Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului - Sector 1 Afisari: 3381
Categorie: SERVICII PUBLICE >> Ministere si institutii de interes public Vizitatori: 1621
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Bd. Maresal Averescu, nr. 17, sector 1,
-------------------------
Phone: Telefon
  0212229981; 0212234190; 0212234197
-------------------------
Web: Internet
  email: registratura@dgaspc-sectorul1.ro; comunicare@dgaspc-sectorul1.ro
  site: www.dgaspc-sectorul1.ro

 
Directia juridic - contencios  
Detalii  

SERVICIUL JURIDIC, CONTENCIOS îndeplineşte următoarele atribuţii principale:

  •         asigură reprezentarea DGASPC Sector 1, pe baza delegaţiei emise de către Directorul General în faţa instanţelor judecătoreşti, a birourilor notariale si a altor instituţii publice sau private;
  •         ţină evidenţa cauzelor aflate pe rolul instantelor judecatoresti
  •         organizeaza arhiva Serviciului;
  •         apară interesele legitime ale instituţiei prin redactarea cererilor în justiţie, răpunsuri la adresele formulate de instanţă, interogatorii;
  •         promovează căile de atac prevăzute de lege;
  •         verifică şi avizează pentru legalitate Dispozitiile emise de Directorul General al DGASPC Sector 1;
  •         verifică si avizează pentru legalitate dosarele înaintate de către DGASPC Sector 1 Comisiei pentru Protecţia Copilului Sector 1;
  •         verifică şi avizează pentru legalitate dosarele întocmite de Direcţia Prevenire pentru aplicarea Legii nr. 416/2001 privind venitul minim garantat;
  •         acordă consultanta şi consiliere de specialitate compartimentelor din cadrul DGASPC Sector 1;
  •         ţine evidenţa Monitorului Oficial şi comunică compartimentelor din cadrul DGASPC Sector 1 actele normative publicate şi care au legatură cu activitatea DGASPC Sector 1;
  •         formuleză, la solicitarea compartimentelor din cadrul DGASPC Sector 1 puncte de vedere cu privire la aplicarea actelor normative în vigoare;
  •         fundamentează proiectele de dispoziţii ale Directorului General precum şi proiectele hotărârilor pe care DGASPC Sector 1 le supune spre aprobare Consiliului Local Sector 1, în domeniul său de activitate;
  •         întocmeşte proiectele de dispoziţii ale Directorului General şi proiectele de Hotărâri promovate de DGASPC Sector 1 în Consiliul Local, în domeniul său de activitate.
  • SERVICIUL ASISTENŢĂ JURIDICĂ ACHIZIŢII PUBLICE, AVIZARE CONTRACTE îndeplineşte urmatoarele atributii principale:
  •         colaborează la întocmirea documentaţiei de elaborare şi prezentare a ofertei la procedurile de achiziţii publice organizate, pe baza documentatiei primite de la compartimentele din cadrul D.G.A.S.P.C. Sector 1 care solicită demararea acestora;
  •         asigură întocmirea formalităţilor de publicitate / comunicare pentru procedurile organizate şi vanzarea / transmiterea documentaţiei de elaborare şi prezentare a ofertei;
  •         asigură întocmirea proceselor verbale de deschidere, analiza şi atribuire a contractelor de achiziţie publică;
  •         asigură comunicarea către ofertanţii participanţi a rezultatelor procedurilor de achiziţie publică; asigură înregistrarea contestatiilor şi comunicarea acestora catre ministere, ofertanţii implicati în procedura şi comisia de analiza şi soluţionare a contestaţiilor;
  •         asigură transmiterea rezultatului analizei contestatiilor tuturor factorilor în drept; verifică legalitatea actelor cu caracter juridic şi administrativ primite spre avizare;
  •         întocmeste proiectul contractului de achiziţie publică şi negociează clauzele legale contractuale;asigură încheierea contractelor de achiziţie publică cu câstigatorii procedurilor de achiziţii organizate pentru bunuri, servicii şi lucrări şi transmiterea lor pentru urmarire Direcţiei Achiziţii Publice, Administrare Patrimoniu;
  •         asigură întocmirea dosarului achiziţiei publice pentru fiecare contract atribuit şi ţine evidenţa acestora ;
  •         transmite către Direcţia Achiziţii Publice, Administrare Patrimoniu copia contractului de achiziţie publică în vederea întocmirii trimestriale a raportului de achiziţii publice.
