Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului - Sector 1 Afisari: 3381
Categorie: SERVICII PUBLICE >> Ministere si institutii de interes public Vizitatori: 1621
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Bd. Maresal Averescu, nr. 17, sector 1,
-------------------------
Phone: Telefon
  0212229981; 0212234190; 0212234197
-------------------------
Web: Internet
  email: registratura@dgaspc-sectorul1.ro; comunicare@dgaspc-sectorul1.ro
  site: www.dgaspc-sectorul1.ro

 
Directia prevenire  
Detalii  

 Serviciul Venit Minim Garantat

constituit în cadrul compartimentului de Asistenţă Socială din Primăria Sectorului 1 ca urmare a apariţiei Legii nr.416/2001 privind venitul minim garantat. În anul 2002 trece în subordinea Direcţiei de Asistenţă Socială şi îşi diversifică activitatea prin acordarea de ajutoare de urgenţă conform H.C.L.53/2002 şi 54/2002.După constituirea D.G.A.S. în anul 2003 creşte volumul acordării prestaţiilor sociale, iar în noiembrie 2004 acest serviciu se divide. Vechea structură păstrează  doar gestionarea ajutorului social în timp ce  noua structură denumită Serviciul Prevenire Marginalizare Socială şi Integrare Socială, devine pivotul implementării politicilor sociale ale autorităţilor locale din sectorul 1 prin acordarea tuturor tipurilor de ajutoare de urgenţă, precum si a unor  servicii sociale primare 

Toate aceste compartimente desfăşurau activităţi care vizau expres susţinerea persoanei/familiei în vederea prevenirii sau combaterii unor fenomene sociale cum ar fi marginalizarea  socială, separarea  copilului de familie, instituţionalizarea unor membri ai familiei, discriminarea  pe criterii etnice.

Având un ţel comun dar acţionând separat serviciile de prevenire au ajuns într-un anume moment, la o situaţie bizară în care aceluiaşi beneficiar, pentru acoperirea acelorasi nevoi, fie îi propuneau  soluţii diferite ca urmare a abordării cazului din perspective diferite, fie îi dădeau aceeaşi soluţie dar care necesita parcurgerea unor proceduri diferite. Lipsa cooperării era evidentă. Primele semnale negative care au început să apară din partea beneficiarilor se refereau la maniera neunitară şi după părerea lor  subiectivă de tratare a cazurilor .Mai mult , majoritatea  beneficiarilor ajunseseră să   facă solicitări la toate aceste compartimente odată, fie din neştiinţă fie din dorinţa de a obţine un sprijin mai substanţial . 

Prin apariţia Direcţiei Prevenire  s-a eficientizat legătura cu comunitatea. S-a creat o structura nouă , care prin complexitatea dată de atribuţiile tuturor celor cinci componente active, acţionează la nivelul întregii familii, prin intervenţii coordonate  şi utilizând instrumente şi metodologii de lucru comune. Indiferent de modul de abordare, procedura parcurge aceiaşi pasi, de la evaluarea situaţiei iniţiale şi planificarea în detaliu a acţiunilor menite să conducă la schimbarile dorite până la măsurarea finală a rezultatelor .

Întreaga activitate a Direcţiei Prevenire se desfăşoară pe traseul: combaterea sărăciei - combaterea excluziunii sociale - prevenirea marginalizării – promovarea incluziunii sociale.  

Atributii generale:

- Identificarea nevoilor sociale existente la nivelul comunităţii sectorului 1 Bucureşti;

- Dezvoltarea de servicii noi în concordanţă cu nevoile identificate ;

- Dezvoltarea de proiecte şi programe sociale în colaborare cu partenerii sociali (ong-uri, instituţii publice, etc).

