Un brand înseamnă mai mult decât un nume, o identitate vizuală ?i un slogan. El se referă la întreaga experien?ă a consumatorului, la percep?ia acestuia asupra companiei dumneavoastră, percep?ie creată prin interac?iunea cu toate elementele care vă sunt specifice: materiale publicitare, site, mesaje transmise prin canale media, comunicarea cu angaja?ii dumneavoastră ?i experien?a în utilizarea produselor ?i a serviciilor. În procesul de branding, începem cu o strategie ?i terminăm cu un nume adânc întipărit în inimile ?i în min?ile clien?ilor. Parcurgem alături de dumneavoastră acest drum, asigurând coeren?ă, consecven?ă, relevan?ă ?i creativitate în transmiterea mesajelor, ajuntându-vă să vă diferen?iaţi de concuren?i ?i să câ?tigaţi lupta din ce în ce mai acerbă cu ace?tia. Servicii - STRATEGIE DE BRAND;
- NUME;
- SLOGAN;
- IDENTITATE VIZUALĂ;
- PACKAGING;
- DESIGN ?I PRODUC?IE DE MATERIALE PUBLICITARE;
- BRANDING PERSONAL.
|