  • SERVICIUL RESURSE UMANE APARAT PROPRIU îndeplineşte urmatoarele atribuţii principale:
  •         gestionează resursele umane de la recrutare şi până la încetarea raportului de serviciu / contractului individual de muncă din compartimentele ce formează aparatul propriu al D.G.A.S.P.C. Sector 1 ;
  •         respectă legislaţia specifică domeniului de activitate şi legislaţia conexă acestuia;
  •         întocmeşte proiectele de dispoziţii specifice domeniului de activitate;
  •         organizează şi urmareşte activitatea de evaluare anuală a performanţelor profesionale individuale ;
  •         asigură recrutarea şi angajarea personalului pe bază de competenţă şi conform prevederilor legale;
  •         stabileste salariul de baza în conformitate cu prevederile legale;
  •         ţine evidenţa concediilor de odihnă, concediilor fără salariu, concediilor pentru creşterea şi îngrijirea copilului ale salariatilor şi a altor tipuri de concediu;
  •         întocmeşte legitimaţii de control şi ecusoane în baza dispoziţiilor şi urmăreşte recuperarea lor la plecarea din instituţie a salariatilor care au beneficiat de astfel de legitimaţii şi ecusoane;
  •         asigură întocmirea formalităţilor privind scoaterea la concurs a posturilor vacante din cadul instituţiei, conform prevederilor legale;
  •         asigură secretariatul comisiilor de concurs / examen desfăşurate la nivelul instituţiei şi întocmeşte lucrările privind încadrarea în muncă a persoanelor declarate admise, pe baza proceselor verbale ale comisiilor de examinare;
  •         asigură secretariatul comisiilor de concurs / examen desfăşurate la nivelul instituţiei pentru asigurarea promovării personalului în funcţii / grade / trepte;
  •         întocmeşte lucrările privind încheierea, modificarea, suspendarea, încetarea raportului de serviciu / contractului individual de muncă pentru angajaţii din cadrul aparatului propriu al D.G.A.S.P.C. Sector 1;
  •         stabileşte şi actualizează conform prevederilor legale salariile de bază şi indemnizaţiile de conducere pentru angajaţii din aparatului propriu al D.G.A.S.P.C. Sector 1;
  •         întocmeşte şi gestionează dosarele de personal / dosarele profesionale ale angajaţilor din cadrul aparatului propriu al D.G.A.S.P.C. Sector 1;
  •         calculează vechimea în muncă la momentul angajării şi stabileşte sporul de vechime;
  •         ţine evidenţa fişelor de post şi asigură gestiunea carnetelor de muncă pentru angajaţii din cadrul aparatului propriu al DGASPC Sector 1;
  •         solicita şi centralizeaza fisele de evaluare a performantelor profesionale individuale ale angajaţilor din aparatul propriu;
  •         eliberează, la cerere adeverinţe privind calitatea de salariat, vechimea în muncă, drepturile salariale (salarii de încadrare, sporuri de vechime, etc);
  •         asigură aplicarea prevederilor legale privind pensionarea pentru limita de vârsta sau invaliditate pentru angajatii din cadrul aparatului propriu al D.G.A.S.P.C. Sector 1;
  •         întocmeşte şi actualizeaza Registrul de Evidenţă a Salariaţilor / Registrul de Evidenţa a Funcţionarilor Publici;
  •         indeplineste orice alte lucrari prevazute de legislatia muncii, la solicitarea sefului ierarhic superior sau a Directorului General al D.G.A.S.P.C. Sector 1
  •         întocmeşte raportări statistice privind activitatea de resurse umane;
  •         colaborează cu Serviciile Buget, Execuţie Bugetară şi Financiar în vederea întocmirii bugetului de venituri şi cheltuieli furnizând datele necesare şi a statelor de plată;
  •         fundamentează proiectele de dispoziţii ale Directorului General precum şi proiectele hotărârilor pe care DGASPC Sector 1 le supune spre aprobare Consiliului Local Sector 1, în domeniul său de activitate;
  •         întocmeşte proiectele de dispoziţii ale Directorului General şi proiectele de Hotărâri promovate de DGASPC Sector 1 în Consiliul Local, în domeniul său de activitate.