 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
asistenta sociala   |  inventar mijloace fixe  |  inventarierea patrimoniului  |  psihoterapie familie  |  Abuz exploatare copii  |  Abuz maltratare copii  |  Accesorii arhivare  |  Accesorii birou  |  Accesorii calculatoare  |  Accesorii mobile  |  Accesorii protectie  |  Accesorii tehnica calcul  |  Accesorii zidari  |  Achizitii publice  |  Acte aditionale  |  Acte normative  |  Activitatea asistentilor maternali  |  Adeverinte vechimea in munca  |  Adeverinte angajati  |  Adeverinte medicale  |  Adeverinte pentru salariati  |  Administrare personal  |  Administrare resurse umane  |  Administrarea domeniului public  |  Administratia finantelor  |  Administratia finantelor publice sector  |  Alimente baza  |  Analiza economico financiara  |  Analiza financiara  |  Angajament plata  |  Angajamente de plata  |  Aprovizionare consumabile  |  Aprovizionarea cu materiale  |  Arhivare servicii  |  Asigurarea complexa  |  Asistenta auto  |  Asistenta executie  |  Asistenta juridica consultare reprezentare  |  Asistenta nastere  |  Asistenta psihologica  |  Asistenta sociala persoane dizabilitati  |  Asistenta sociala persoane singure  |  Asistenta sociala persoane varstnice  |  Asistenta sociala protectia copilului  |  Asistenta tehnica, reparatii   |  Asistenti maternali  |  Asistenti maternali profesionisti  |  Auto piese noi  |  Autoritati tutelare persoane varstnice  |  Balanta verificare  |  Bugetul de venituri si cheltuieli   |  Bunuri materiale  |  Bunuri mobile  |  Caiete birou  |  Calcul salarii contabilitate  |  Calculatoare noi  |  Caracter juridic  |  Casa de pensii   |  Centre medicale  |  Centru de service si reparatii   |  Centru pentru persoane varstnice   |  Centru recuperare reabilitare neuropsihiatrica milcov  |  Certificarea produselor  |  Cheltuieli cu personalul  |  Clauzele contractelor individuale de munca  |  Combaterea marginalizarii sociale  |  Comenzi piese de schimb   |  Compartimente dgaspc sector  |  Componente calculatoare  |  Componente calculatoare reparatii  |  Comportament antisocial copii  |  Comunicarea actelor de procedura  |  Confidentialitatea informatiilor  |  Confidentialitatea informatiilor   |  Conform contractului  |  Consiliere copii   |  Consiliere juridica copii  |  Consiliere persoane varstnice clubul seniorilor  |  Consiliere psihologica  |  Consiliere psihologica copii  |  Consiliere psihologica copii sector  |  Consiliere psihoterapie copii  |  Consultanta de specialitate  |  Consultanta executie  |  Consultanta legislatia muncii  |  Consultanta recrutare  |  Consum combustibil   |  Consumabile auto  |  Consumabile service auto  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate, salarizare  |  Contabilitatea cheltuielilor  |  Contabilitatea trezoreriei  |  Contencios administrativ  |  Contestatii pensii  |  Contract de executie  |  Contracte de baza  |  Contracte individuale de munca  |  Contracte schimb  |  Contracte service  |  Contractelor de munca  |  Control personal  |  Controlul preventiv  |  Copii evidenta dgaspc sector  |  Copii reintegrare familie  |  Copil protectie tip familial  |  Cresterea copilului  |  Departamentul persoane juridice  |  Depunere declaratii somaj  |  Detectiv verificare personal  |  Directia asistenta sociala protectia copilului sector  |  Directia generala asistenta sociala protectia copilului  |  Directia impozite si taxe locale  |  Directia protectia copilului sector  |  Directia venituri buget local sector  |  Dispozitii plata  |  Domeniul drepturilor omului  |  Domeniul juridic  |  Drept administrativ  |  Drept administrativ  |  Drept contencios  |  Drept financiar   |  Dreptul viata familiala  |  Drepturile copii protectie  |  Drepturile persoanelor handicap  |  Drumuri executie  |  Echipa specialisti  |  Evaluare a muncii  |  Evaluare complexa persoanelor adulte handicap  |  Evaluare personal  |  Evaluare psihologica  |  Eventualele avarii  |  Evidenta date personal  |  Evidenta personalului  |  Evidenta concediilor  |  Evidenta concediilor medicale  |  Evidenta concediilor odihna  |  Evidenta economica  |  Evidenta