Expert Audit Group Onesti Afisari: 4762
Categorie: CURSURI DE INITIERE SI PERFECTIONARE, EDUCATIE, INVATAMANT >> Cursuri diverse Vizitatori: 2096
Harta: Localizare pe harta Romaniei
-------------------------
Contact: Adresa
 
Str. Belvedere, Nr. 1, Onesti, judetul Bacau
-------------------------
Phone: Telefon
  0234313320 ; 0234313990
-------------------------
Web: Internet
  email: office@eag.ro
  site: www.eag.ro

 
Despre noi  
Detalii  
REVISTA DE ACHIZIŢII PUBLICE aspiră prin continutul ideilor si al informatiilor oferite la standardul practicat de publicaţiile economice din mediul european; fiind o revistă naţională de actualitate economică, legislativă, de dezbateri şi comentarii în sistemul achiziţiilor publice si nu numai. Revista şi-a propus să reprezinte un suport practic pentru dezvoltarea şi punerea în practică a conceptelor şi procedurilor de achiziţii, tinând cont de diversitatea legislaţiei în domeniu. Principalul obiectiv urmărit îl reprezintă consolidarea capacităţii autorităţilor contractante implicate în procesul de implementare a legislaţiei naţionale, privind procesul de achiziţii publice. De asemenea, revista îşi propune să contribuie la îmbunătăţirea procedeelor de lucru prin preluarea propunerilor de la cititorii săi, specialisti sau nu în domeniul de referintă. Gândurile, ideile, interpretările specializate, pe care le prezintă Revista de Achizitii Publice sunt considerate a fi originale si sunt rezultatul informaţiilor, al experientei specialistilor nostri, prelucrate pentru a fi un real sprijin celor interesati. Statistica arată în mod evident o evolutie mai mult decât pozitivă a acestui important sector al economiei românesti si de aceea, fiecare persoană implicată în sistemul achizitiilor publice are nevoie de informatii, cât mai noi, pentru a putea îndeplini obligatiile cu corectitudine. Revista de Achizitii Publice, fiind o revistă de actualitate economică, este deschisă propunerilor de colaborare si asteaptă cu interes sugestiile si întrebările cititorilor pentru a putea răspunde tuturor asteptărilor. Îmbunătăţirea cunoştinţelor funcţionarilor publici în materie de administrare a contractelor, definirea sub aspect legal şi financiar a responsabilităţilor participanţilor la procesul de achiziţii publice, sunt numai câteva dintre obiectivele urmărite de editorii revistei, atunci când aleg pentru expunere materialele cele mai reprezentative . În acest context, realizarea şi funcţionarea unui parteneriat interactiv şi corespunzător exigenţelor procesului de modernizare şi de conectare la spaţiul european se impune la fiecare număr reevaluarea conţinutului, atât prin adoptarea unor criterii mai riguroase ale conţinutului lucrărilor, cât şi prin preluarea tuturor modificărilor legislative. Si pentru ca informatia să fie cât mai utilă, alături de specialisti si cadre universitare din ţară, vor publica materiale de actualitate si cadre universitare, cercetători si analisti economici din tările europene. Viziunea noastră este orientată spre promovarea unui sistem de achizitii publice sănătos, eficient si credibil, ce functionează conform legislatiei in domeniu. Cuvântul editorului
 
Galerie foto (1)
[Image #1]
 