SERVICIUL RESURSE UMANE CENTRE ŞI CĂMINE  îndeplineşte urmatoarele atribuţii principale:

  •         gestionează resursele umane de la recrutare şi până la încetarea contractului individual de muncă din compartimentele aflate în gestiunea sa;
  •         respectă legislaţia specifică domeniului de activitate şi legislaţia conexă acestuia;
  •         întocmeşte proiectele de dispoziţii specifice domeniului de activitate;
  •         organizează şi urmăreşte activitatea de evaluare anuală a performanţelor profesionale individuale ;
  •         asigură recrutarea şi angajarea personalului pe bază de competenţă şi conform prevederilor legale;
  •         stabileste salariul de baza in conformitate cu prevederile legale;
  •         ţine evidenţa concediilor de odihnă, concediilor fără salariu, concediilor pentru creşterea şi îngrijirea copilului ale salariaţilor şi a altor tipuri de concediu;
  •         întocmeşte legitimaţii de control şi ecusoane în baza dispoziţiilor şi urmareşte recuperarea lor la plecarea din institutie a salariaţilor care au beneficiat de astfel de legitimaţii şi ecusoane;
  •         asigură întocmirea formalităţilor privind scoaterea la concurs a posturilor vacante din cadul instituţiei, conform prevederilor legale;
  •         asigură secretariatul comisiilor de concurs / examen desfăşurate la nivelul instituţiei şi întocmeşte lucrările privind încadrarea în muncă a persoanelor declarate admise, pe baza proceselor verbale ale comisiilor de examinare;
  •         asigură secretariatul comisiilor de concurs / examen desfăşurate la nivelul institusiei pentru asigurarea promovării personalului în funcţii / grade / trepte;
  •         întocmeşte lucrările privind încheierea, modificarea, suspendarea, încetarea contractului individual de muncă pentru angajaţii din evidenţa serviciului;
  •         stabileste şi actualizeaza conform prevederilor legale salariile de baza şi indemnizatiile de conducere pentru angajatii din evidenta serviciului;
  •         întocmeşte şi gestioneaza dosarele de personal ale angajatilor din evidentele serviciului;
  •         calculează vechimea în muncă la momentul angajării şi stabileste sporul de vechime;
  •         ţine evidenţa fişelor de post şi asigură gestiunea carnetelor de muncă pentru angajaţii din evidenţa serviciului;
  •         solicită şi centralizează fişele de evaluare a performanţelor profesionale individuale ale angajaţilor din evidenţa serviciului;
  •         eliberează, la cerere adeverinţe privind calitatea de salariat, vechimea în muncă, drepturile salariale (salarii de încadrare, sporuri de vechime, etc);
  •         asigură aplicarea prevederilor legale privind pensionarea pentru limita de vârsta sau invaliditate pentru angajatii din evidenţa serviciului;
  •         întocmeşte şi actualizează Registrul de Evidenţa a Salariaţilor;
  •         îndeplineşte orice alte lucrări prevazute de legislaţia muncii, la solicitarea sefului ierarhic superior sau a Directorului General al D.G.A.S.P.C. Sector 1
  •         întocmeşte raportari statistice privind activitatea de resurse umane;
  •         colaborează cu Serviciile Buget, Execuţie Bugetară şi Financiar în vederea întocmirii bugetului de venituri şi cheltuieli furnizând datele necesare, şi a statelor de plată;
  •         fundamentează proiectele de dispoziţii ale Directorului General precum şi proiectele hotărârilor pe care DGASPC Sector 1 le supune spre aprobare Consiliului Local Sector 1, în domeniul său de activitate;
  •         întocmeşte proiectele de dispoziţii ale Directorului General şi proiectele de Hotărâri promovate de DGASPC Sector 1 în Consiliul Local, în domeniul său de activitate.