mijloacelor fixe  |  Exploatare economica copii  |  Fise fiscale  |  Fisele de post   |  Fiselor de post   |  Furnizori alimente  |  Furnizori de servicii   |  Furnizorii de servicii medicale  |  Impozite masini  |  Incetarea contractelor de munca  |  Ingrijire copii servicii  |  Ingrijire persoane  |  Ingrijire persoane varstnice  |  Ingrijire persoanelor varstnice  |  Interventii situatii urgenta  |  Iso 2001  |  Legalitate achizitii publice  |  Legislatia in vigoare  |  Legislatia muncii  |  Legislatia muncii consultanta  |  Limitele bugetului  |  Lubrifianti autoturisme  |  Lucrari si servicii  |  Magazin lubrifianti auto  |  Masini scris  |  Masini scris reparatii  |  Masuri protectie alternative copii  |  Materiale protectie  |  Medici familie sector 1  |  Mijloace de transport  |  Mijloace fixe  |  Mijloace juridice specifice  |  Mijloacele fixe din patrimoniu  |  Mobile reparatii  |  Modificarea contractelor de munca  |  Modificarea fiselor de post   |  Modul mijloace fixe  |  Nastere asistenta  |  Obiecte uz personal  |  Organele competente  |  Permanent scurt  |  Persoane varstnice  |  Persoanelor fizice si juridice  |  Personal ingrijire copii  |  Personal serviciu  |  Prelucrarea informatiilor  |  Programe europene  |  Programe sociale persoane varstnice  |  Proiecte de reabilitare  |  Proiecte europene  |  Proiectul de executie  |  Protectia datelor   |  Protectia drepturilor copilului  |  Protectia drepturilor omului constitutie  |  Protectia muncii  |  Protectia persoane  |  Protectia persoanelor handicap  |  Protectia persoanelor singure sector  |  Protectia persoanelor varstnice sector  |  Protectia personalului de conducere   |  Protectie asistenta sociala copii  |  Protectie copii  |  Protectie copii dizabilitati  |  Psihoterapie copii  |  Rate lunare  |  Recrutare domeniul juridic  |  Recrutare personal   |  Recuperare date  |  Recuperare neuromotorie  |  Recuperare neuropsihomotorie copii  |  Recuperare neuropsihomotorie dezna  |  Registrul general de evidenta a salariatilor  |  Registrul de evidenta a salariatilor  |  Reintegrare sociala  |  Relatiile de familie  |  Reparatii auto  |  Reparatii drumuri  |  Reprezentarea in justitie  |  Respectarea drepturilor copilului  |  Resurse umane   |  Resurse umane servicii  |  Revizii tehnice  |  Salariile angajatilor  |  Salariul de baza  |  Salarizare personal  |  Schimb ulei  |  Secretariatul   |  Service calculatoare  |  Servicii resurse umane  |  Servicii situatii urgenta   |  Servicii asistenta sociala  |  Servicii birou  |  Servicii comunicare  |  Servicii de contabilitate, salarizare si personal  |  Servicii de evaluare  |  Servicii de personal si salarizare  |  Servicii de publicitate  |  Servicii de reparatii  |  Servicii de salarizare  |  Servicii dgaspc sector  |  Servicii financiar contabile  |  Servicii la domiciliu  |  Servicii medicale  |  Servicii medicale rate  |  Servicii notariale  |  Servicii persoane dizabilitati  |  Servicii protectia copilului  |  Servicii protectie copil tip familial  |  Servicii salarizare  |  Servicii securitate  |  Servicii suplimentare  |  Serviciu protectie copil delincvent  |  Serviciul alocatii indemnizatii  |  Serviciul familial persoane handicap grav  |  Serviciul juridic contencios  |  Serviciul roman informatii  |  Sistem informatii  |  Sisteme automate  |  Sisteme gestionare  |  Sisteme ridicare  |  Situatii financiare  |  Societate in dificultate   |  Supravegherea verificarea tehnica   |  Taxe si impozite  |  Tehnica birou  |  Tehnica de calcul reparatii  |  Tipuri de contracte  |  Transport bunuri  |  Transport excursii  |  Transport masini  |  Transport public local  |  Transport zilnic persoane  |  Transportarea apelor uzate  |  Ulei auto  |  Ulei tehnic  |  Urmatoarele tipuri de servicii  |  Utilizarea datelor statistice  |  Vacante individuale  |  Vacante la cerere  |  Verificare contabilitate  |  Verificare informatii  |  Verificare personal  |  Verificarea tehnica a instalatiilor   |  Zidari bucuresti  |  Zidari sector 1  |  Zugravi  |  Zugravi bucuresti  |  Zugravi sector 1   | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.