Imprimanta sau copiatorul nu mai trag hartia? Nu, nu trebuie sa chemi angajatul care merge la sala de forta! Daca documentul imprimat sau copiat are dungi sau alte imperfectiuni, nu trebuie sa cauti absolventi de arte plastice! Este suficient sa apelezi la Depanero iar echipamentele de birou vor functiona la fel de bine ca atunci cand le-ai cumparat. Daca a trecut perioada garantata de producator, garantam noi 90 de zile de la data interventiei, atat pentru piese cat si pentru manopera. Iar in perioada de garantie adu la Depanero imprimantele si fax-urile Panasonic si Samsung, UPS si retelistica Serioux, suntem cei mai rapizi si mai prietenosi de pe piata! Reparatii echipamente de birou - Pagini utile: - Pentru a vedea intreaga gama de servicii oferite de catre Depanero viziteaza aceasta pagina.
- Pentru a completa formularul de preluare si retur a produsului defect, click aici. Serviciul de preluare si retur este gratuit.
- Pentru a afla mai multe despre Depanero, viziteaza sectiunea Despre noi.
- Contacteaza-ne acum!
Taxa de diagnosticare (evaluarea tehnica in vederea repararii) a starii unui echipament este de 50-150 lei, in functie de complexitatea produsului. Daca alegi sa repari la noi un produs aflat in afara garantiei (postgarantie) nu vom include in pretul reparatiei nici taxa de diagnosticare si nici taxa de transport. Daca nu repari echipamentul la noi atunci va fi necesara achitarea taxei de diagnosticare si transportul de la noi, Depanero, la adresa indicata de tine. Iti reamintim ca este important sa deschizi coletul in prezenta curierului si sa semnezi de receptie numai dupa ce te-ai convins de integritatea produsului. |