SERVICIUL RESURSE UMANE ASISTENŢI PERSONALI ŞI ASISTENŢI MATERNALI PROFESIONIŞTI: îndeplineşte urmatoarele atribuţii principale:

  •         gestionează resursele umane de la recrutare şi până la încetarea contractului individual de muncă pentru salariaţi aflaţi în evidenţa serviciului;
  •         respectă legislaţia specifică domeniului de activitate şi legislatia conexă acestuia;
  •         întocmeşte proiectele de dispoziţii specifice domeniului de activitate;
  •         organizează şi urmăreşte activitatea de evaluare anuală a performanţelor profesionale individuale ;
  •         asigură recrutarea şi angajarea personalului pe bază de competenţa şi conform prevederilor legale;
  •         stabileşte salariul de baza în conformitate cu prevederile legale;
  •         ţine evidenta concediilor de odihna, concediilor fără salariu, concediilor pentru creşterea şi îngrijirea copilului ale salariatilor  şi a altor tipuri de concediu;
  •         întocmeşte legitimatii de control şi ecusoane in baza dispozitiilor şi urmăreşte recuperarea lor la plecarea din instituţie a salariaţilor care au beneficiat de astfel de legitimaţii şi ecusoane;
  •         asigură întocmirea formalităţilor privind scoaterea la concurs a posturilor vacante din cadul instituţiei, conform prevederilor legale;
  •         asigură secretariatul comisiilor de concurs / examen desfăşurate la nivelul instituţiei şi întocmeşte lucrările privind încadrarea în muncă a persoanelor declarate admise, pe baza proceselor verbale ale comisiilor de examinare;
  •         asigură secretariatul comisiilor de concurs / examen desfăşurate la nivelul instituţiei pentru asigurarea promovării personalului în funcţii / grade / trepte;
  •         întocmeşte lucrarile privind încheierea, modificarea, suspendarea, incetarea contractului individual de munca pentru angajatii din evidenţa serviciului;
  •         stabileste şi actualizeaza conform prevederilor legale salariile de baza şi indemnizatiile de conducere pentru angajatii din evidenţa serviciului;
  •         întocmeşte şi gestionează dosarele de personal ale angajatilor din evidentele serviciului;
  •         alte atribuţii
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
asistenta sociala   |  inventar mijloace fixe  |  inventarierea patrimoniului  |  psihoterapie familie  |  Abuz exploatare copii  |  Abuz maltratare copii  |  Accesorii arhivare  |  Accesorii birou  |  Accesorii calculatoare  |  Accesorii mobile  |  Accesorii protectie  |  Accesorii tehnica calcul  |  Accesorii zidari  |  Achizitii publice  |  Acte aditionale  |  Acte normative  |  Activitatea asistentilor maternali  |  Adeverinte vechimea in munca  |  Adeverinte angajati  |  Adeverinte medicale  |  Adeverinte pentru salariati  |  Administrare personal  |  Administrare resurse umane  |  Administrarea domeniului public  |  Administratia finantelor  |  Administratia finantelor publice sector  |  Alimente baza  |  Analiza economico financiara  |  Analiza financiara  |  Angajament plata  |  Angajamente de plata  |  Aprovizionare consumabile  |  Aprovizionarea cu materiale  |  Arhivare servicii  |  Asigurarea complexa  |  Asistenta auto  |  Asistenta executie  |  Asistenta juridica consultare reprezentare  |  Asistenta nastere  |  Asistenta psihologica  |  Asistenta sociala persoane dizabilitati  |  Asistenta sociala persoane singure  |  Asistenta sociala persoane varstnice  |  Asistenta sociala protectia copilului  |  Asistenta tehnica, reparatii   |  Asistenti maternali  |  Asistenti maternali profesionisti  |  Auto piese noi  |  Autoritati tutelare persoane varstnice  |  Balanta verificare  |  Bugetul de venituri si cheltuieli   |  Bunuri materiale  |  Bunuri mobile  |  Caiete birou  |  Calcul salarii contabilitate  |  Calculatoare noi  |  Caracter juridic  |  Casa de pensii   |  Centre medicale  |  Centru de service si reparatii   |  Centru pentru persoane varstnice   |  Centru recuperare reabilitare neuropsihiatrica milcov  |  Certificarea produselor  |  Cheltuieli cu personalul  |  Clauzele contractelor individuale de munca  |  Combaterea marginalizarii sociale  |  Comenzi piese de schimb   |  Compartimente dgaspc sector  |  Componente calculatoare  |  Componente calculatoare reparatii  |  Comportament antisocial copii  |  Comunicarea actelor de procedura  |  Confidentialitatea informatiilor  |  Confidentialitatea informatiilor   |  Conform contractului  |  Consiliere copii   |  Consiliere juridica copii  |  Consiliere persoane varstnice clubul seniorilor  |  Consiliere psihologica  |  Consiliere psihologica copii  |  Consiliere psihologica copii sector  |  Consiliere psihoterapie copii  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta executie  |  Consultanta legislatia muncii  |  Consultanta recrutare  |  Consum combustibil   |  Consumabile auto  |  Consumabile service auto  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate, salarizare  |  Contabilitatea cheltuielilor  |  Contabilitatea trezoreriei  |  Contencios administrativ  |  Contestatii pensii  |  Contract de executie  |  Contracte de baza  |  Contracte individuale de munca  |  Contracte schimb  |  Contracte service  |  Contractelor de munca  |  Control personal  |  Controlul preventiv  |  Copii evidenta dgaspc sector  |  Copii reintegrare familie  |  Copil protectie tip familial  |  Cresterea copilului  |  Departamentul persoane juridice  |  Depunere declaratii somaj  |  Detectiv verificare personal  |  Directia asistenta sociala protectia copilului sector  |  Directia generala asistenta sociala protectia copilului  |  Directia impozite si taxe locale  |  Directia protectia copilului sector  |  Directia venituri buget local sector  |  Dispozitii plata  |  Domeniul drepturilor omului  |  Domeniul juridic  |  Drept administrativ  |  Drept administrativ  |  Drept contencios  |  Drept financiar   |  Dreptul viata familiala  |  Drepturile copii protectie  |  Drepturile persoanelor handicap  |  Drumuri executie  |  Echipa specialisti  |  Evaluare a muncii  |  Evaluare complexa persoanelor adulte handicap  |  Evaluare personal  |  Evaluare psihologica  |  Eventualele avarii  |  Evidenta date personal  |  Evidenta personalului  |  Evidenta concediilor  |  Evidenta concediilor medicale  |  Evidenta concediilor odihna  |  Evidenta economica  |  Evidenta mijloacelor fixe  |  Exploatare economica copii  |  Fise fiscale  |  Fisele de post   |  Fiselor de post   |  Furnizori alimente  |  Furnizori de servicii   |  Furnizorii de servicii medicale  |  Impozite masini  |  Incetarea contractelor de munca  |  Ingrijire copii servicii  |  Ingrijire persoane  |  Ingrijire persoane varstnice  |  Ingrijire persoanelor varstnice  |  Interventii situatii urgenta  |  Iso 2001  |  Legalitate achizitii publice  |  Legislatia in vigoare  |  Legislatia muncii  |  Legislatia muncii consultanta  |  Limitele bugetului  |  Lubrifianti autoturisme  |  Lucrari si servicii  |  Magazin lubrifianti auto  |  Masini