Contractele Service pot fi achiziţionate numai de la Centrele de Service autorizate Ariston, urmând paşii de mai jos: - Contactaţi Centrul nostru de Service Autorizat Ariston pentru a achiziţiona Contractul de Service înainte de expirarea garanţiei centralei dumneavoastră Ariston. Specialiştii noştri vă vor oferi toate informaţiile necesare referitoare la cele trei tipuri de contracte.
- Cunoscând aceste informaţii, veţi putea alege un contract de service valabil timp de doi ani din momentul expirării garanţiei centralei.
- Puteţi achiziţiona Contracte de Service:
- De două ori, dacă deţineţi o centrală termică Ariston cu o garanţie standard de 2 sau 3 ani
- O singură dată, dacă deţineţi o centrală termică Ariston cu o garanţie de 5 ani
- Contractele de Service pot fi achiziţionate cel mai târziu în ziua expirării garanţiei pentru centrala termică Ariston pe care o deţineţi. Veti beneficia de o perioada de graţie de 30 de zile de la data expirării garanţiei. Aceasta va fi oferită sub condiţiile specificate în Contractul Pachete Servicii.
Beneficiile dumneavoastră Semnând un Contract de Service, puteţi sta fără griji şi veţi prelungi durata de viaţă a centralei dumneavoastră! GARANŢIE: Acoperim 100% din costul pieselor de schimb pe perioada celor doi ani de contract. Folosirea pieselor originale garantează funcţionarea centralei în parametri optimi. SIGURANŢĂ: O bună funcţionare a centralei garantează siguranţa locuinţei dumneavoastră. ECONOMIE: Centralele termice trebuie verificate periodic pentru a li se menţine sau reface parametrii de funcţionare prevăzuţi de producător. Cu Raportul de Consultanţă Termică vă puteţi reduce consumul de energie prin măsurile practice recomandate de echipa noastră de profesionişti. PIESE DE SCHIMB ORIGINALE: Folosirea pieselor originale garantează funcţionarea centralei în parametri optimi. CONTROL AL COSTURILOR LEGATE DE REPARAŢII: Aveţi o sumă fixă anuală ce acoperă în funcţie de contract reparaţiile şi piesele înlocuite. |