lucru. O altă direcţie este cea de a informa clienţii nostri despre importanţa acţiunilor de mentenanţă curentă şi constantă care ne pot proteja de situatii neplăcute cum ar fi zgomote ale instalaţiilor sau funcţionare ineficientă cu costuri ridicate de exploatare. Am dezvoltat o gamă de produse care se adresează utilizatorilor de echipamente ARISTON prin care ei pot beneficia de: - Extinderea garanţiei
- Reduceri la piesele de schimb
- Revizii anuale a echipamentelor şi a instalaţiilor
Echipamentele noastre prin definiţie crează confortul în care să ne desfăşurăm activităţile zilnice împreună cu cei dragi, iar prin serviciile noastre de service dăm confortului noţiunea de siguranţă prin câteva elemente simple dar care pot face diferenţa: - Accesabiliate
- Piese originale
- Garanţia intervenţiilor de service
- Professionalism
- Rapiditate
Echipele centrelor de asistenţă tehnică Arsiton sunt oferta noastră cea mai bună prin care suntem aproape de clienţii noştri, pentru că munca noastră începe odată cu vânzarea produsului dar nu se termină dacât atunci când confortul va deveni realitate sigură în viaţa lor. |