scris  |  Masini scris reparatii  |  Masuri protectie alternative copii  |  Materiale protectie  |  Medici familie sector 1  |  Mijloace de transport  |  Mijloace fixe  |  Mijloace juridice specifice  |  Mijloacele fixe din patrimoniu  |  Mobile reparatii  |  Modificarea contractelor de munca  |  Modificarea fiselor de post   |  Modul mijloace fixe  |  Nastere asistenta  |  Obiecte uz personal  |  Organele competente  |  Permanent scurt  |  Persoane varstnice  |  Persoanelor fizice si juridice  |  Personal ingrijire copii  |  Personal serviciu  |  Prelucrarea informatiilor  |  Programe europene  |  Programe sociale persoane varstnice  |  Proiecte de reabilitare  |  Proiecte europene  |  Proiectul de executie  |  Protectia datelor   |  Protectia drepturilor copilului  |  Protectia drepturilor omului constitutie  |  Protectia muncii  |  Protectia persoane  |  Protectia persoanelor handicap  |  Protectia persoanelor singure sector  |  Protectia persoanelor varstnice sector  |  Protectia personalului de conducere   |  Protectie asistenta sociala copii  |  Protectie copii  |  Protectie copii dizabilitati  |  Psihoterapie copii  |  Rate lunare  |  Recrutare domeniul juridic  |  Recrutare personal   |  Recuperare date  |  Recuperare neuromotorie  |  Recuperare neuropsihomotorie copii  |  Recuperare neuropsihomotorie dezna  |  Registrul general de evidenta a salariatilor  |  Registrul de evidenta a salariatilor  |  Reintegrare sociala  |  Relatiile de familie  |  Reparatii auto  |  Reparatii drumuri  |  Reprezentarea in justitie  |  Respectarea drepturilor copilului  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Revizii tehnice  |  Salariile angajatilor  |  Salariul de baza  |  Salarizare personal  |  Schimb ulei  |  Secretariatul   |  Service calculatoare  |  Servicii resurse umane  |  Servicii situatii urgenta   |  Servicii asistenta sociala  |  Servicii birou  |  Servicii comunicare  |  Servicii de contabilitate, salarizare si personal  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de publicitate  |  Servicii de reparatii  |  Servicii de salarizare  |  Servicii dgaspc sector  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii la domiciliu  |  Servicii medicale  |  Servicii medicale rate  |  Servicii notariale  |  Servicii persoane dizabilitati  |  Servicii protectia copilului  |  Servicii protectie copil tip familial  |  Servicii salarizare  |  Servicii securitate  |  Servicii suplimentare  |  Serviciu protectie copil delincvent  |  Serviciul alocatii indemnizatii  |  Serviciul familial persoane handicap grav  |  Serviciul juridic contencios  |  Serviciul roman informatii  |  Sistem informatii  |  Sisteme automate  |  Sisteme gestionare  |  Sisteme ridicare  |  Situatii financiare  |  Societate in dificultate   |  Supravegherea verificarea tehnica   |  Taxe si impozite  |  Tehnica birou  |  Tehnica de calcul reparatii  |  Tipuri de contracte  |  Transport bunuri  |  Transport excursii  |  Transport masini  |  Transport public local  |  Transport zilnic persoane  |  Transportarea apelor uzate  |  Ulei auto  |  Ulei tehnic  |  Urmatoarele tipuri de servicii  |  Utilizarea datelor statistice  |  Vacante individuale  |  Vacante la cerere  |  Verificare contabilitate  |  Verificare informatii  |  Verificare personal  |  Verificarea tehnica a instalatiilor   |  Zidari bucuresti  |  Zidari sector 1  |  Zugravi  |  Zugravi bucuresti  |  Zugravi sector 1   | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.