auditor intern   |  corectitudine  |  litigii comerciale   |  norme import  |  servirea mesei  |  Achizitii publice  |  Afaceri de succes  |  Analiza financiara  |  Asigurari comerciale  |  Asigurari munca  |  Asigurari sociale   |  Asigurari sociale de pensii  |  Audit calitate  |  Audit contabilitate  |  Audit financiar  |  Audit financiar contabil  |  Audit intern  |  Auditor intern  |  Certificate ministerul educatiei  |  Cocktailuri organizari  |  Codul fiscal  |  Codul procedura civila  |  Concesiune  |  Contabilitate financiara  |  Contabilitate financiara si de gestiune   |  Contabilitate gestiune  |  Contract de executie  |  Contracte comerciale internationale   |  Contracte de baza  |  Control fiscal  |  Control si audit intern  |  Cursuri audit  |  Cursuri auditor intern  |  Cursuri autorizate   |  Cursuri comunicare  |  Cursuri comunicare afaceri  |  Cursuri contabilitate  |  Cursuri de formare profesionala  |  Cursuri expert fiscal  |  Cursuri finante  |  Cursuri formare profesionala  |  Cursuri formator  |  Cursuri gestiune  |  Cursuri informatica  |  Cursuri inspector resurse umane  |  Cursuri leadership  |  Cursuri legislatie   |  Cursuri management comunicare  |  Cursuri management financiar  |  Cursuri management marketing  |  Cursuri management resurse umane  |  Cursuri managementul mediului  |  Cursuri manager resurse umane   |  Cursuri marketing  |  Cursuri perfectionare  |  Cursuri relatii de munca   |  Cursuri relatii publice  |  Cursuri resurse umane  |  Cursuri universitare  |  Dezvoltare aplicatii  |  Dezvoltare profesionala  |  Dezvoltarea retelei  |  Drept comercial  |  Drept comunitar  |  Drept financiar   |  Drept financiar si fiscal  |  Drept fiscal  |  Dreptul mediului  |  Dreptul transporturilor  |  Drumetii   |  Executarea silita  |  Finante cursuri  |  Fond dezvoltare regionala  |  Fonduri structurale  |  Formare profesionala  |  Implementarea unui sistem  |  Import export  |  þnchiderea conturilor cheltuieli  |  þnchiderea conturilor venituri  |  Industria electrica  |  Inspector resurse umane  |  Inspector resurse umane cursuri  |  Instruire audit  |  Instrumente control  |  Intalniri afaceri  |  Intalniri de afaceri  |  Lansari produse  |  Legislatia muncii  |  Litigii comerciale  |  Litigii de munca   |  Litigii munca  |  Management resurse umane  |  Management / marketing cursuri  |  Management al mediului  |  Management comunicare cursuri  |  Management financiar  |  Management financiar contabil  |  Management financiar cursuri  |  Management programe  |  Management resurse umane cursuri  |  Managementul achizitiilor  |  Managementul mediului cursuri  |  Managementul sanatatii munca  |  Managementul securitatii  |  Manager resurse umane   |  Mediatori autorizati  |  Mese afaceri  |  Mese conferinta  |  Mese rotunde  |  Munca si asigurari sociale   |  Organisme autonome asigurari sociale  |  Organizare conferinte  |  Organizare evenimente  |  Organizare intruniri afaceri  |  Organizare simpozioane  |  Procedura insolventei  |  Proceduri executare silita  |  Produse turistice  |  Programe formare profesionala  |  Programe contabilitate  |  Programe de formare   |  Programe personalizate  |  Programe turistice  |  Protectia mediului  |  Raportul calitate pret   |  Recuperare de credite  |  Relatii de munca   |  Resurse umane   |  Securitate si protectie  |  Seminarii si conferinte  |  Seminarii, simpozioane  |  Sentinta definitiva   |  Servicii personalizate  |  Servicii de evaluare  |  Servicii domeniul contractual  |  Servicii personalizate  |  Sistem informatii  |  Sistem public pensii  |  Sistemul de logistica  |  Sistemul de sprijin  |  Solutii domeniul it  |  Solutionarea litigiilor de munca  |  Specialist resurse umane  |  Standardele de calitate   |  Standardele internationale  |  Studii piata  |  Teava rotunda  |  Tehnici analiza financiara  |  Tehnici audit  |  Tehnici de management   |  Vagoane cfr  | 
Inapoi la GHIDUL SERVICIILOR
Email: Parola:
 


 
Nume firma  
Nume site ~ www.ghidul.ro/  
  Exemplu: www.ghidul.ro/nume-firma  
Persoana de contact  
Telefon  
Email  
  * Toate campurile sunt obligatorii.  
In cel mai scurt timp veti fi contactat de catre redactie.