Pentru completarea dosarului în cazul înmatriculării/transcrierii vehiculelor 1.Regia Autonomă „Registrul Auto Român – în vederea omologării/autentificării vehiculului/ITP – după caz; 2.Autoritatea Naţională a Vămilor – în cazul vehiculului importat din afara Uniunii Europene. 3.Obţinerea tipizatelor şi completarea acestora (cerere, fişă de înmatriculare, contract de vânzare-cumpărare)– în funcţie de operaţia solicitată; 4.Organul fiscal competent al autorităţii administraţiei publice locale (DITL) – pentru aplicarea vizei pe fişa de înmatriculare sau pentru obtinerea certificatului de atestare fiscala, care atestă luarea in evidenţă a vehicului pentru plata taxei asupra mijloacelor de transport; 5.Achitarea taxelor: • Autoritatea fiscală competentă - Trezorerie – taxa pe poluare pentru autovehiculele aflate la prima inmatriculare in Romania; • CEC/primarie/BCR – taxa de înmatriculare, taxa certificat de înmatriculare, taxa autorizare provizorie, taxa autorizaţie de circulaţie provizorie; 6.Societate de Asigurări – în vederea încheierii asigurării obligatorii de răspundere civilă pentru prejudicii produse prin accidente de circulaţie; 7.fotocopierea documentelor originale – unde este cazul; 8.Depunerea dosarului la ghişeele serviciilor publice comunitare regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor din oraşele reşedinţă de judeţ /mun. Bucureşti. |