Confortul dumneavoastră este pentru noi o preocupare constantă. În parteneriat cu Ariston, ne îmbunătăţim constant serviciile şi nivelul de profesionalism cu pasiune şi dăruire. Astfel, vă oferim trei opţiuni de Contracte de Service ce includ o garanţie extinsă pe durata a doi ani, precum şi multe alte servicii ce vin în ajutorul dumneavoastră. Puteţi beneficia de: economie, confort şi siguranţă, iar în eventualitatea unor anomalii în funcţionarea centralei termice, echipa noastră de service va interveni rapid şi va rezolva cu profesionalism orice situaţie. În gama noastră de Contracte de Service, veţi găsi cu siguranţă unul care vi se potriveşte: Contractele Service includ câteva servicii care vă vor ajuta să evitaţi eventualele costuri neplanificate ce ţin de centrala termică, prelungind durata de viaţă a centralei dumneavoastră. GARANŢIE EXTINSĂO garanţie extinsă pe durata a doi ani care acoperă 100% din costul pieselor de schimb pe perioada contractului. INTERVENŢIA TEHNICIANULUIPentru contractele Plus şi Premium, manopera şi deplasarea tehnicianului sunt gratuite pe durata contractului. VERIFICARE TEHNICĂ PERIODICĂConform legii şi prescripţiilor ISCIR, Verificarea Tehnică Periodică trebuie efectuată o dată la maximum doi ani pentru a asigura funcţionarea sigură şi eficientă a centralei dumneavoastră. Această verificare este inclusă în Contractele noastre Plus şi Premium. RAPORTUL DE CONSULTANŢĂ TERMICĂ: O EVALUARE PENTRU OPTIMIZAREA CONFORTULUI DUMNEAVOASTRĂ Tehnicienii noştri vor evalua eficienţa termică a locuinţei dumneavoastră, a centralei şi a sistemului de încălzire. În urma evaluării, vă vor oferi consultanţă specializată pentru a vă ajuta să reduceţi consumul de energie termică, să îmbunătăţiţi siguranţa casei dumneavoastră. tră. De asemenea, veţi primi Raportul de Consultanţă Termică, un document personalizat pentru dumneavoastră, elaborat de către Ariston împreună cu experţi în domeniu, menit să vă ofere informaţii despre consumul şi pierderile de energie termică ale locuinţei dumneavoastră şi recomandări pentru un nivel de confort optim. REVIZIA ANUALĂ Contractul Premium include o revizie anuală prin care se verifică starea tehnică a centralei dumneavoastră, asigurând cel mai rapid timp de intervenţie.* ASISTENŢĂ PRIORITARĂ Cu Opţiunea Premium vă asigurăm prioritatea pentru eventualele intevenţii necesare pe perioada contractului, asigurând cel mai rapid timp de intervenţie.** *Revizia anuală se efectuează în perioada mai-august, o singură dată pe perioada contractului.** Pentru a lua legătura cu Centrul nostru de Service vă invităm să folosiţi datele de contact de pe ultima pagină a acestui pliant. |